Acasa/

/

Startup in Est

Autor:
Startup in Est - Mircea Luncan, Kaloian Kirilov - TRITONIC
Detalii:
Majoritatea lumii te va intreba (pe buna dreptate): de ce isi doresc oamenii atat de mult propriul proiect de afaceri? Nu vad statisticile? Potrivit acestora, aproximativ 90% dintre toate startupurile esueaza in primii 5 ani….
Categorie
Editura
Autor

55

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2021
ISBN:
9786067495409
Recenzii
5/5

Descriere

Majoritatea lumii te va intreba (pe buna dreptate): de ce isi doresc oamenii atat de mult propriul proiect de afaceri? Nu vad statisticile?
Potrivit acestora, aproximativ 90% dintre toate startupurile esueaza in primii 5 ani. Rata esecului este atat de mare incat ai mai multe sanse de a castiga intr-un cazinou.
In ciuda acestor statistici, majoritatea fondatorilor nu sunt ingrijorati de sansele lor de a reusi. Din ce in ce mai multi oameni sunt pregatiti si incearca sa-si lanseze propriile lor startupuri.
Evident, toata lumea crede ca va fi printre cei 10% care vor reusi. (…) Ca sa fiu sincer, exista nenumarate informatii in zilele noastre despre startupuri.(…) Cu toate acestea, majoritatea acestor surse scriu despre marile exemple de startupuri deja de succes.
Majoritatea isi au radacinile in SUA si au fost lansate acum 15-20 de ani. In zilele noastre, mediul este complet diferit.
Era un ceva sa creezi Facebook si LinkedIn in 2003 si este ceva complet diferit sa creezi o alta platforma sociala in 2020. Acum un fondator care isi incearca norocul cu o platforma de social media, trebuie intai sa scoata oamenii din Facebook si LinkedIn.
Nu e cea mai usoara misiune. Pe de alta parte, nu sunt sigur nici ca sfaturile pe care le puteti primi de la Mark Zuckerberg sunt cele mai bune sfaturi pentru startupul tau.
Si nu spun asta pentru ca nu-si cunoaste jocul, dimpotriva, dar perspectiva lui este complet diferita si dintr-un interval de timp diferit. Cred cu adevarat in modelul de invatare peertopeer (de la egal la egal) si ca poti invata cel mai bine de la oamenii din jurul tau.
Persoana de langa mine, care isi rezolva problemele din propriul sau proiect, cel mai probabil imi poate oferi un sfat mai bun decat Mark Zuckerberg pentru ca suntem cumva in aceeasi barca, la acelasi nivel. Exista carti grozave care sunt considerate biblii in domeniul startupului (…).
Dar totusi cele mai bune sfaturi pe care le-am primit sunt de la oameni, fondatori, ca mine, care se afla in aceeasi situatie ca mine. De aceea, din moment ce am avut mai mult timp liber in timpul celor 2 luni de carantina din martie-aprilie 2020, am decis sa-mi dedic acest timp si sa impartasesc experienta mea practica, acumulata cu cele doua startupuri ale mele din ultimii cinci ani.
Cum este organizata cartea? Cartea este formata din 18 capitole, care, cu exceptia capitolului introductiv, descriu diferitele aspecte ale infiintarii si operarii startupurilor.
Volumul include informatii despre cum sa veniti cu ideea, cum sa gasiti cofondatori, cum sa obtineti finantare, primii clienti, exituri, etc. Voi impartasi experienta mea personala, dar si multe greseli care m-au costat atat bani, cat si nopti nedormite.
Cel mai probabil si tu vei trece prin toate aceste lucruri. Este bine sa stii ce inseamna sa creezi un startup acum, in 2021.
(…) In acest moment este mult mai greu decat acum 20 de ani, deoarece majoritatea niselor sunt deja luate si fie trebuie sa ai o idee si o abordare foarte inovatoare, fie sa ai buzunare foarte adanci. In plus, marile companii si-au dat si ele seama ca trebuie sa fie inovatoare si fie creeaza ele insele alternative la multe proiecte de startup, fie incearca doar sa le cumpere sau sa le „omoare” in faze incipiente ale dezvoltarii lor.
(…) De asemenea, este foarte important daca dezvoltati un startup B2B sau B2C. Experienta mea este ca, daca va aflati intr-o tara mica, va fi extrem de dificil sa creati un proiect B2C de succes.
(…) Fiecare dintre voi stiti cel mai bine care sunt cele mai aplicabile lucruri pentru proiectul sau. Cheia este sa incerci.
Nu conteaza cat de greu este, dar nu exista un sentiment mai bun decat cel in care o persoana incearca si isi construieste propriul proiect in care crede! – Autorii

Ar putea să îți placă și…

  • Asa… Si?!

