Acasa/

/

Vinde orice

Autor:
Vinde orice - Oren Klaff - AMSTA PUBLISHING
Detalii:
Vinde orice. O metoda inovatoare prin care sa faci prezentari, sa-ti convingi clientii si sa inchei afaceri profitabile Indiferent ca vinzi idei investitorilor, ca vrei sa convingi un client sa incheie o afacere noua sau…
Categorie
Editura
Autor

38

40
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2012
ISBN:
9786069205853
Recenzii
5/5

Descriere

Vinde orice. O metoda inovatoare prin care sa faci prezentari, sa-ti convingi clientii si sa inchei afaceri profitabile Indiferent ca vinzi idei investitorilor, ca vrei sa convingi un client sa incheie o afacere noua sau chiar sa negociezi un salariu mai mare, lucrarea de fata va transforma din temelii modul in care iti pozitionezi ideea.
Conform lui Klaff, crearea si prezentarea unui pitch extraordinar nu este o arta – ci pur si simplu o stiinta. Prin aplicarea in practica a celor mai noi descoperiri din domeniul neuroeconomiei, asezonata cu exemple practice ale metodei sale, Klaff ne descrie modul in care propriul nostru creier ia decizii si raspunde la pitch-uri.
Inarmat cu aceste informatii, vei detine permanent controlul complet in fiecare etapa a procesului. Vinde orice ne prezinta in exclusivitate metoda Puterii aplicata in cadrul unui pitch, care poate fi pusa imediat in aplicare: • Punerea in functiune a cadrului in care se deruleaza pitch-ul • Unghiul de relatare al povestii • Tactica de dezvaluire a intrigii • Emiterea mult-asteptatului premiu • Reusita in a-i face sa adere la propunere • Efectul dorit – incheierea afacerii Un pitch cu adevarat extraordinar iti poate duce cariera pe culmi nebanuite, ajutandu-te sa castigi o multime de bani – si iti poate chiar schimba viata.
Succesul depinde de metoda pe care o folosesti, nu de cat de tare te straduiesti. „O metoda mai buna inseamna mai multi bani”, spune Klaff.
„O metoda mult mai buna inseamna mult mai multi bani.” Klaff este cel mai bun din domeniu, fiindca metoda lui este mult mai buna decat a oricui altcuiva. Atunci cand vine vorba despre sustinerea unui pitch, Oren Klaff are o experienta extraordinara.
In ultimii 13 ani, a folosit metoda sa unica pentru a strange peste 400 de milioane de dolari – iar acum, pentru prima data, ne si descrie formula care sa ne ajute sa facem o prezentare castigatoare in orice situatie de business. Oren Klaff este director de piete de capital, pentru banca de investitii Intersection Capital, companie pentru care a strans zeci de milioane de dolari de la diversi investitori si institutii.
Intersection Capital a ajuns sa gestioneze active in valoare de 250 de milioane de dolari folosind abordarea de pionierat a lui Klaff, destinata acumularii de capital si bazata pe incorporarea neurostiintei in programele sale legate de pietele financiare. Klaff este specialist in modelare financiara si unul dintre creatorii Velocity, un produs destinat pietelor de capital care a strans fonduri de peste 100 de milioane de dolari.
Locuieste in Beverly Hills, California. Aprecieri la adresa lucrarii Vinde orice Usor de citit, distractiva si foarte, foarte practica!
– Joe Sulivan, fondatorul companiei Flextronic Dincolo de prezentarea unei teorii a jocului, lucrarea de fata ne dezvaluie urmatorul concept revolutionar din dinamica sociala: jocul afacerilor. -Josh Withford, fondatorul companiei Echelon Media Ce au in comun supermodele si investitorii?
Asculta sute de pitch-uri pe an. Lucrarea de fata te asigura ca vei obtine toate rezultatele pe care ti le doresti.
-Ralph Cram, investitor Vinde orice ofera o noua metoda prin care te vei putea diferentia de restul competitorilor. – Jason Jones, senior vicepresedinte, Jones Lang LaSalle Daca vrei sa prezinti un produs, sa strangi fonduri sau sa inchei o afacere, citeste cartea lui Oren Klaff si aplica in practica toate conceptele si principiile enumerate aici.
-Steven Waldman, director si fondator al Spectrum Capital Vinde orice mi-a deschis ochii si m-a ajutat sa vad ceea ce lipsea din prezentarile mele si din interactiunile de business. -Louie Ucciferri, presedinte, Regent Capital Group Folosesc strategiile unice ale lui Oren pentru a vinde afaceri, a strange fonduri si a face fata situatiilor mai putin placute.
-Taylor Garrett, vicepresedinte, White Cap O metoda extrem de intuitiva, care functioneaza intotdeauna. -Jay Goyal, CEO, SumOpti

Ar putea să îți placă și…

  • De ce esueaza companiile?

