Acasa/

/

Valori profesionale si alegeri educationale

Autor:
Valori profesionale si alegeri educationale - Lucian Mocrei-Rebrean - PRO UNIVERSITARIA
Detalii:
Lucrarea de fata se doreste a fi o modesta contributie la reinvierea interesului stiintelor sociale pentru problematica valorilor. Conceptul se situeaza mereu la granita dintre abstract si concretul trait al vietii sociale. Desi se refera…
Categorie
Editura
Autor

49

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2023
ISBN:
9786062617110
Recenzii
5/5

Descriere

Lucrarea de fata se doreste a fi o modesta contributie la reinvierea interesului stiintelor sociale pentru problematica valorilor. Conceptul se situeaza mereu la granita dintre abstract si concretul trait al vietii sociale.
Desi se refera la interioritatea individului, interesul sociologiei pentru valori ramane strans legat de determinarea lor sociala. Considerand ca valorile raman un fenomen social latent, dar nu unul cu totul eluziv, ne propunem, in loc de orice alta introducere, sa prezentam cateva premise epistemologice sine qua non in cercetarea lor.
Cercetarea apartine in egala masura unor domenii ce interfereaza in mod firesc, cel al sociologiei valorilor si cel al sociologiei educatiei. Surprinzand procesul de socializare a valorilor profesionale in perioada educatiei universitare, lucrarea de fata se doreste a fi o modesta contributie la reinvierea interesului stiintelor sociale pentru problematica valorilor.
Interesul sociologiei pentru valori ramane strans legat de determinarea lor sociala. Pot fi intelese ca dimensiuni sine qua non ale culturii de grup.
In acest sens, socializarea educationala presupune expunerea viitorilor profesionisti la un set de valori ocupationale si la o anumita reprezentare idealizata asupra viitorului lor rol profesional.

Ar putea să îți placă și…

  • Munca echitabila

    De

    Editura

    Munca echitabila. Fa-ti naibii treaba, rapid si corect! Toti excludem, subestimam si subutilizam constant un numar urias de persoane din forta de munca si, concomitent, le includem, le supraestimam si le promovam pe altele, adesea…

    Pret:

    69
    48.3 LEI
  • Brandingul de angajator

    De

    Editura

    Din cuprins: Brandul de angajator o noua stratagema de cucerire a increderii?; Cum se construieste un brand de angajator?; Despre rezultatele brandingului de angajator si despre bani; Cultura organizationala: examenul de maturitate a brandului de…

    Pret:

    38 LEI
  • Tribul mentorilor

    De

    Editura

    Tribul Mentorilor: Scurte sfaturi de viata de la cei mai buni din lume Tribul Mentorilor: Scurte sfaturi de viata de la cei mai buni din lume / Tribe of Mentors: Short Life Advice from the…

    Pret:

    69 LEI
  • Training, coaching, mentoring. Metode si modele

    De

    Editura

    Pentru ca o organizatie sa supravietuiasca provocarilor din mediul extern, sa obtina performante si avantaj competitiv pe piata trebuie sa dezvolte cat mai mult abilitatile, competentele si cunostintele detinute de angajatii sai. Cartea de fata…

    Pret:

    34.9
    33.16 LEI
  • Tranzitie si criza. Analiza comparativa intre tarile Central-Europene si China

    De

    Editura

    Lucrarea analizeaza tranzitia economica dupa sfarsitul regimurilor comuniste in Europa Centrala si de Est in comparatie cu parcursul Chinei. Se poate mentiona faptul ca tranzitia economica a fost influentata de factori precum conditiile initiale, capacitatea…

    Pret:

    57 LEI
  • Statistica

    De

    Editura

    Statistica. Concepte, tehnici si instrumente softwaRe Obiectivul principal al cartii este de a fi un ghid cuprinzator, in termeni de concepte si tehnici, reprezentativ si, mai ales, practic, in ceea ce priveste utilizarea instrumentelor software…

    Pret:

    48 LEI
  • Management general Ed.5

    De

    Editura

    Cartea Management general editia a V-a isi propune sa asigure intr-o prezentare concisa insa cuprinzatoare, principalele elemente fundamentale ale teoriei managementului general. Cartea se adreseaza studentilor de la facultatile cu disciplinele de predare „Management general”,…

    Pret:

    79 LEI
  • Contagios. Cum se raspandesc ideile

    De

    Editura

    Jonah Berger si-a petrecut ultimii zece ani ai carierei incercand sa descopere motivele pentru care anumite lucruri ii captiveaza pe oameni mai mult decat altele. In Contagios, Berger dezvaluie secretul care sta la baza comunicarii…

    Pret:

    55 LEI
  • Contabilitatea nu-i doar pentru contabili. Editia a II-a, revazuta si adaugita

    De

    Editura

    Contabilitatea nu-i doar pentru contabili. Cum sa transformi balanta si bilantul in instrumente prietenoase Am absolvit specializarea Finante-contabilitate acum ceva timp. Am fost contabil (ma rog, economist-contabil, adica, cel putin teoretic, mai mult decat „tiitor…

    Pret:

    59.9
    49.12 LEI
  • Motivul. De ce atat de multi lideri abdica de la cele mai importante responsabilitati ale lor

    De

    Editura

    Motivul: De ce atat de multi lideri abdica de la cele mai importante responsabilitati ale lor/ The Motive: Why So Many Leaders Abdicate Their Most Important Responsibilities de Patrick Lencioni vorbeste despre adevarata motivatie care…

    Pret:

    42 LEI
  • Mediul de afaceri si capitalul uman din Romania

    De

    Editura

    Mediul de afaceri si capitalul uman din Romania. Provocari determinate de contextul economic pandemic si post-pandemic Volumul Mediul de afaceri si capitalul uman din Romania. Provocari determinate de contextul economic pandemic si post-pandemic subliniaza importanta…

    Pret:

    98 LEI
  • Fundamentele managementului organizatiei ed.3

    De

    Editura

    Fundamentele managementului organizatiei. Editia a III-a…

    Pret:

    87 LEI