Acasa/

/

Puterea intrebarilor

Autor:
Puterea intrebarilor - Andrew Sobel, Jerold Panas - AMSTA PUBLISHING
Detalii:
Ce anume crezi ca il face pe un potential client sa lucreze cu tine sau cum crezi ca poti face o prima impresie extraordinara? Convingerea cel mai des intalnita este aceea ca ai succes daca…
Categorie
Editura
Autor

38

40
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2013
ISBN:
9786069205877
Recenzii
5/5

Descriere

Ce anume crezi ca il face pe un potential client sa lucreze cu tine sau cum crezi ca poti face o prima impresie extraordinara? Convingerea cel mai des intalnita este aceea ca ai succes daca esti cat de cat istet si te misti rapid, dar si ca ii atragi pe oameni spre tine daca spui ceea ce trebuie.
Insa asa cum demonstreaza aceasta lucrare, este mult mai important sa stii cum sa pui intrebarile corecte decat sa crezi ca ai raspunsuri la orice. Cartea de fata te poate ajuta sa inchei mai multe afaceri, sa ai relatii mai trainice cu cei din jur si sa stabilesti legaturi mult mai repede decat credeai ca este posibil.
Iti arata cum sa folosesti acele intrebari care iti pun mintea la contributie astfel incat sa atragi potentialii clienti si sa le identifici cele mai presante probleme. Iti pune la dispozitie instrumentele cu ajutorul carora sa ajungi in sufletul si in mintea tuturor celor cu care stai de vorba.
In cele 35 de capitole vei citi despre povesti reale, dar si despre personaje care te-au fascinat dintotdeauna. Vei afla cum pot fi folosite aceste intrebari de impact si ce urmari au ele.
Vei descoperi cum poti avea conversatii mai productive si cum poti schimba viata celor din jur prin simplul fapt de a pune intrebarile potrivite. Vei afla cum a pus Steve Jobs o simpla intrebare motivationala ce a dus la progresele uimitoare ale computerului Macintosh.
Vei vedea cum, din cauza unei intrebari ce nu a fost formulata, o companie importanta a pierdut o licitatie pentru un proiect grandios. Foloseste aceste intrebari si vei avea relatii mult mai bune cu clientii, vei identifica mai repede potentialele lor probleme si ii vei influenta pe cei din jur intr-o masura mult mai mare.

Ar putea să îți placă și…

  • Magnatii

    De

    Editura

    Magnatii. Cum au inventat Andrew Carnegie, John D. Rockefeller, Jay Gould si J.P. Morgan supereconomia americana Oamenii care si-au pus amprenta asupra economiei ce a influentat decisiv soarta lumii Economia americana moderna este creatia a…

    Pret:

    49.9
    39.92 LEI
  • Rework

    De

    Editura

    Rework dezvaluie o modalitate mai buna si mai usoara de a reusi in afaceri. Citeste-o si vei afla de ce planurile sunt daunatoare, de fapt, de ce nu ai nevoie de investitori externi si de…

    Pret:

    47.2
    44.84 LEI
  • O pereche de pantofi: finantele si contabilitatea afacerii

    De

    Editura

    In facultate, primul lucru pe care voiam sa-l fac cand deschideam o carte de finante sau de contabilitate era s-o inchid repede la loc. Dupa ce am descoperit cu adevarat acest domeniu si am inceput…

    Pret:

    49 LEI
  • Cercetari privind managementul pensiunii agroturistice din zona Muntilor Apuseni

    De

    Editura

    Lucrarea – Cercetari privind managementul pensiunii agroturistice din zona Muntilor Apuseni – este un bun ghid pentru studentii de la specializarile turism, agroturism, management, pentru managerii de pensiuni turistice si agroturistice din intreaga tara, precum…

    Pret:

    65 LEI
  • De la idee la bani. Pentru secolul 21

    De

    Editura

    Pentru majoritatea, bogatia doar un vis care dispare la fel cum a aparut, lasand loc frustrarii. Pentru a nu se intampla asta, afirma Napoleon Hill, orice vis trebuie sustinut de o dorinta puternica, de tenacitate…

    Pret:

    59 LEI
  • Noua psihologie a invingatorului

    De

    Editura

    Noua psihologie a invingatorului. Cum sa transformi provocarile secolului in oportunitatile vietii tale prin atitudini si comportamente care iti garanteaza succesul Denis Waitley, autorul celor mai bine vandute carti Seeds of Greatness ( Semintele Generozitatii…

    Pret:

    59.9 LEI
  • Cum sa devii o persoana cu influenta

    De

    Editura

    In fiecare zi intram in contact cu o multime de oameni: rude, prieteni, colegi, cunostinte intamplatoare. Tot ceea ce facem sau ce spunem influenteaza intr-o forma sau alta pe toti cei din jurul nostru. Dar…

    Pret:

    39
    37.05 LEI
  • Loonshots

    De

    Editura

    Loonshots.Cum sa cultivam ideile ticnite care castiga razboaie, vindeca boli si transforma industrii Ce au in comun James Bond si medicamentul Lipitor? Ce putem invata dintr-un pahar cu apa despre natura umana si despre istoria…

    Pret:

    59 LEI
  • Statistica in turism 2005

    De

    Editura

    Recomand aceasta carte, in primul rand, studentilor din invatamantul superior economic, precum si economistilor care sunt interesati in cunoasterea si folosirea corecta, cu discernamant a metodelor statistice, a metodologiilor de elaborare a indicatorilor in statistica…

    Pret:

    32
    30.4 LEI
  • Fii coios Ed.2

    De

    Editura

    Fii coios: cum sa nu mai fii o victima si sa-ti recuperezi viata, afacerea si echilibrul (Grow a Pair: How to Stop Being a Victim and Take Back Your Life, Your Business, and Your Sanity…

    Pret:

    32 LEI
  • Secretul bogatiilor

    De

    Editura

    O carte de neinlocuit, in sfaturi si aplicare! Secretul bogatiilor, bazata pe formula de reusita a lui Andrew Carnegie, descrie, pas cu pas, cea mai importanta filozofie de succes a zilelor noastre. Aceasta filozofie incredibila,…

    Pret:

    40
    38 LEI
  • Irational in mod previzibil

    De

    Editura

    Irational in mod previzibil. Fortele ascunse care ne influenteaza deciziile Suntem cu totii mult mai putin rationali decat presupune teoria economica standard. In plus, aceste manifestari irationale de care noi dam dovada nu sunt nici…

    Pret:

    65 LEI