Piata de carte in timpul si dupa pandemia de Covid 19. Provocari, ingrijorari, tendinte, noi modele de afaceri este o carte despre carti, ce scoate in evidenta rolul complex pe care cartile le au in societatea noastra.
Volumul cuprinde teorii, caracteristici si perspective ale produsului carte, istoricul si dezvoltarea industriei editoriale, dar si diversele modele de afaceri prezente in aceasta industrie. Sunt analizate modele clasice – editurile, dar si noi modele de afaceri precum comertul electronic sau modele de inchiriere de carti.
– Prof. univ.
dr. Corina Pelau, FABIZ, ASE Bucuresti Studiul realizat de Bogdan Hrib, unul dintre cei mai avizati cunoscatori ai domeniului, contureaza o industrie marcata de incertitudine si lipsa de coerenta.
Desi comertul s-a mutat online, preferintele de consum ale cititorilor nu s-au modificat prea mult. Studiul nu doar contureaza realitatea actuala a pietei de carte din Romania, ci si ridica intrebari esentiale: Vor reusi editurile sa adopte modele de afaceri adaptate publicului actual?
Ce reforme sunt necesare pentru a stimula lectura? Cum pot editurile si autorii romani sa devina mai vizibili in Europa?
– Prof. univ.
dr. Alexandra Zbuchea Facultatea de management, SNSPA Bucuresti Hrib evidentiaza in cercetarea sa provocarile, riscurile si problemele majore cu care se confrunta industria de carte la nivel mondial, respectiv in Romania.
Volumul Isi propune sa ofere o viziune integrata, holistica, pe baza cercetarilor intreprinse – de natura calitativa, respectiv cantitativa. Din lucrare rezida bogata experienta a autorului in acest domeniu.
Prof. univ.
dr. Dan-Cristian Dabija, FSEGA, UBB Cluj-Napoca