Acasa/

/

Principiile unei afaceri-star

Autor:
Principiile unei afaceri-star - Richard Koch - ACT SI POLITON
Detalii:
Cartea de afaceriPrincipiile unei afaceri-star(The Star Principle. How It Can Make You Rich), de Richard Koch. Autorul spune ca aceasta lucrare este o fuziune intre viata sa de consultant pe probleme de strategie, cea de…
Categorie
Editura
Autor

32

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2016
ISBN:
9786068739403
Recenzii
5/5

Descriere

Cartea de afaceriPrincipiile unei afaceri-star(The Star Principle. How It Can Make You Rich), de Richard Koch.
Autorul spune ca aceasta lucrare este o fuziune intre viata sa de consultant pe probleme de strategie, cea de antreprenor si investitor si cea de scriitor. Richard Koch face doua promisiuni cititorilor: Materialul este usor de citit si nu presupune cunostinte speciale despreafaceri; daca ii urmati cuvintele, calatoria voastra magica si misterioasa in lumea starurilor va va face mai increzatori, mai utili si cu mult mai bogati.
Scriitorul, oratorul si investitorul britanic Richard Koch a infiintat o serie de companii, iar pe altele le-a facut rentabile sau le-a ajutat sa se extinda decisiv, ajungand sa dobandeasca o avere imensa. Cartea de fata este ajutorul pe care acesta il ofera tuturor acelora care isi doresc sa-i urmeze exemplul.
„Ai un avantaj daca stii precis ce cauti- spune el. Am codificat ce stiu eu, cunostintele dobandite de pe urma cautarii companiilor-star, de pe urma faptului ca uneori le-am gasit si alteori nu.
Cred ca acum stiu cum sa pun problema. Si am asternut totul pe hartie, pentru ca tu sa poti sa-ti creezi propriul star.” Ce este o companie-star?
Este o companie cu o crestere rapida si serioasa, infiintata sau cumparata de un antrepenor vizionar, care stie sa descopere „gaura din piata sau piata din gaura” si, mai ales, stie sa-si aleaga oamenii cu care sa lucreze. pentru ca autorul e de parere ca intr-o companie-starnu exista niciodata o singura persoana esentiala.
„Antreprenorul singuratic e un mit. Antreprenorul cu multe capete e real”

Ar putea să îți placă și…

  • Modelarea performantelor serviciilor publice locale prin evaluarea binomului manageri-cetateni

    De

    Editura

    Managementul si managerii s-au adaptat la evolutia si dezvoltarea societatii, punand amprenta asupra responsabilitatii acestora. Daca initial managementul si-a facut simtita prezenta doar in mediul economic, cu trecerea timpului si-a facut loc si s-a adaptat…

    Pret:

    59.9
    56.91 LEI
  • Raspunsul lor… Da!

    De

    Editura

    „Cartea lui Roger Fisher, William Ury, Bruce Patton a constituit inca de la prima aparitie o revelatie pentru toti cei care analizau procesele de negociere in general si procesele de vanzare in special, devenind, in…

    Pret:

    42 LEI
  • Jocuri de invingatori si invinsi in coachingul sistemic

    De

    Editura

    Coaching-ul a fost candva domeniul celor putini privilegiati, sau poate rezervat ca instrument pentru a fi folosit n cazuri de remediere. Cu toate acestea, atat industria coaching-ului, cat si organizatile s-au maturizat si acum coaching-ul…

    Pret:

    50 LEI
  • Oameni toxici -Marsha Petrie Sue

    De

    Editura

    Oameni toxici. Nu te lasa contaminat. Invata sa te aperi ! Daca pur si simplu esti satul de acei oameni care iti storc toata energia, Marsha a gasit remediul! Autoarea iti spune pe sleau reteta…

    Pret:

    30
    28.5 LEI
  • Profit bun

    De

    Editura

    Profit bun: Cum un plus de valoare pentru ceilalti a dus la crearea uneia dintre cele mai de succes companii din lume Profit bun: Cum un plus de valoare pentru ceilalti a dus la crearea…

    Pret:

    49 LEI
  • Globalizare etica

    De

    Editura

    Din Cuprins: Incursiune in istoria practicilor responsabile de munca Globalizarea, provocare sau resemnare? Filozofia etica a afacerilor Noul referential politic al lumii: dezvoltarea durabila Sustenabilitate si tehnologie Procese de guvernare Managementul responsabilitatii sociale corporative, dimensiune…

    Pret:

    38.54 LEI
  • Coaching pentru echipele de directori

    De

    Editura

    De la inceputul acestui secol, Alain Cardon este o figura proeminenta a comunitatii de coaching din Romania. Scopul coachingului de echipa este de a sprijini dezvoltarea performantei colective a echipei, intr-un mod continuu si structurat,…

    Pret:

    40 LEI
  • Shine

    De

    Editura

    Companiile din zilele noastre sunt asemenea unei oale aflate sub presiune – chiar si cei mai talentati angajati se lupta sa asimileze noianul de informatii noi care ii asalteaza, pentru a face fata cerintelor si…

    Pret:

    28.9
    27.45 LEI
  • Despre economie, cu si fara formule

    De

    Editura

    De aproape zece ani, de cand recesiunea a lovit si economia romaneasca, mii si mii de texte cu subiect economic au ajuns la cunostinta marelui public. Multe avand la baza o metoda de analiza bazata…

    Pret:

    75
    71.25 LEI
  • Economie Si Gestiune In Turism

    De

    Editura

    Lucrarea este destinata in principal uzului studentilor din ciclul de licenta de la facultatile de stiinte economice, specializarea Economia Comertului, Turismului si Serviciilor, anul II si III de studiu, este foarte utila cadrelor didactice angajate…

    Pret:

    79.9
    75.91 LEI
  • Scenariul Ascensiunii

    De

    Editura

    Invata. Lupta. Aduna-ti fortele si ridica-te de la podea dupa orice croseu devastator al vietii, inainte ca cei care te vor fi invins sa te numere. Acestea sunt experientele despre care Joe Girard cunoaste mai…

    Pret:

    37
    35.15 LEI
  • Efectul miliardarului prin forte proprii

    De

    Editura

    Efectul miliardarului prin forte proprii: Cum creeaza producatorii de exceptie valoare imensa / The Self-made Billionaire Effect: How Extreme Producers Create Massive Value de John Sviokla si Mitch Cohen este un raspuns cat se poate…

    Pret:

    48 LEI