Acasa/

/

Training, coaching, mentoring. Metode si modele

Autor:
Training, coaching, mentoring. Metode si modele - Nicoleta Valentina Florea - C.H. BECK
Detalii:
Pentru ca o organizatie sa supravietuiasca provocarilor din mediul extern, sa obtina performante si avantaj competitiv pe piata trebuie sa dezvolte cat mai mult abilitatile, competentele si cunostintele detinute de angajatii sai. Cartea de fata…
Categorie
Editura
Autor

33.16

34.9
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2014
ISBN:
9786061803316
Recenzii
5/5

Descriere

Pentru ca o organizatie sa supravietuiasca provocarilor din mediul extern, sa obtina performante si avantaj competitiv pe piata trebuie sa dezvolte cat mai mult abilitatile, competentele si cunostintele detinute de angajatii sai. Cartea de fata trateaza cateva metode clasice, dar si noi de dezvoltare a capitalului uman, precum training-ul, coaching-ul si mentoring-ul, e-coaching-ul si e-mentoring-ul si se adreseaza managerilor si specialistilor, dar si angajatilor care intentioneaza sa-si dezvolte creativitatea, inovarea, loialitatea, lucrul in echipa, originalitatea, comunicarea, imaginatia si capacitatea de invatare, astfel incat sa poata face fata diverselor provocari cu care se confrunta.
Din cuprins Dezvoltarea si formarea capitalului uman prin training Eficienta programelor de trening Avantaje si dezavantaje ale folosirii coaching-ului Tipuri de mentoring Modele de evaluare a eficientei implementarii proceselor de coaching si mentoring Puncte forte Cartea de fata trateaza cateva metode clasice, dar si noi de dezvoltare a capitalului uman, precum training-ul, coaching-ul si mentoring-ul, e-coaching-ul si e-mentoring-ul Despre autoare Florea Nicoleta Valentina este lector universitar dr. in cadrul Departamentului de Management-Marketing, Facultatea de stiinte Economice, Universitatea Valahia din Targoviste si preda urmatoarele materii: Managementul resurselor umane, Marketing, Management, Relatii Publice si Comunicare.
Are o experienta de peste 14 ani in domeniul Managementului resurselor umane: recrutare, angajare, salarizare si gestiunea resurselor umane. A obtinut diploma de Licenta in Marketing in anul 1997, diploma de Master in Marketing, in anul 2004 si diploma de doctor in Management in 2011, cu teza intitulata ,,Strategii de recrutare, selectie si angajare in marile organizatii din judetul Dambovita”.
Cartea de fata este a treia carte publicata in domeniul MRU. A mai publicat 34 de articole in domeniul managementului, MRU si comunicarii, in reviste si conferinte nationale si internationale.
A absolvit diverse cursuri de specializare si programe de training in domeniul managementului resurselor umane, managementului calitatii, managementului financiar, informatica, socio-psiho-pedagogie si limbi straine. Public tinta Manageri, specialisti, angajati, studenti, masteranzi si doctoranzi interesati de domeniul dezvoltarii resurselor umane.

Ar putea să îți placă și…

  • Businessul, instrument pentru schimbare sociala. In dialog cu Dalai Lama

    De

    Editura

    Mesajul-cheie al cartii este unul clar: daca ne dorim intr-adevar sa cream o economie mai sustenabila si o societate bazata pe altruism, ar trebui sa invatam sa ne folosim de noi mentalitati si concepte. -Anders…

    Pret:

    54
    51.3 LEI
  • Jocurile Manipularii

    De

    Editura

    onceptualizate mai intai in Analiza Tranzactionala, Jocurile Manipularii deschid, in aceasta lucrare, perspective noi prin intermediul unei abordari sistemice….

    Pret:

    40 LEI
  • Coaching pentru performanta

    De

    Editura

    Coaching pentru performanta. Practica si principiile coachingului si alea leadershipului. Editia a VI-a Prin coaching, tu, echipa ta si organizatia din care faceti parte veti obtine performante superioare. Coaching pentru performanta este cartea absoluta pentru…

    Pret:

    69 LEI
  • Range

    De

    Editura

    Range.De ce triumfa generalistii intr-o lume specializata Nenumarati experti sustin ca oricine doreste sa-si dezvolte o abilitate, sa cante la un instrument ori sa ajunga in elita sferei sale de activitate trebuie sa inceapa devreme,…

    Pret:

    65 LEI
  • Ghid de investitii

    De

    Editura

    In aceasta carte vei gasi: – principalele reguli ale tatalui bogat privind investitiile; – cum poti reduce riscul atunci cand investesti; – cele 10 tipuri de control al investitiilor, conform tatalui bogat; – cum iti…

    Pret:

    60
    57 LEI
  • Ghid complet de prospectare eficienta a pietei

    De

    Editura

    Ghid complet de prospectare eficienta a pietei. Editie speciala pentru vanzarile directe Datorita acestui ghid complet de prospectare eficienta a pietei, nenumarati oameni nu au mai avut niciodata nevoie sa-si puna cea mai infricosatoare intrebare:Pe…

    Pret:

    39.9
    37.91 LEI
  • Haihui pe Wall Street

    De

    Editura

    Haihui pe Wall Street: Cel mai bun ghid de investitii pe care il poti cumpara/ A Random Walk Down Wall Street: The Best Investment Guide That Money Can Buy este una dintre putinele carti despre…

    Pret:

    67 LEI
  • Marketing nutritional. Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor

    De

    Editura

    Lucrarea de cercetare avand titlul Marketing nutritional – Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor isi are punctul de plecare in teza de doctorat cu tema „Cercetarea comportamentului consumatorului de servicii de sanatate prin intermediul…

    Pret:

    70 LEI
  • Controlling. Sisteme eficiente de crestere a performantei firmei

    De

    Editura

    Controllingul a devnit un termen frecvent intalnit,avand o functie importanta in cadrul unei firme.Aceasta indeplineste un rol semnificativ in sprijinirea top managementului.Lucrarea de fata descrie pas cu pas modalitatile prin care controllingul se poate transpune…

    Pret:

    89.9
    85.41 LEI
  • Managementul voluntarilor si provocarile antreprenoriatului social

    De

    Editura

    Prezentul volum abordeaza o problematica interdisciplinara de actualitate din domeniul socio-economic si se adreseaza specialistilor din mediul universitar, organizatiilor publice si private indiferent de marimea lor, din perspectiva educarii si formarii studentilor, respectiv a angajatilor,…

    Pret:

    50 LEI
  • Romania, te sustin!

    De

    Editura

    Romania, #TeSustin! Obtine online banii de care ai nevoie pentru orice proiect, prin puterea comunitatii Cum transformi o idee intr-un prolect concret? Ce inseamna crowdfunding? Care sunt etapele lansarli si coordonarii unel campanil de crowdfunding?…

    Pret:

    25 LEI
  • Confesiunile unui om de pricing

    De

    Editura

    Confesiunile unui om de pricing. Cum influenteaza preturile totul Aceasta este cea mai buna carte despre problemele practice legate de stabilirea preturilor. – Philip Kotler Hermann Simon, cel mai important expert global in strategia de…

    Pret:

    57 LEI