Acasa/

/

Trecerea la oceanul albastru

Autor:
Trecerea la oceanul albastru - W. Chan Kim, Renee Mauborgne - PUBLICA
Detalii:
Indiferent daca aveti un startup cu fonduri limitate, o organizatie nonprofit sau o companie mare si consacrata, care se confrunta cu obstacole birocratice, Trecerea la oceanul albastru va va arata cum sa treceti din oceanele…
Categorie
Editura
Autor

49

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2018
ISBN:
9786067223262
Recenzii
5/5

Descriere

Indiferent daca aveti un startup cu fonduri limitate, o organizatie nonprofit sau o companie mare si consacrata, care se confrunta cu obstacole birocratice, Trecerea la oceanul albastru va va arata cum sa treceti din oceanele rosii, aglomerate de concurenta, in oceanele albastre, cu spatiu de piata indubitabil si crestere exploziva. In 2005, renumitii profesori W.
Chan Kim si Renee Mauborgne au schimbat definitiv peisajul afacerilor internationale cu volumul Strategia oceanului albastru, care avea sa ocupe pozitia de bestseller international pentru mai bine de 100 de saptamani, sa se vanda in peste 3,6 milioane de copii, sa fie tradus in 44 de limbi si sa dea nastere unei miscari dinamice. Acum, dupa alti zece ani de cercetari intensive, Kim si Mauborgne sunt gata sa schimbe din nou cursul conversatiei.
Pe masura ce lideri si manageri din toata lumea au adoptat teoria lor si au inceput sa-si regandeasca radical strategiile de business, multi au descoperit ca erau blocati intr-un ocean rosu. Insa nu stiau cum sa inceapa procesul de trecere spre apele albastre, care ar fi insemnat adeseori sa-i convinga pe membrii propriilor echipe sa accepte un concept care intra in conflict direct cu regulile consacrate ale propriilor industrii.
Antreprenorii cautau pasi concreti si un proces sistematic pe care sa-l urmeze pentru a crea si a captura oceane albastre cu riscuri minime. In Trecerea la oceanul albastru , Kim si Mauborgne infrunta direct aceasta provocare, analizand si comparand succesele si esecurile unor proiecte de trecere la oceanul albastru din toata lumea, provocate de miscarea care a inceput acum mai bine de 30 de ani.
Prin studierea unei game largi de sectoare, de la companii B2C si B2B la organizatii publice, nonprofit sau guvernamentale, autorii au inteles procesul de creare de piete noi si de dezvoltare, care deblocheaza creativitatea oamenilor si increderea lor de a actiona. Cu o abordare sistematica in cinci pasi, care include detalii despre psihologia umana, pentru a le mari angajatilor increderea in reusita, volumul de fata isi propune sa va ajute sa gasiti punctul de pornire potrivit si sa creati cea mai buna echipa cu putinta.
Kim si Mauborgne ofera instrumente de creare a pietelor.Acestea va vor ajuta sa intelegeti mai bine unde va aflati si cum ati putea sa continuati sa va dezvoltati, dupa care va va arata cum sa va reimaginati granitele pietelor, sa dezvoltati si sa alegeti o strategie de trecere la oceanul albastru. Nu in ultimul rand, cartea prezinta moduri de a testa si, ulterior, de a lansa cea mai buna trecere la oceanul albastru.Cu o multime de idei testate in mediul de afaceri, este o lectura esentiala pentru lideri, manageri, antreprenori sau orice alte persoane care doresc sa-si construiasca un viitor stralucitor si va va ajuta sa reusiti in propria calatorie spre oceanul albastru.
Cartea include numeroase exemple inspirate din lumea reala ale unor lideri din diverse industrii si organizatii care au facut trecerea de la oceanele rosii ale concurentei intense la oceanele albastre larg deschise, aplicand procesul si instrumentele descrise aici. Veti afla: • DE CE puteti rata ocazii imense de crestere cand va concentrati pe concurenta si CUM sa va extindeti ideea de strategie dincolo de competitie; • DE CE este limitant sa considerati distrugerea si perturbarea creativa ca fiind surse de inovare si CUM va puteti dezvolta prin crearea lipsita de perturbatii; • CUM poate oricine, din orice organizatie (nu doar antreprenorii) sa treaca din oceanele rosii in cele albastre, folosind procesul sistematic in cinci pasi din Trecerea la oceanul albastru; • DE CE increderea angajatilor este esentiala pentru a va crea si a va pune in aplicare strategia de dezvoltare si CUM s-o obtineti; • DE CE nu trebuie sa va realizati strategia de dezvoltare pe baza conditiilor existente din mediu si din industrie si CUM le puteti modela in favoarea voastra, pentru a va dezvolta.
Kim si Mauborgne au scris un bestseller dupa altul. Trecerea la oceanul albastru ia principiile inovatoare din prima lor lucrare si ofera un plan inteligent si sistematic pentru a ajuta orice organizatie sa treaca de la concurarea pe pietele existente la crearea unor piete complet noi.
Nu trebuie sa fiti antreprenori sau pasionati de tehnologie ca sa profitati de aceste idei. Trebuie doar sa fiti dispusi sa puneti la indoiala presupunerile din industrie, sa puneti intrebari noi si – fiti atenti – sa va acceptati umanitatea.
-DANIEL H. PINK, autorul cartilor Drive si A vinde e omeneste, bestselleruri New York Times Provocarea oricarei companii este sa se dezvolte pe piete aglomerate si competitive si sa faca acest lucru intr-un mod inteligent, eficient si uman.
In Trecerea la oceanul albastru, veti gasi toate acestea si nu doar atat, pe masura ce autorii Kim si Mauborgne va poarta intr-o calatorie care va va deschide ochii asupra oportunitatilor de crestere neutilizate din domeniile voastre, fie ca aveti un startup, o firma mica sau o companie din Fortune 500. -RAM CHARAN, CEO si consilier, autorul Execution, bestseller New York Times

