Acasa/

/

Minidictionar De Management 12: Manageri Si Leaderi

Autor:
Minidictionar De Management 12: Manageri Si Leaderi - Ovidiu Nicolescu - PRO UNIVERSITARIA
Detalii:
Prezentare titlu : Minidictionarul de management (12) „Strategia si managementul strategic” este conceput ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor interesate de problematica acestui domeniu managerial. Minidictionarul contine:…
Categorie
Editura
Autor

11

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2012
ISBN:
9789731298948
Recenzii
5/5

Descriere

Prezentare titlu : Minidictionarul de management (12) „Strategia si managementul strategic” este conceput ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor interesate de problematica acestui domeniu managerial. Minidictionarul contine: a) termenii utilizati cel mai frecvent in aceasta zona a managementului; b) un fond minim de termeni de management esentiali, care se refera la conceptele si instrumentarul de baza manageriale comune tuturor domeniilor manageriale.
Acestia au in vedere conceptele de stiinta si practica manageriala, functiile managementului, sistemul si subsistemele manageriale, managerii si leaderii, anumite metode manageriale s.a. Prezentul minidictionar are la baza Dictionarul de management* general, care cuprinde peste 4.000 de termeni manageriali, realizat sub egida stiintifica a Societatii Academice de Management din Romania (SAMRO) si cu suportul Consiliului National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) si al proiectului POS-DRU ANTREMAN, unde sunt implicate Anglia Ruskin University din Cambridge, Anglia si ASE Bucuresti.
Dictionarul are o structura moderna, acordand o atentie deosebita nu numai definirii riguroase a termenilor, ci si facilitarii identificarii si utilizarii acestora de catre managerii, specialistii in management, studentii care studiaza sau sunt interesati in management si tuturor celor care doresc sa inteleaga aprofundat aceasta zona a managementului si sa il practice cu un plus de rigurozitate si eficacitate. Principalele componente ale microdictionarului sunt: • lista coordonatorilor si autorilor, • cuvant inainte, • cuprinsul in limba romana, • cuprinsul in limba engleza, • minighid de utilizare a dictionarului, • termenii ordonati alfabetic, • indexul termenilor in limba romana, • indexul termenilor in limba engleza, • bibliografie.
Fara indoiala ca dictionarul – in ciuda eforturilor intense depuse – nu este perfect. De aceea, rugam pe cei care il consulta sa ne comunice observatiile si sugestiile pe care le au.
Acestea ne vor fi deosebit de utile in realizarea urmatoarelor editii a dictionarului. Nu putem incheia acest succint cuvant introductiv fara a multumi specialistilor care, in calitate de autori si/sau coordonatori, au contribuit la realizarea dictionarului.
In final, evidentiem ca publicarea dictionarului in aceasta prima editie a fost posibila datorita resurselor puse la dispozitie de POS-DRU, in cadrul proiectului ANTREMAN.

Ar putea să îți placă și…

  • Economia si psihologia deciziei

    De

    Editura

    Economia si psihologia deciziei.Introducere in Economia Comportamentala Volumul Economia si Psihologia Deciziei reface drumul pe care economia comportamentala l-a parcurs pana la recunoasterea importantei sale prin acordarea celor doua premii Nobel catre Daniel Kahneman si…

    Pret:

    72 LEI
  • Etica in afaceri. Concepte, teorii, situatii morale

    De

    Editura

    Aceasta carte prezinta mai multe argumente care sustin necesitatea unui comportament moral in afaceri si pertinenta criteriilor etice in adoptarea deciziilor manageriale. In buna masura autorii au fost preocupati de critica anumitor imagini si reprezentari…

    Pret:

    298 LEI
  • Sa-l intelegem pe Michael Porter

    De

    Editura

    Pret:

    40 LEI
  • Cel mai bogat om din Babilon

    De

    Editura

    Cel mai bogat om din babilon. Secretele succesului universal – Cea mai importanta carte despre bani „O parte din tot ce castigi sa-ti ramana tie!” Publicata pentru prima data in 1926, cartea de fata a…

    Pret:

    49.99
    39.99 LEI
  • Saturn devorandu-si fiii

    De

    Editura

    Volumul prezinta un caz real, trait de autor in priza directa, structurat pe efectele impactului unei companii asupra organizatiei neguvernamentale fondate de ea insasi, in conditiile turbulente ale „imploziei” fondatorului. Cauza fundamentala a starii de…

    Pret:

    24.09 LEI
  • Managementul portofoliului de proiecte

    De

    Editura

    Managementul portofoliului de proiecte. Optimizarea deciziei de investitii in proiecte sustenabile Lucrarea cu titlul Managementul portofoliului de proiecte. Optimizarea deciziei de investitii in proiecte sustenabile cuprinde principalele rezultate ale proiectului de cercetare stiintifica derulat cu…

    Pret:

    42 LEI
  • Calea spre succes

    De

    Editura

    Calea spre succes a fost descoperita. A fost bine marcata pe harta, iar de-a lungul sau au fost plasate indicatoare. Acestea iti spun exact ce sa faci. Sunt cincisprezece la numar, iar daca iei aminte…

    Pret:

    49
    46.55 LEI
  • Big Four

    De

    Editura

    Big Four. Profesionistii de care depinde soarta celor mai mari companii din lume Big Four prezinta, intre altele, istoria de cateva secole a celor mai mari firme de contabilitate si audit din intreaga lume, ce…

    Pret:

    38
    32.3 LEI
  • Desfatarile si mahnirile muncii

    De

    Editura

    Cand este o slujba plina de sens? Ori de cate ori ne ingaduie sa le producem placere sau sa le alinam suferinta altora. Desi adesea suntem deprinsi sa ne gandim la noi ca fiind eminamente…

    Pret:

    37.9 LEI
  • Resurse si destinatii turistice in Romania

    De

    Editura

    Prin continutul si structurarea sa, prin bogata documentare privind resursele si destinatiile turistice din Romania, cartea, se adreseaza invatamantului universitar si liceal de specialitate (geografie, economie si servicii, turism, relatii internationale etc.), masteranzilor in domeniul…

    Pret:

    80
    76 LEI
  • Brand. Jocul antreprenorial la alt nivel. Teorie si practica in marketing

    De

    Editura

    B RAND. Jocul antreprenorial la alt nivel a fost scrisa din necesitate, fiind primul ghidcomplet in limba romana despre branding, dedicat antreprenorilor romani si pasionatilor demarketing. Cartea trateaza subiectul brandului de la A-Z, pornind de…

    Pret:

    79 LEI
  • 7 strategii pentru obtinerea bogatiei si fericirii Ed.3

    De

    Editura

    Nu trebuie sa alegi intre bogatie si fericire – ele izvorasc din aceeasi fantana a abundentei! Cu ajutorul acestei carti vei descoperi cele 7 strategii esentiale de care ai nevoie pentru a-ti trai viata in…

    Pret:

    49.9
    47.41 LEI