Don Juan sau Pavlov. Eseu despre comunicarea publicitara

De: Claude Bonnange, Thomas Chantal

Don Juan sau Pavlov. Eseu despre comunicarea publicitara

Editura: Trei

An aparitie: 1999

ISBN: 973-9419-27-5

  • Disponibilitate: produs indisponibil

  • 0.00 RON

Don Juan sau Pavlov. Eseu despre comunicarea publicitara, de: Claude Bonnange, Thomas Chantal

Pentru Claude Bonnange, cofondator al agentiei de publicitate TBWA, si Chantal Thomas, cercetatoare la Centre National de la Recherche Scientifique, eforturile publicitatii de a convinge publicul sa cumpere stau undeva intre fervoarea seducatoare a lui Don Juan si stimularea mecanica a lui Pavlov.
Prima sectiune a cartii trece in revista o serie de teorii despre publicitate. A doua sectiune prezinta si discuta argumente in favoarea considerarii publicitatii drept un tip specific de comunicare caracterizat de permanenta armonizare si remodelare a unor elemente provenind din domenii diferite: economie, psihologie, sociologie, comunicare etc.

Caracteristici

Titlu:

Don Juan sau Pavlov. Eseu despre comunicarea publicitara

Autor:

Claude Bonnange, Thomas Chantal

Editura:

Trei

Colectia:

Categoria cartii:

Marketing / Publicitate

Tradus de:

Laura Frunza

An aparitie:

1999

Numar pagini:

0

Format:

Don Juan sau Pavlov. Eseu despre comunicarea publicitara, de: Claude Bonnange, Thomas Chantal

Fragmente

Comentarii la Don Juan sau Pavlov. Eseu despre comunicarea publicitara

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Don Juan sau Pavlov. Eseu despre comunicarea publicitara unui prieten

Din aceeasi categorie

ar putea sa-ti placa urmatoarele:

Pagina a fost generata din 15 query-uri in 0.03438 secunde.

Debug Detail Info

DB mysql time: 0.00602 sec.

EZSQL parse mysqli time: 0.00422 sec.

PHP parsing time: 0.02413 sec. -> din care (Counting time: 0.00000 sec.)

TOTAL output time: 0.03438 sec.

Memory: 1.48 Mb.