O poti lua pe o cale deja batuta site te poti numi antreprenor sau iti poti urma propriul drum si chiar poti fi antreprenor. Cand Derek Sivers a lansat CD Baby, nu a avut in vedere dezvoltarea unei afaceri de proportii.
Era un muzician independent de succes care voia doar sa-si comercializeze online CD-ul. Pentru ca nimeni nu I-a putut ajuta in acest sens, a pornit la drum de unul singur si a construit de la zero un magazin online.
Sivers si-a inceput afacerea in 1998 din dorinta de ajuta prietenii sa-si vanda CD-urile. In 2000, si-a angajat primul am.
Opt ani mai tarziu, a vandut CD Baby pentru 22 de milioane de dolari. Sivers nu a avut nevoie de un plan de business.
Nici tu nu ai. Nu trebuie sa ai idei marete: de fapt, este chiar indicat sa nu le ai.
Incepe cu putin. tine la clientii tai mai mult decat la tine insuti si condu-ti afacerea ca si cand nu ai avea nevoie de bani.
Data iti doresti un manifest autentic, un ghid la obiect si o lectura amuzanta asupra careia sa revii iar si iar, Orice iti doresti este cartea de care ai nevoie. Sper sa iti placa la fel de mult cat mi-a placut mie.
Tim Ferris, autorul carbi The 4-Hour Workweek Am parcurs aceasta carte in vreo ora. Oau.
Pe bune. Derek impartaseste cu cibtorii unele dintre principiile (si ,anti-principiile’) pe care le-a invatat si le-a aplicat cat timp a fost antreprenor din intamplare si le spune cum sa-si dezvolte afacerea fara sa-si piarda sufletul.
Todd Henry, autorul carbi Die Empty Citind noua carte a lui Derek Sivers, Orice iti doresti, vei petrece una dintre cele mai interesante ore din viata ta. Forbes