Fericirea ca obligatie. Eseu despre standardizarea prin publicitate

De: Francois Brune

Fericirea ca obligatie. Eseu despre standardizarea prin publicitate

Editura: Trei

An aparitie: 1996

ISBN: 973-8291-71-2

  • Disponibilitate: produs indisponibil

  • 0.00 RON

Fericirea ca obligatie. Eseu despre standardizarea prin publicitate, de: Francois Brune

"Fascinatia pe care o exercita reclamele nu are egal. Pe de o parte, publicitatea ne invita intr-o lume a abundentei, in care obiectele se grabesc sa se conformeze vointei noastre. Ne promit, fiecare in parte si toate la un loc, fericirea. Dar e o fericire la norma, primita si consumata. Nu investim nimic esential din noi insine pentru aceasta fericire. Ce se intampla, in aceste conditii, cu semenii nostri? Fie ne vom ciocni cu ei, fie ii vom ocoli, rivali in competitia euforica a placerilor de tot felul. In universul utopic al abundentei propus de publicitate, fiecare individ e un stapan - copil cu puteri discretionare.

Caracteristici

Titlu:

Fericirea ca obligatie. Eseu despre standardizarea prin...

Autor:

Francois Brune

Editura:

Trei

Colectia:

Categoria cartii:

Psihologie

Tradus de:

Laura Frunza

An aparitie:

1996

Numar pagini:

216

Format:

Fericirea ca obligatie. Eseu despre standardizarea prin publicitate, de: Francois Brune

Fragmente

Comentarii la Fericirea ca obligatie. Eseu despre standardizarea prin publicitate

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Fericirea ca obligatie. Eseu despre standardizarea prin publicitate unui prieten

Carti de acelasi autor

Pagina a fost generata din 17 query-uri in 0.03186 secunde.

Debug Detail Info

DB mysql time: 0.00531 sec.

EZSQL parse mysqli time: 0.00228 sec.

PHP parsing time: 0.02425 sec. -> din care (Counting time: 0.00000 sec.)

TOTAL output time: 0.03186 sec.

Memory: 1.48 Mb.