Categorie Carte: Comunicare Publicitate


  • Trecerea la prostocratie. Publicistica in starea de alarma - COTIDIANUL

    Trecerea la prostocratie. Publicistica in starea de alarma

    De

    Editura

    Aceasta carte este, in fapt, o culegere de articole, publicate in ziarul dar si pe site-ul cotidianul. „Noi ne am facut datoria! Am incercat sa spunem pericolele care ne pasc, abuzurile, derapajele care se produc…

    Pret:

    85 LEI
  • Comunicarea in baschetul de performanta. Juniori Ed.2 - Victor Marian Zamfir - PRO UNIVERSITARIA

    Comunicarea in baschetul de performanta. Juniori Ed.2

    De

    Editura

    Cartea reprezinta optimizarea capacitatii de performanta prin comunicare, vazuta prin aplicarea formelor de comunicare verbala si nonverbala in antrenament si competitie, concept care implementeaza in antrenamentele de baschet juniori un set de mijloace tehnico-tactice, cu…

    Pret:

    45 LEI
  • Tara si vinul - Marinela Ardelean - TRITONIC

    Tara si vinul

    De

    Editura

    Tara si vinul. Relațiile dintre brandul de țară și brandul vinurilor românești. O abordare heterodoxă Vinul este privit din ce în ce mai mult în întreaga lume ca unul dintre elementele care definesc calitatea vieții….

    Pret:

    57 LEI
  • Mediamorfoze 6. Jurnalism in zone de conflict - Catalin Negoita - TRITONIC

    Mediamorfoze 6. Jurnalism in zone de conflict

    De

    Editura

    Prezentul volum isi propune sa analizeze un domeniu al jurnalismului, cu certitudine, cel mai incarcat de provocari, dar si cel mai periculos. Vorbim despre zonele fierbinti ale globului, acolo unde diferenta intre viata si moarte…

    Pret:

    55 LEI
  • Toti marketerii sunt mincinosi - Seth Godin - CURTEA VECHE

    Toti marketerii sunt mincinosi

    De

    Editura

    Toti marketerii sunt mincinosi. Talentul de a spune povesti autentice intr-o lume sceptica Ce altceva este publicitatea, daca nu efortul de a vinde ceva cu ajutorul unei povesti frumoase? Intr-o lume in care majoritatea oamenilor…

    Pret:

    45
    42.75 LEI
  • Strategii De Comunicare Eficienta - Mircea Agabrian - INSTITUTUL EUROPEAN

    Strategii De Comunicare Eficienta

    De

    Editura

    Din cuprins: ◊ Ce este comunicarea?; ◊ Comunicarea in grup; ◊ Comunicarea de masa; ◊ Analiza mesajelor comunicarii; ◊ Sa scriem si sa vorbim corect si eficient; ◊ Comunicarea verbala si nonverbala; ◊ Comunicarea vaga…

    Pret:

    42 LEI
  • Profesia de relationist - Bernard Dagenais - POLIROM

    Profesia de relationist

    De

    Editura

    Orice intreprindere, organism sau persoana care vrea sa prospere trebuie sa stie sa se puna in valoare, sa se faca acceptata, sa se impuna si chiar sa se apere. Accesul la mass-media ii este deci…

    Pret:

    9.99
    9.49 LEI
  • Cand comunicarea publica scrie istoria - Marius Pascan - PRESA UNIVERSITARA CLUJEANA

    Cand comunicarea publica scrie istoria

    De

    Editura

    Volumul se remarca, in ansamblu, prin larga paleta de subiecte si tematizari abordate, prin criticile virulente la adresa decidentilor politici si prin trimiterile subtile la exemple credibile, extrase din istoria noastra eroica si din panteonul…

    Pret:

    46 LEI
  • Problemele publice. O perspectiva comunicationala - Malina Ciocea - COMUNICARE.RO

    Problemele publice. O perspectiva comunicationala

    De

    Editura

    Cartea Problemele publice. O perspectiva comunicationala exploreaza istoria unui concept, problema publica, in diverse traditii analitice. Miza secundara a lucrarii este de a propune o mutatie in teoretizarea problemelor publice: de la perspectiva constructivista clasica…

    Pret:

    25 LEI
  • Voci digitale in pandemie - Corina Ozon - TRITONIC

    Voci digitale in pandemie

    De

    Editura

    Voci digitale in pandemie. Mediatizarea online a scriitorilor prin autoexpunere. Strategii de promovare a cartilor Cartea Corinei Ozon poarta o promisiune, aceea de a deschide, cu mare curaj, o reflectie asupra unei domeniu de realitate,…