    De

    Editura

    Asa…Si?! Cum sa spui ceva care sa conteze cu adevarat pentru cei cu care vorbesti sau Ce castiga audienta Adesea ai nevoie sa convingi de valoarea unui concept ori a unui bun material, indiferent ca…

    Pret:

    33
    31.35 LEI
  • A da si a lua. O abordare revolutionara a succesului

    De

    Editura

    Timp de generatii, am fost obisnuiti sa fim atenti doar la factorii individuali care ne aduc mai aproape de succes: pasiunea, munca sustinuta, talentul si norocul. Dar in ziua de azi, succesul devine din ce…

    Pret:

    56.83 LEI
  • The tipping point

    De

    Editura

    The tipping point. Cum lucruri mici pot provoca schimbări de proportii The Tipping Point ofera o cale eficienta spre a intelege tiparul invizibil pe baza caruia se lanseaza diverse comportamente contagioase. De la lansarea tendintelor…

    Pret:

    55 LEI
  • Cum a salvat Stella ferma

    De

    Editura

    Cum a salvat Stella ferma. O poveste despre cum sa faci inovatia posibila Cum a salvat Stella ferma are la baza peste un deceniu de cercetari. Povestea este un compozit ce include zeci de initiative…

    Pret:

    52.98 LEI
  • Iubeste-i sau ii pierzi Ed.2

    De

    Editura

    Iubeste-i sau ii pierzi: Cum iti pastrezi oamenii competenti ( Love ‘em or lose ‘em: Getting good people to stay ), carte de dezvoltare a afacerii, disponibila la ACT si Politon, scrisa de Sharon Evans…

    Pret:

    49 LEI
  • Minidictionar de management 17: Sistemul informational

    De

    Editura

    Minidictionarul de management (17) „Strategia si managementul strategic” este conceput ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor interesate de problematica acestui domeniu managerial. Minidictionarul contine: • termenii utilizati…

    Pret:

    11 LEI
  • Cresterea economica, o amagire

    De

    Editura

    Cresterea economica, o amagire. Bogatia, saracia si bunastarea natiunilor Ideea principala a lui David Pilling este ca nu numai modul in care calculam cresterea economica ar trebui regandit, ci chiar modul in care concepem cresterea…

    Pret:

    55
    52.25 LEI
  • Slefuitorul de diamante

    De

    Editura

    In intreaga lume, peste un milion de oameni se opresc zilnic… pentru a gasi in Slefuitorul de diamante strategii care ii ajuta sa obtina succesul pe plan financiar si in viata personala. In doar zece…

    Pret:

    37
    35.15 LEI
  • Grit. Puterea pasiunii si a perseverentei

    De

    Editura

    Pornind de la propria poveste – aceea de fiica a unui om de stiinta care ii deplangea frecvent lipsa de „geniu” – Angela Duckworth descrie dificultatile de care s-a lovit de-a lungul carierei sale si…

    Pret:

    65 LEI
  • Expertiza contabila. Teorie si practici specifice

    De

    Editura

    Una dintre activitatile de baza ale expertilor contabili, desfasurata pe parcursul a peste 100 de ani de existenta a profesiei contabile din Romania, o constituie efectuarea expertizelor contabile dispuse de organele judiciare si civile ori…

    Pret:

    47 LEI
  • Crizele economice si ciclicitatea lor

    De

    Editura

    Din cuprins: Ciclicitatea crizelor Clasele sociale si lupta de clasa Criza financiara. Cauzele, mod de manifestare si efecte Inflatia si deflatia. Cauze, mod de manifestare, efecte si solutii Sinopticul crizelor economice. Cauze si efecte Mic…

    Pret:

    55.87 LEI
  • Cum se fac banii

    De

    Editura

    Cum se fac banii. Fara vinovatie. Fara scuze. Fara pacaleli – Un program eficient in sase saptamani Dupa ce vei implementa programul de sase saptamani al lui Ramit Sethi, te vei afla pe drumul cel…

    Pret:

    70 LEI