Categorie Carte: Comunicare Publicitate


  • Comunicare interpersonala - Irena Chiru - TRITONIC

    Comunicare interpersonala

    De

    Editura

    Aceasta carte este un instrument de lucru care sa confere pragmatism imperativului deseori formulat in manualele dedicate analizei de intelligence: sa fii creativ, sa fii critic, sa fii intuitiv sau, intr-un cuvant, sa fii analitic….

    Pret:

    27 LEI
  • Identitatea PR-ului contemporan - Elena Prodan - TRITONIC

    Identitatea PR-ului contemporan

    De

    Editura

    Identitatea PR-ului contemporan. Dinamica reprezentarilor profesionale ale specialistilor in relatii publice Lucrarea evidentiaza complexitatea profesiilor din domeniul relatiilor publice. Profesionistul in acest domeniu trebuie sa aiba o pregatire temeinica deoarece este chemat sa solutioneze probleme…

    Pret:

    39 LEI
  • Ordinul Suveran de Malta. Comunicare si spiritualitate - Alexandru-Claudiu Rata - TRITONIC

    Ordinul Suveran de Malta. Comunicare si spiritualitate

    De

    Editura

    Activitatea Ordinului Suveran de Malta este tratata din multiple puncte de vedere, autorul neevitand elementele conceptuale esentiale, care fac tema interesanta, dar si dificila. As spune ca principala intrebare de cercetare ce rezida in tematica…

    Pret:

    53 LEI
  • Comunicare, religie si diplomatie umanitara la inceputul mileniului III - Alexandru-Claudiu Rata - TRITONIC

    Comunicare, religie si diplomatie umanitara la inceputul mileniului III

    De

    Editura

    […] se cade a se evidentia creativitatea si, astfel, originalitatea demersului stiintific: utilizarea coerenta a trei metode calitative de colectare de date, pentru a testa in prezent relevanta unor concepte spirituale acumulate de-a lungul a…

    Pret:

    49 LEI
  • Nuclearul: clima, energie, razboi - Ciprian-Beniamin Benea - INSTITUTUL EUROPEAN

    Nuclearul: clima, energie, razboi

    De

    Editura

    Un exemplu dat de statele posesoare de arme atomice in directia reducerii si apoi eliminarii totale a armei atomice, concomitent cu restructurarea relatiilor strategice intre ele, ar promova un curent ce ar putea crea premisele…

    Pret:

    46.24 LEI
  • Alfabetizarea digitala in social media pe categorii de varsta - Florinela-Iulia Mocanu - PRO UNIVERSITARIA

    Alfabetizarea digitala in social media pe categorii de varsta

    De

    Editura

    Alfabetizarea digitala este masurata prin totalitatea abilitatilor, cunostintelor, atitudinilor si competentelor pe care un utilizator le are pentru rezolvarea eficienta a cerintelor de consum al informatiilor digitale sau de navigare in spatiul online. Alfabetizarea digitala…

    Pret:

    45 LEI
  • Business Storytelling: Branduri si povesti - TRITONIC

    Business Storytelling: Branduri si povesti

    De

    Editura

    Business storytelling: branduri si povesti. Editor: Florina Pinzaru Cuprins: 1. Brand management: intre cultura continutului si storytelling de Florina Pinzaru Brand management si provocari / De la izolarea specifica produsului, la cultura continutului / Branded…

    Pret:

    47 LEI
  • The Concentration of Media Ownership in Romania - Adina Baya - INSTITUTUL EUROPEAN

    The Concentration of Media Ownership in Romania

    De

    Editura

    The Concentration of Media Ownership in Romania. Supporting or challenging pluralism and media freedom? Increased debate has been developed in recent years on how the reconfiguration of media ownership affects media content, and especially on…

    Pret:

    17.34 LEI
  • Tendinte in PR si publicitate - Delia Balaban, Mirela Abrudan - TRITONIC

    Tendinte in PR si publicitate

    De

    Editura

    Volumul de fata este rezultatul unui efort colectiv de a oferi instrumente noi utilizate in publicitate si relatii publice. Autorii prezinta temele propuse din perspectiva stiintelor comunicarii. In debutul volumului, este dezbatuta legatura dintre publicitate…

    Pret:

    25 LEI
  • Relatii publice. Strategii si tactici - Dennis L. Wilcox - CURTEA VECHE

    Relatii publice. Strategii si tactici

    De

    Editura

    Bonus: CD video-interviu cu Dennis Wilco Relatii publice – Strategii si tactici, cea mai cunoscuta lucrare internationala academica de introducere in relatii publice, ce contine cel mai amplu set de studii de caz, este editata…