    De

    Editura

    De ce esueaza companiile? 10 greseli si 100 de solutii Aceasta carte documenteaza cele mai comune 10 greseli ale companiilor active din Romania, care au intrat in insolventa in ultimii 10 ani. Intr-un limbaj simplu…

    Pret:

    69 LEI
  • Despre lucrurile care conteaza

    De

    Editura

    Despre lucrurile care conteaza. Plan complet pentru crearea unui echilibru dinamic intre munca, familie, timp si bani Oare chiar este posibil: •sa ai si o viata profesionala de succes si un camin fericit? •sa traiesti…

    Pret:

    39
    37.05 LEI
  • Mai presus de bani… echipa antreprenorului

    De

    Editura

    Multi au idei de milioane. Toti cred ca noul lor produs sau serviciu ii va imbogati si le va transformavisurile in realitate. Problema este ca multi nu stiu cum sa isi transforme visurile de milioane…

    Pret:

    60
    57 LEI
  • Cum sa incepi o afacere care sa-ti schimbe viata

    De

    Editura

    Cum sa incepi o afacere care sa-ti schimbe viata. Ghid practic de imbinare a inteleciunii in afaceri cu pasiunea. Cele trei principii-cheie pe care trebuie sa le stii ca afacerea la care visezi sa devina…

    Pret:

    29
    27.55 LEI
  • De la bine la excelent

    De

    Editura

    Zig Ziglar prezinta in cartea de fata trei coordonate esentiale ale succesului: pasiunea, performanta si scopul nostru in viata. Ceea ce-l distinge de alti autori de literatura moti­vatio­nala este realismul cu care trateaza fiecare dintre…

    Pret:

    40
    38 LEI
  • Analiza economica-financiara. Studii de caz. Teste grila

    De

    Editura

    Analiza economica-financiara. Studii de caz. Teste grila. Editia a II-a Autori: Matei Nicoleta Cristina, Luminita Horhota, Marin Tole Lucrarea de fata este destinata atat studentilor, cat si managerilor si specialistilor in domeniul economic. Prin modul…

    Pret:

    29.9 LEI
  • Talentul nu este suficient

    De

    Editura

    John C. Maxwell, unul dintre cei mai populari autori, potrivit New York Times, are un mesaj pentru cei care cred ca talentul este raspunsul la orice problema: Talentul nu este suficient . Multi dintre oamenii…

    Pret:

    45
    42.75 LEI
  • Detectarea denaturarilor performantei financiare si asigurarea stakeholderilor asupra calitatii castigurilor

    De

    Editura

    Maximizarea beneficiilor in mod machiavelic poate determina o companie sa-si manipuleze cifrele si informatiile raportate in situatiile financiare, in detrimentul tuturor stakeholderilor. Avand in vedere experientele din trecut privind marile scandaluri financiare care au zguduit…

    Pret:

    57 LEI
  • Marketing relational si vanzari etice. Perspectiva unui business de succes

    De

    Editura

    Marketing sau Vanzari? Este o intrebare care, de prea multi ani, reprezinta pentru oamenii de business o problema de tipul „oul si gaina”. Georgeta Ghenea ne propune sa abordam situatia cu „si” in loc de…

    Pret:

    49.9
    40.92 LEI
  • Tu conduci afacerea

    De

    Editura

    Tu conduci afacerea, n-o lasa pe ea sa te conduca. Ghidul practic Aileron pentru dezvoltarea afacerii tale. Cum sa inveti si sa traiesti managementul profesionist. Editia 2 Tu conduci afacerea, n-o lasa pe ea sa…

    Pret:

    42 LEI
  • Ghid practic pentru antreprenori

    De

    Editura

    Ghidul Practic pentru Antreprenori este prima carte despre antreprenoriat scrisa colectiv de oameni de afaceri din Romania, membri ai comunitatii Romanian Business Leaders. Ghidul este un instrument de lucru pentru antreprenorii aspiranti, o colectie de…

    Pret:

    35
    28.7 LEI
  • Analiza economico-financiara. Concepte si studii de caz

    De

    Editura

    Indiferent de profil, dimensiune si spatiul social-economic in care activeaza, orice intreprindere trebuie sa-si probeze cu permanenta viabilitatea, capacitatea de a comunica si adapta, performantele economico-financiare cu atat mai mult, cu cat mecanismele economiei de…

    Pret:

    45 LEI