Ar putea să îți placă și…

  • Cum iti vei masura viata?

    De

    Editura

    Explorand una dintre cele mai profunde interogatii adresate lumii contemporane, Clayton M. Christensen incearca sa identifice numitorul comun al multiplelor dimensiuni care dau sens existentei umane, de la relatiile de familie pana la complexa activitate…

    Pret:

    15 LEI
  • Ghid simplificat si actualizat pentru aplicarea TVA

    De

    Editura

    Lucrarea Ghid simplificat si actualizat pentru aplicarea TVA este o lucrare destinata tuturor contribuabililor care desfasoara o activitate economica si in aceasta calitate sunt obilgati sa cunoasca legislatia fiscala cu privire la TVA si sa…

    Pret:

    30 LEI
  • Economie Si Gestiune In Turism

    De

    Editura

    Lucrarea este destinata in principal uzului studentilor din ciclul de licenta de la facultatile de stiinte economice, specializarea Economia Comertului, Turismului si Serviciilor, anul II si III de studiu, este foarte utila cadrelor didactice angajate…

    Pret:

    79.9
    75.91 LEI
  • Go-giver

    De

    Editura

    Initial, Bob Burg a avut ideea de a scrie o parabola intitulata Go-giver. I-a propus-o lui John David Mann, alaturi de cateva pagini de notite si scene schitate. Ideea centrala – puterea de a fi…

    Pret:

    49 LEI
  • Analiza tranzactionala

    De

    Editura

    Analiza tranzactionala. Instrument de comunicare si evolutie De la inceputul acestui secol, Alain Cardon este o figura proeminenta a comunitatii de coaching din Romania. Cartile pe care le-a publicat de-a lungul anilor s-au bucurat de…

    Pret:

    40 LEI
  • Realitatea in afaceri

    De

    Editura

    Antreprenor, venture capitalist, blogger si guru in afaceri, Guy Kawasaki a abordat timp de mai bine de un sfert de secol, notiunea de afaceri, intr-o maniera mai putin conventionala. Trendurile indoielnice, teoriile superficiale, jargonul excentric,…

    Pret:

    47.2
    44.84 LEI
  • Munca

    De

    Editura

    Munca. O istorie a modului in care ne petrecem timpul Munca defineste cine suntem. Ea ne determina statutul si dicteaza cum, unde si cu cine ne petrecem cea mai mare parte a timpului. Ne mijloceste…

    Pret:

    55 LEI
  • Employer Branding 100 la suta

    De

    Editura

    Employer Branding 100%. Cum sa creezi si sa vinzi oamenilor ideea, experienta si bucuria de a munci in organizatia ta O carte despre branding pe care orice conducator de organizatie ar trebui sa o citeasca…

    Pret:

    65
    61.75 LEI
  • De vorba cu necunoscuti

    De

    Editura

    De vorba cu necunoscuti.Ce ar trebui sa stim despre oamenii pe care nu ii cunoastem Malcolm Gladwell ofera o examinare solida a interactiunilor noastre cu necunoscutii – si a motivelor pentru care acestea esueaza frecvent….

    Pret:

    55 LEI
  • China. Bula care nu se sparge

    De

    Editura

    Factorii de decizie politica din China nu sunt atotstiutori sau atotputernici. Ei fac multe, fara indoiala. Construirea infrastructurii este exagerata, dar a lasat marile orase chinezesti cu drumuri de talie mondiala, cai ferate, aeroporturi, retele…

    Pret:

    54 LEI
  • Ghidul receptionerului

    De

    Editura

    Ghidul receptionerului. Din secretele industriei hoteliere Ghidul receptionerului – este un ghid pe intelesul tuturor care cuprinde informatii pe care nu le inveti in scoli. Citeste-l si vei intelege de ce receptionerul joaca un rol…

    Pret:

    35 LEI
  • Influenta subtila

    De

    Editura

    Secretele care genereaza puterea de influentare a persoanelor introvertite CUM SA AI IMPACT FARA SA FACI MULT ZGOMOT Nu subestima hotararea unui om linistit.- Iain Duncan Smith, politician britanic Introvertitii, care isi iau energia din…

    Pret:

    49.9
    47.41 LEI