    Pret:

    191.7
    182.12 LEI
  • De la cultura populara la 'fake news' - Claudiu Coman, Anca Diana Scarlat - C.H. BECK

    De la cultura populara la ‘fake news’

    De

    Editura

    De la cultura populara la „fake news”.Demoni si troli in lumea contemporana Pentru a lupta impotriva stirilor false nu este suficienta avertizarea publicului in legatura cu necesitatea de a cerceta mai multe surse, tocmai pentru…

    Pret:

    59.9
    56.91 LEI
  • Principiile si managementul relatiilor publice - Daniel-Rares Obada, Gheorghe-Ilie Farte - TRITONIC

    Principiile si managementul relatiilor publice

    De

    Editura

    Explozia informationala generata de noile tehnologii din ultimii ani (indeosebi de inteligenta artificiala) a influentat semnificativ domeniul relatiilor publice. Tinerii specialisti pot fi tentati sa utilizeze noile instrumente de comunicare disponibile si sa se bazeze…

    Pret:

    65 LEI
  • Comunicarea bancilor centrale prin intermediul retelelor sociale online - Ana-Maria-Violeta Voloc - TRITONIC

    Comunicarea bancilor centrale prin intermediul retelelor sociale online

    De

    Editura

    Comunicarea bancilor centrale prin intermediul retelelor sociale online. Studiu de caz: Banca Nationala a Romaniei O tema rar abordata in lucrarile de specialitate din Romania, comunicarea bancilor centrale constituie un domeniu de analiza retativ recent,…

    Pret:

    49 LEI
  • Pauza de publicitate - Liviu David - PRINCEPS

    Pauza de publicitate

    De

    Editura

    Pauza de publicitare. Cum sa gandesti reclame intr-o lume care nu le iubeste Liviu David e unul dintre cei mai experimentati oameni de publicitate din Romania. CV-ul sau de advertising include 8 ani copywriter si…

    Pret:

    110 LEI
  • Mass media din Romania dupa 30 de ani - Marian Petcu - TRITONIC

    Mass media din Romania dupa 30 de ani

    De

    Editura

    Omagiem cei 30 de ani de jurnalism postcomunist prin acest volum, in care am reunit 28 de studii si cercetari. In acest mod acoperim o buna parte a „mediamorfozelor” din tara noastra. Este vorba despre…

    Pret:

    67 LEI
  • Relatii publice in domeniul sanatatii - Andreea Roxana Raceanu - TRITONIC

    Relatii publice in domeniul sanatatii

    De

    Editura

    Relatii publice in domeniul sanatatii. Proces, comunicare mediata, prevenire a riscurilor Activitatea de relatii publice constituie un demers de comunicare strategica, etica si responsabila, cu rezultate la nivelul increderii, reputatiei si colaborarii intre actorii implicati….

    Pret:

    49 LEI
  • Cultura media. Perspective retorice - Daniel Ciurel - TRITONIC

    Cultura media. Perspective retorice

    De

    Editura

    Volumul isi asuma doua obiective: promovarea criticismului retoric in domeniul cercetarii caltitative in stiintele comunicarii si promovarea educatiei media in Romania. Se intelege ca a doua consecinta este de mare utilitate practica, in conditiile in…

    Pret:

    45 LEI
  • Publicistica, publicitate, tehnologie - Lucian-Vasile Szabo - TRITONIC

    Publicistica, publicitate, tehnologie

    De

    Editura

    Comunicarea este o componenta esentiala a evolutiei umane, reprezentand un fenomen complex, care trebuie studiat din perspectiva dezvoltarii limbajelor si prin emergenta in sfera sociala, ca mass-media, iar recent social media, in relatie cu publicitatea,…

    Pret:

    41 LEI
  • Viata intre postari - Bianca Dramnescu - TRITONIC

    Viata intre postari

    De

    Editura

    Viata intre postari. Cum Social media ne ascunde adevaratele trairi Viata noastra este asociata tot mai mult cu tot ce intampla in Social media incat am ajuns sa ne simtim dependenti de conectarea online. Am…

    Pret:

    43 LEI
  • Strategii ale comunicarii in cabinetul stomatologic - Gheorghita Dinu - EIKON

    Strategii ale comunicarii in cabinetul stomatologic

    De

    Editura

    Strategii ale comunicarii in cabinetul stomatologic. Un model cultural si organizatoric Esenta unei comunicari optime – in special cea a comunicarii profesionale, care vizeaza obtinerea de reactii imediate, care pot fi valorizate practic in medii…

    Pret:

    35 LEI