Categorie Carte: Comunicare Publicitate
De
Editura
Aceasta carte este un instrument de lucru care sa confere pragmatism imperativului deseori formulat in manualele dedicate analizei de intelligence: sa fii creativ, sa fii critic, sa fii intuitiv sau, intr-un cuvant, sa fii analitic….Pret:
27 LEIDe
Editura
Identitatea PR-ului contemporan. Dinamica reprezentarilor profesionale ale specialistilor in relatii publice Lucrarea evidentiaza complexitatea profesiilor din domeniul relatiilor publice. Profesionistul in acest domeniu trebuie sa aiba o pregatire temeinica deoarece este chemat sa solutioneze probleme…Pret:
39 LEIEditura
Activitatea Ordinului Suveran de Malta este tratata din multiple puncte de vedere, autorul neevitand elementele conceptuale esentiale, care fac tema interesanta, dar si dificila. As spune ca principala intrebare de cercetare ce rezida in tematica…Pret:
53 LEIEditura
[…] se cade a se evidentia creativitatea si, astfel, originalitatea demersului stiintific: utilizarea coerenta a trei metode calitative de colectare de date, pentru a testa in prezent relevanta unor concepte spirituale acumulate de-a lungul a…Pret:
49 LEIEditura
Un exemplu dat de statele posesoare de arme atomice in directia reducerii si apoi eliminarii totale a armei atomice, concomitent cu restructurarea relatiilor strategice intre ele, ar promova un curent ce ar putea crea premisele…Pret:
46.24 LEIEditura
Alfabetizarea digitala este masurata prin totalitatea abilitatilor, cunostintelor, atitudinilor si competentelor pe care un utilizator le are pentru rezolvarea eficienta a cerintelor de consum al informatiilor digitale sau de navigare in spatiul online. Alfabetizarea digitala…Pret:
45 LEIDe
Editura
Business storytelling: branduri si povesti. Editor: Florina Pinzaru Cuprins: 1. Brand management: intre cultura continutului si storytelling de Florina Pinzaru Brand management si provocari / De la izolarea specifica produsului, la cultura continutului / Branded…Pret:
47 LEIDe
Editura
The Concentration of Media Ownership in Romania. Supporting or challenging pluralism and media freedom? Increased debate has been developed in recent years on how the reconfiguration of media ownership affects media content, and especially on…Pret:
17.34 LEIEditura
Volumul de fata este rezultatul unui efort colectiv de a oferi instrumente noi utilizate in publicitate si relatii publice. Autorii prezinta temele propuse din perspectiva stiintelor comunicarii. In debutul volumului, este dezbatuta legatura dintre publicitate…Pret:
25 LEIEditura
Bonus: CD video-interviu cu Dennis Wilco Relatii publice – Strategii si tactici, cea mai cunoscuta lucrare internationala academica de introducere in relatii publice, ce contine cel mai amplu set de studii de caz, este editata…Pret:
191.7182.12 LEIEditura
De la cultura populara la „fake news”.Demoni si troli in lumea contemporana Pentru a lupta impotriva stirilor false nu este suficienta avertizarea publicului in legatura cu necesitatea de a cerceta mai multe surse, tocmai pentru…Pret:
59.956.91 LEIEditura
Explozia informationala generata de noile tehnologii din ultimii ani (indeosebi de inteligenta artificiala) a influentat semnificativ domeniul relatiilor publice. Tinerii specialisti pot fi tentati sa utilizeze noile instrumente de comunicare disponibile si sa se bazeze…Pret:
65 LEIEditura
Comunicarea bancilor centrale prin intermediul retelelor sociale online. Studiu de caz: Banca Nationala a Romaniei O tema rar abordata in lucrarile de specialitate din Romania, comunicarea bancilor centrale constituie un domeniu de analiza retativ recent,…Pret:
49 LEIDe
Editura
Pauza de publicitare. Cum sa gandesti reclame intr-o lume care nu le iubeste Liviu David e unul dintre cei mai experimentati oameni de publicitate din Romania. CV-ul sau de advertising include 8 ani copywriter si…Pret:
110 LEIDe
Editura
Omagiem cei 30 de ani de jurnalism postcomunist prin acest volum, in care am reunit 28 de studii si cercetari. In acest mod acoperim o buna parte a „mediamorfozelor” din tara noastra. Este vorba despre…Pret:
67 LEIEditura
Relatii publice in domeniul sanatatii. Proces, comunicare mediata, prevenire a riscurilor Activitatea de relatii publice constituie un demers de comunicare strategica, etica si responsabila, cu rezultate la nivelul increderii, reputatiei si colaborarii intre actorii implicati….Pret:
49 LEIEditura
Volumul isi asuma doua obiective: promovarea criticismului retoric in domeniul cercetarii caltitative in stiintele comunicarii si promovarea educatiei media in Romania. Se intelege ca a doua consecinta este de mare utilitate practica, in conditiile in…Pret:
45 LEIEditura
Comunicarea este o componenta esentiala a evolutiei umane, reprezentand un fenomen complex, care trebuie studiat din perspectiva dezvoltarii limbajelor si prin emergenta in sfera sociala, ca mass-media, iar recent social media, in relatie cu publicitatea,…Pret:
41 LEIEditura
Viata intre postari. Cum Social media ne ascunde adevaratele trairi Viata noastra este asociata tot mai mult cu tot ce intampla in Social media incat am ajuns sa ne simtim dependenti de conectarea online. Am…Pret:
43 LEIEditura
Strategii ale comunicarii in cabinetul stomatologic. Un model cultural si organizatoric Esenta unei comunicari optime – in special cea a comunicarii profesionale, care vizeaza obtinerea de reactii imediate, care pot fi valorizate practic in medii…Pret:
35 LEI