    Pret:

    49 LEI
  • PR politic - Flaviu Calin Rus - INSTITUTUL EUROPEAN

    PR politic

    De

    Editura

    Din cuprins: – Conceptul de baza al strategiei de imagine; – Etapizarea strategiei – modelul tristadial de PR politic; – Imaginea creata prin mass-media; – Agenda candidatului; – Evenimente importante din campania electorala; – Tehnica…

    Pret:

    31.99 LEI
  • Ghid de management de proiect pentru studentii la comunicare - Natalia Vasilendiuc, Oana Calin - TRITONIC

    Ghid de management de proiect pentru studentii la comunicare

    De

    Editura

    Ghid de management de proiect pentru studentii la comunicare. Concepte esentiale si instrumente de lucru pentru initierea si planificarea proiectelor Ghidul de management de proiect pentru studentii la comunicare reprezinta o resursa vatoroasa pentru cei…

    Pret:

    39 LEI
  • Cum sa-ti faci publicitate - Dan Stefanov - INSTITUTUL EUROPEAN

    Cum sa-ti faci publicitate

    De

    Editura

    Din cuprins: Primii pasi; Imaginea ta; Imaginea firmei tale; Creatia mesajelor pe care le transmiti publicului; Sase moduri de a-ti face publicitate; Suporturile publicitare; 10 pasi catre succes Cum sa-ti faci publicitate se doreste a…

    Pret:

    19.27 LEI
  • Celebritatile digitale si publicitatea - Mihai Chirica - TRITONIC

    Celebritatile digitale si publicitatea

    De

    Editura

    Lecturand aceasta carte, companiile, respectiv specialistii in marketing si branding pot intelege efectul pe care mesajele publicitare comunicate si forma in care sunt comunicate il genereaza la nivel de audienta. Astfel, nu doar ca aceste…

    Pret:

    49 LEI
  • Cartea Comunicatorului Perfect - Marian Alexandrescu, Ion Stefan - MAESTRO TIP

    Cartea Comunicatorului Perfect

    De

    Editura

    Toti avem mare nevoie sa cumunicam. Daca nu am avea, nu am putea comunica? c and nu putem sa comunicam, vom face o negociere. Glumesc! Dar la drept cuvant, cand ne intelegem? Suntem oameni diferiti….

    Pret:

    43.34 LEI
  • Comunicare si etica in domeniul tehnico-militar - Daniela Moldoveanu - PRO UNIVERSITARIA

    Comunicare si etica in domeniul tehnico-militar

    De

    Editura

    Fiinta umana si, implicit, lumea au evoluat odata cu evolutia formelor comunicarii si a limbajului, cu dezvoltarea limbii, vorbirii si, mai ales, a scrierii. Consemnarea faptelor, ideilor, trairilor echivaleaza cu accederea la nemurire, prin urmare,…

    Pret:

    32 LEI
  • Expresivitate publicitara - Costin Popescu - PAIDEIA

    Expresivitate publicitara

    De

    Editura

    Destinata celor studiosi – cercetatori, studenti, pasionati de expresivitate oricare i-ar fi domeniul de manifestare -, cartea invita cititorul spre o intelegere proprie a fenomenului publicitar, atat de important astazi in ceea ce numim cultura…

    Pret:

    43 LEI
  • Brandul de oras ca vector al brandului de tara - Gabriela V. Popescu - TRITONIC

    Brandul de oras ca vector al brandului de tara

    De

    Editura

    Brandul de oras ca vector al brandului de tara. Sibiu – Capitala Europeana a Culturii Cel care parcurge volumul de fata va avea un castig cert, asigurat de perspectiva pe care o intemeiaza lucrarea, de…

    Pret:

    39 LEI
  • Viata mea in publicitate - Claude C. Hopkins - VIDIA

    Viata mea in publicitate

    De

    Editura

    Cele mai multe afaceri au dat gres din cauza ca s-au intins prea mult. Au speculat fara chibzuinta pe o sansa neclara. Asta ca sa le fie invatatura de minte celor care se avanta pe…

    Pret:

    20
    19 LEI
  • Discursul intelectualilor romani dupa 1989 - Camelia Cusnir - INSTITUTUL EUROPEAN

    Discursul intelectualilor romani dupa 1989

    De

    Editura

    „Concluziile cercetarii lasa deschisa intrebarea privind o aparenta criza a intelectualilor, una in plus printre numeroasele crize diagnosticate in decursul timpului. Autoarea sugereaza ca aceasta noua criza ar fi poate cea a unui model intelectual…

    Pret:

    47 LEI