Acasa/

/

Strategia si tactica stabilirii preturilor

Autor:
Strategia si tactica stabilirii preturilor - Thomas T. Nagle. John E. Hogan - BRANDBUILDERS GRUP
Detalii:
Strategia si tactica stabilirii preturilor. Un ghid pentru cresterea profiturilor Problema stabilirii preturilor a devenit o prioritate pe ordinea de zi a managerilor si administratorilor de firme, ca urmare a dinamicii mediului de afaceri actual….
Categorie
Editura
Autor

64.06

67.43
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2008
ISBN:
6422545000323
Recenzii
5/5

Descriere

Strategia si tactica stabilirii preturilor. Un ghid pentru cresterea profiturilor Problema stabilirii preturilor a devenit o prioritate pe ordinea de zi a managerilor si administratorilor de firme, ca urmare a dinamicii mediului de afaceri actual.
Concurenta acerba la nivel global a devenit o realitate de necontestat, iar ciclurile de viata ale produselor continua sa se scurteze. In lumina acestor puternice forte, nu mai este deloc surprinzator faptul ca unele companii se confrunta cu probleme precum erodarea accentuata a preturilor, diminuarea volumului vanzarilor si scaderea profitabilitatii.
Niciodata nu s-a simtit mai acut nevoia unor strategii clare si eficiente de stabilire a preturilor. In acest context va propunem o lucrare unica in peisajul editorial romanesc, un ghid practic adresat managerilor, directorilor de vanzari sau de marketing, administratorilor de firme si tuturor celor interesati de cresterea profitabilitatii, menit sa ii ajute in luarea deciziilor legate de stabilirea preturilor.
Cei mai multi directori executivi considera ca stabilirea preturilor este cea mai mare provocare si, totodata, principalul lor punct slab. Aceasta carte este o potentiala solutie.
Este plina de idei si perspective inedite. – Philip Kotler, Universitatea Northwestern Dr.
Thomas Nagle a fondat in anul 1987 compania Strategic Pricing Group (SPG), membra a Monitor Group, Inc., in acelasi an publicand si prima editie a lucrarii Strategia si tactica stabilirii preturilor. In prezent, colaboreaza cu firme de prestigiu in scopul dezvoltarii unor strategii care sa le asigure o crestere cat mai profitabila.
De asemenea, sustine seminarii si traininguri extrem de apreciate in intreaga lume, atat in cadrul unor conferinte publice, cat si pentru clientii din sfera conducerii administrative a corporatiilor. Inainte de fondarea SPG, Tom a fost profesor de marketing si strategie la universitatile din Boston si Chicago.
De mai bine de un deceniu, dr. John Hogan ajuta companiile sa dezvolte strategii eficiente de stabilire a preturilor si strategii de marketing orientate spre valoare.
Lider de opinie in ceea ce priveste strategiile de stabilire a preturilor, ofera consultanta clientilor Monitor Group pentru a dezvolta noi posibilitati de stabilire a preturilor, care sa asigure o crestere sustinuta la toate nivelurile. A fost distins cu numeroase premii in calitate de cercetator si are o vasta experienta ca profesor, sustinand conferinte si programe de training directorilor din intreaga lume.

Ar putea să îți placă și…

  • Zero limite

    De

    Editura

    Zero limite.Sistemul secret pentru atingerea unui nivel inalt de sanatate, bunastare si pace Zero limite va prezinta o cale testata de a depasi limitele autoimpuse pentru a realiza in viata mai mult decat ati visat…

    Pret:

    39
    33.15 LEI
  • Marea evadare. Sanatatea, bogatia si originile inegalitatii

    De

    Editura

    Lumea este un loc mai bun decat a fost vreodata in istoria ei. Oamenii sunt mai sanatosi, mai bogati si traiesc mai mult. Cu toate acestea, evadarea din saracie a creat o prapastie de inegalitati…

    Pret:

    39.9
    31.92 LEI
  • Sete

    De

    Editura

    S ete.O poveste despre mantuire, compasiune si misiunea de a furniza apa curata lumii La 28 de ani, Scott Harrison avea totul. Ca promotor al unor cluburi de noapte selecte din New York City, viata…

    Pret:

    59 LEI
  • Sistemul international de plati in era banilor electronici

    De

    Editura

    Ecosistemul industriei platilor trece printr-un proces accelerat de transformari sub impactul noilor tehnologii, al preferintelor consumatorilor, dar si al adaptarii la restrangerea drastica a contactelor sociale in timpul pandemiei de Covid-19. Actorii nebancari si-au sporit…

    Pret:

    50 LEI
  • Principiul lui Peter

    De

    Editura

    In 1969 Laurence J. Peter a creat un fenomen cultural cu nemaipomenitul, mediatizatul, amuzantul sau tratat despre afaceri si viata – Principiul lui Peter (Peter Principle). Cuvintele si teoriile sale sunt la fel de valabile…

    Pret:

    27 LEI
  • Marketingul inovatiilor in retail

    De

    Editura

    Lucrarea Marketingul Inovatiilor in Retail evidentiaza o structura logica, fiind dezvoltata in mod cuprinzator de la general spre particular. Concentrandu-se asupra abordarii marketingului inovatiei in contextul general de dezvoltare a domeniului si mai ales a…

    Pret:

    39 LEI
  • Presentation Zen

    De

    Editura

    Presentation Zen.Idei simple despre designul si sustinerea prezentarilor.Editia a II-a Garr Reynolds, autorul bestsellerului despre designul si sustinerea prezentarilor, cu peste 150 000 de copii vandute, se intoarce cu editia revizuita a cartii sale clasice,…

    Pret:

    119 LEI
  • Businessul, instrument pentru schimbare sociala. In dialog cu Dalai Lama

    De

    Editura

    Mesajul-cheie al cartii este unul clar: daca ne dorim intr-adevar sa cream o economie mai sustenabila si o societate bazata pe altruism, ar trebui sa invatam sa ne folosim de noi mentalitati si concepte. -Anders…

    Pret:

    54
    51.3 LEI
  • Pentagonul Puterii Manageriale

    De

    Editura

    Pentagonul Puterii Manageriale. Cum sa conducem individualizat Conducerea individualizata este o necesitate a vremurilor pe care le traim dar, indeosebi, a celor care vor veni. O stim cu totii, cei care conducem oameni, indiferent de…

    Pret:

    49 LEI
  • Online de simplu

    De

    Editura

    Simina Porosnicu este o mare iubitoare a psihologiei umane si o adepta a unui stil de Marketing etic si sistematic. Timp de 3 ani a detinut rolul de Marketing Manager pentru brandul Lorand Soares Szasz,…

    Pret:

    77 LEI
  • Dictionar economic roman italian

    De

    Editura

    Pret:

    25 LEI
  • Cel mai vestit vanzator din lume

    De

    Editura

    Prima parte a frumoasei povesti a lui Hafid, cel mai vestit vanzator din lume, a cunoscut un imens succes, fiind vanduta in peste 9 milioane de exemplare. In cativa ani de la aparitie, oricine auzise…

    Pret:

    35
    33.25 LEI