Acasa/

/

Minidictionar de management 17: Sistemul informational

Autor:
Minidictionar de management 17: Sistemul informational - Ovidiu Nicolescu - PRO UNIVERSITARIA
Detalii:
Minidictionarul de management (17) „Strategia si managementul strategic” este conceput ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor interesate de problematica acestui domeniu managerial. Minidictionarul contine: • termenii utilizati…
Categorie
Editura
Autor

11

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2012
ISBN:
9789731298986
Recenzii
5/5

Descriere

Minidictionarul de management (17) „Strategia si managementul strategic” este conceput ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor interesate de problematica acestui domeniu managerial. Minidictionarul contine: • termenii utilizati cel mai frecvent in aceasta zona a managementului; • un fond minim de termeni de management esentiali, care se refera la conceptele si instrumentarul de baza manageriale comune tuturor domeniilor manageriale.
Acestia au in vedere conceptele de stiinta si practica manageriala, functiile managementului, sistemul si subsistemele manageriale, managerii si leaderii, anumite metode manageriale s.a. Prezentul minidictionar are la baza Dictionarul de management* general, care cuprinde peste 4.000 de termeni manageriali, realizat sub egida stiintifica a Societatii Academice de Management din Romania (SAMRO) si cu suportul Consiliului National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) si al proiectului POS-DRU ANTREMAN, unde sunt implicate Anglia Ruskin University din Cambridge, Anglia si ASE Bucuresti.
Dictionarul are o structura moderna, acordand o atentie deosebita nu numai definirii riguroase a termenilor, ci si facilitarii identificarii si utilizarii acestora de catre managerii, specialistii in management, studentii care studiaza sau sunt interesati in management si tuturor celor care doresc sa inteleaga aprofundat aceasta zona a managementului si sa il practice cu un plus de rigurozitate si eficacitate. Principalele componente ale microdictionarului sunt: • lista coordonatorilor si autorilor, • cuvant inainte, • cuprinsul in limba romana, • cuprinsul in limba engleza, • minighid de utilizare a dictionarului, • termenii ordonati alfabetic, • indexul termenilor in limba romana, • indexul termenilor in limba engleza, • bibliografie.
Fara indoiala ca dictionarul – in ciuda eforturilor intense depuse – nu este perfect. De aceea, rugam pe cei care il consulta sa ne comunice observatiile si sugestiile pe care le au.
Acestea ne vor fi deosebit de utile in realizarea urmatoarelor editii a dictionarului. Nu putem incheia acest succint cuvant introductiv fara a multumi specialistilor care, in calitate de autori si/sau coordonatori, au contribuit la realizarea dictionarului.
In final, evidentiem ca publicarea dictionarului in aceasta prima editie a fost posibila datorita resurselor puse la dispozitie de POS-DRU, in cadrul proiectului ANTREMAN.

Ar putea să îți placă și…

  • Sa-l intelegem pe Michael Porter

    De

    Editura

    Pret:

    40 LEI
  • Metoda GTD pentru adolescenti

    De

    Editura

    Metoda GTD pentru adolescenti: Preia controlul asupra vietii tale intr-o lume plina de distrageri Metoda GTD pentru adolescenti: Preia controlul asupra vietii tale intr-o lume plina de distrageri / Getting Things Done for Teens: Take…

    Pret:

    49 LEI
  • Cele 4 lentile ale inovatiei

    De

    Editura

    Cele 4 lentile ale inovatiei: un instrument puternic pentru gandirea creativa Cele 4 lentile ale INOVATIEI: Un instrument puternic pentru gandirea creativa / The Four Lenses of Innovation: A Power Tool for Cretive Thinking de…

    Pret:

    79 LEI
  • Eficienta manageriala in comunicarea de criza

    De

    Editura

    A sti cum sa raspunzi si sa actionezi intr-un context nou, plin de provocari nemaiintalnite si pentru care nu ai repere este o cerinta complexa ce poate transforma managerii pentru totdeauna. COVID-19 a creat acest…

    Pret:

    45 LEI
  • Primii pasi in managementul echipei. Ghid practic pentru gestionarea relatiilor cu angajatii

    De

    Editura

    Obiectivul acestei carti este sa ii ajute pe managerii aflati la inceput de drum sa se descurce in diverse situatii cu care se vor confrunta in noul lor rol. Cartea abordeaza abilitati de baza ale…

    Pret:

    49.9
    40.92 LEI
  • Teoria jocurilor de concurenta intre S.U.A. si U.E

    De

    Editura

    Teoria jocurilor de concurenta intre S.U.A. si U.E. Politicile de concentrare economica in era globalizarii In contextul in care puterea economica a companiilor creste, un subiect de interes il reprezinta modalitatea in care statele vor…

    Pret:

    89.9
    85.41 LEI
  • Starea de sanatate a managementului din Romania in 2010

    De

    Editura

    CE ADUCE NOU LUCRAREA STAREA DE SANATATE A MANAGEMENTULUI DIN ROMANIA DIN 2011 FATA DE EDITIA 2010 a) Prezentarea caracteristicilor managementului din Romania – la nivel national, al administratiei publice si agentilor economici la nivelul…

    Pret:

    49 LEI
  • Pitch de mare succes

    De

    Editura

    “Pitch de mare succes” (Pitching and closing) a autorilor Alexander Taub si Ellen Dasilva, un nou titlu disponibil la ACT si Politon este un ghid util care se adreseaza atat antreprenorilor cu experienta cat si…

    Pret:

    39 LEI
  • Cel mai bogat om din Babilon

    De

    Editura

    Cel mai bogat om din babilon. Secretele succesului universal – Cea mai importanta carte despre bani „O parte din tot ce castigi sa-ti ramana tie!” Publicata pentru prima data in 1926, cartea de fata a…

    Pret:

    49.99
    39.99 LEI
  • Hackingul cresterii economice

    De

    Editura

    Hackingul cresterii economice. Cum isi ating rapid companiile obiectivele de dezvoltare Metoda propusa de cei doi experti, hackingul cresterii, e deopotriva rezultatul a zeci de ani de practica in domeniul afacerilor si expresia unei gandiri…

    Pret:

    68
    64.6 LEI
  • Cum sa ne pastram clientii

    De

    Editura

    Marketingul traditional nu mai este eficient. Chiar si relatiile bine consolidate cu clientii se destrama. In mediul economic actual trebuie creata aceasta incredere exceptionala in relatia cu clientii care detin mai mult ca oricand numeroase…

    Pret:

    34.9
    31.41 LEI
  • Incantare

    De

    Editura

    Incantare. Arta de a influenta sentimentele, gandurile si actiunile celorlalti. Eu definesc sentimentul de incantare ca fiind procesul prin care oamenii se delecteaza cu un produs, serviciu, organizatie sau idee. – Guy Kawasaki Cartea lui…

    Pret:

    47.2 LEI