Categorie Carte: Marketing


  • Vanzari 2.0: punct si de la capat - Adrian M. Cioroianu - EVRIKA

    Vanzari 2.0: punct si de la capat

    De

    Editura

    Intr-o situatie fluida si volatila, cum este cea prin care trecem cu totii in vremuri de pandemie, nimic nu mai pare ca ar putea fi un punct de sprijin solid, neclintit pentru un vanzator. Tot…

    Pret:

    45
    41.85 LEI
  • Dictionar de marketing englez-roman - A. Ivanovic, P.H. Collin - STIINTA

    Dictionar de marketing englez-roman

    De

    Editura

    Dictionarul pune la dispozitie persoanelor interesate un amplu vocabular de termeni utilizati in marketing, inclusiv cuvinte privind cercetarea pietei, publicitatea, asistenta promotionala, tehnicile de vanzare. Cei 6500 de termeni principali si expresii asociate sunt explicate…

    Pret:

    30 LEI
  • Marketing muzeal pentru non marketeri - Alexandra Zbuchea - TRITONIC

    Marketing muzeal pentru non marketeri

    De

    Editura

    Aceasta discutie este prilejuita de lansarea cartii Marketing muzeal pentru nonmarketeri , de Alexandra Zbuchea. Prezentarea cartii va fi facuta de catre dl. Virgil Stefan Nitulescu, director general al Muzeului National al Taranului Roman, si…

    Pret:

    39 LEI
  • Contagios. Cum se raspandesc ideile - Jonah Berger - PUBLICA

    Contagios. Cum se raspandesc ideile

    De

    Editura

    Jonah Berger si-a petrecut ultimii zece ani ai carierei incercand sa descopere motivele pentru care anumite lucruri ii captiveaza pe oameni mai mult decat altele. In Contagios, Berger dezvaluie secretul care sta la baza comunicarii…

    Pret:

    55 LEI
  • The Marketing of War - Ciprian Panzaru - PRO UNIVERSITARIA

    The Marketing of War

    De

    Editura

    The marketing of war. A sociological approach This book is an analytical and full of substance approach to a complex issue, placed in the security and national defence and economic fields, starting from the premise…

    Pret:

    21 LEI
  • Revolutia marketingului contextual - Mathew Sweezey - PRESTIGE

    Revolutia marketingului contextual

    De

    Editura

    Revolutia marketingului contextual. Cum sa-i motivezi pe cumparatori in epoca mass-mediei infinite Intr-o lume caracterizata de zgomotul nelimitat al mass-mediei, oare cum ar putea afacerile sa ajunga la clienti? Prin context. Suntem in mijlocul unei…

    Pret:

    70 LEI
  • Startup in Est - Mircea Luncan, Kaloian Kirilov - TRITONIC

    Startup in Est

    De

    Editura

    Majoritatea lumii te va intreba (pe buna dreptate): de ce isi doresc oamenii atat de mult propriul proiect de afaceri? Nu vad statisticile? Potrivit acestora, aproximativ 90% dintre toate startupurile esueaza in primii 5 ani….

    Pret:

    55 LEI
  • Phronesis marketing - Corneliu Vilsan - CUANTIC

    Phronesis marketing

    De

    Editura

    Reconcilierea stiintei cu arta in scopul elaborarii de strategii viabile in viata reala, aplicabile de la brandurile internationale la marcile craft. Profesorul Bent Flyvbjerg (sursa de inspiraie a acestei carti), de la Universitatea Oxford, isi…

    Pret:

    50 LEI
  • Marketing relational si vanzari etice. Perspectiva unui business de succes - Georgeta Ghenea - EVRIKA

    Marketing relational si vanzari etice. Perspectiva unui business de succes

    De

    Editura

    Marketing sau Vanzari? Este o intrebare care, de prea multi ani, reprezinta pentru oamenii de business o problema de tipul „oul si gaina”. Georgeta Ghenea ne propune sa abordam situatia cu „si” in loc de…

    Pret:

    49.9
    40.92 LEI
  • Marketingul inovatiilor in retail - Dr. Adina Saniuta - PRO UNIVERSITARIA

    Marketingul inovatiilor in retail

    De

    Editura

    Lucrarea Marketingul Inovatiilor in Retail evidentiaza o structura logica, fiind dezvoltata in mod cuprinzator de la general spre particular. Concentrandu-se asupra abordarii marketingului inovatiei in contextul general de dezvoltare a domeniului si mai ales a…

    Pret:

    39 LEI
  • Branding in universitati - Elena-Ruxandra Ursache - PRESA UNIVERSITARA CLUJEANA

    Branding in universitati

    De

    Editura

    Brand, branding, rebranding sunt cuvinte relativ nou intrate in vocabularul limbii romane, fiind imprumutate ca atare, fara adaptare fonetica, din limba engleza. Nu este deloc intamplator acest imprumut lingvistic, poate fi considerat deplin justificat atata…

    Pret:

    40 LEI
  • Marketingul carierei - Gabriel Bratucu, Ecaterina Coman - C.H. BECK

    Marketingul carierei

    De

    Editura

    Marketingul carierei. O paradigma a marketingului contemporan Cartea scrisa de Ecaterina Coman si Gabriel Bratucu este destinata in primul rand specialistilor in resurse umane dispusi sa isi largeasca orizonturile profesionale prin acceptarea unei perspective de…

    Pret:

    44.9
    42.66 LEI
  • Experienta face diferenta - Doru Supeala - EDITURA CREATOR

    Experienta face diferenta

    De

    Editura

    De la Marketing la Rightketing As vrea ca, citind aceasta carte, specialistii din marketing si comunicare sa descopere, sa inteleaga si sa valorifice in mod inteligent, creativ si profitabil posibilitatile de interactiune personalizata cu consumatorii,…

    Pret:

    39 LEI