Acasa/

/

Mediul de afaceri si capitalul uman din Romania

Autor:
Mediul de afaceri si capitalul uman din Romania - Marioara Iordan, Mihaela Nona Chilian - PRO UNIVERSITARIA
Detalii:
Mediul de afaceri si capitalul uman din Romania. Provocari determinate de contextul economic pandemic si post-pandemic Volumul Mediul de afaceri si capitalul uman din Romania. Provocari determinate de contextul economic pandemic si post-pandemic subliniaza importanta…
Categorie
Editura
Autor

98

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2024
ISBN:
9786062618087
Recenzii
5/5

Descriere

Mediul de afaceri si capitalul uman din Romania. Provocari determinate de contextul economic pandemic si post-pandemic Volumul Mediul de afaceri si capitalul uman din Romania.
Provocari determinate de contextul economic pandemic si post-pandemic subliniaza importanta capitalului uman pentru mediul de afaceri autohton si pentru cresterea economica a Romaniei, analizata din perspective diferite: impactul pandemiei de COVID-19 asupra mediului de afaceri, surprinzand provocarile intampinate, referitoare in principal la digitalizarea accelerata si la necesitatea „transformarii verzi”, pe fondul penuriei de angajati competenti; definirea si cuantificarea capitalului uman, prin intermediul mai multor indicatori relevanti pe plan international, relevand pozitionarea nu tocmai favorabila a Romaniei la nivel european si mondial; relatia dintre capitalul uman si cresterea economica, analizata pe baza unui model econometric de tip VECM, care evidentiaza un impact pe termen lung si totodata o cauzalitate pe termen scurt intre variabilele selectate referitoare la capitalul uman si cresterea economica si in cazul Romaniei; relatia dintre C&D&I (cercetare,dezvoltare,inovare) si capital uman si cresterea economica, incluzand prezentarea evolutiilor cheltuielilor pentru sectorul cercetare-dezvoltare (C&D) in UE si in Romania; analiza econometrica a impactului digitalizarii asupra structurii si functionarii pietei muncii la nivel de individ si microstructural si a impactului digitalizarii asupra ratei somajului si productivitatii angajatilor in plan macroeconomic, rezultatele relevand o influenta semnificativa a procesului de digitalizare asupra microstructurii pietei muncii si asupra bunastarii angajatilor si, in final, prezentarea unor provocari si evolutii posibile ale mediului de afaceri in perioada post-pandemie prin prisma unor opinii/scenarii realizate de experti ai unor firme internationale de consultanta. Cartea se adreseaza atat specialistilor din economie, studentilor din domeniile economie, comunicare, politici economice, economie si administrarea afacerilor, cat si publicului larg din economia reala.
Colectiv de autori: Marioara Iordan, Mihaela Nona Chilian, Dalina Maria Andrei, Daniel Gabriel Anghel, Dana Ioana Tapu, Stamule Stere, Jesica Brumar, Adela Simona Vlasceanu.

Ar putea să îți placă și…

  • Polii de crestere si integrarea economica

    De

    Editura

    In economia globala au loc schimbari radicale: criza economica, financiara si monetara care a marcat economiile planetei dupa 2008 are o influenta tot mai mare pe pietele emergente si deschide calea catre o economie mondiala…

    Pret:

    30 LEI
  • Cresterea economica, o amagire

    De

    Editura

    Cresterea economica, o amagire. Bogatia, saracia si bunastarea natiunilor Ideea principala a lui David Pilling este ca nu numai modul in care calculam cresterea economica ar trebui regandit, ci chiar modul in care concepem cresterea…

    Pret:

    55
    52.25 LEI
  • Musai List

    De

    Editura

    Musai List. Cum sa iti organizezi timpul in asa fel incat sa muncesti eficient, sa faci loc pentru ce-ti place si sa te bucuri de fiecare zi Ne traim viata in intervale de timp bine…

    Pret:

    49 LEI
  • Managementul activitatii sportive si gestionarea evenimentelor sportive

    De

    Editura

    Managementul activitatii sportive si gestionarea evenimentelor sportive – va indruma si va introduce in lumea fascinanta a managementului activitatii sportive si in gestionarea evenimentelor sportive de performanta. Aceasta carte isi propune sa fie o resursa…

    Pret:

    49 LEI
  • Filosofia banilor

    De

    Editura

    Editie ingrijita de Mihai Milca Traducere de Conf. Dr. Bogdan Mihai Dascalu Prefata de Octavian Opris „Filosofia banilor” este o carte fundamentala a lui Georg Simmel, in care este riguros articulata o conceptie originala si…

    Pret:

    126 LEI
  • Investit

    De

    Editura

    Investit: Cum am schimbat din temelii sectorul investitiilor Investit: Cum am schimbat din temelii sectorul investitiilor / Invested: Changing Forever the Way Americans Invest de Charles Schwab este povestea omului de afaceri Charles Schwab si…

    Pret:

    57 LEI
  • Filosofia banilor

    De

    Editura

    Filosofia banilor este o carte fundamentala a lui Georg Simmel, in care este riguros articulata o conceptie originala si complexa despre bani si multiplele functiuni economice, sociale si psihologice. Banii, ca valoare concreta, realizeaza continuitatea…

    Pret:

    126 LEI
  • Dictionar de marketing englez-roman

    De

    Editura

    Dictionarul pune la dispozitie persoanelor interesate un amplu vocabular de termeni utilizati in marketing, inclusiv cuvinte privind cercetarea pietei, publicitatea, asistenta promotionala, tehnicile de vanzare. Cei 6500 de termeni principali si expresii asociate sunt explicate…

    Pret:

    30 LEI
  • Supercoach

    De

    Editura

    Supercoach. 10 secrete care iti transforma viata Poti sa fii antrenat cu adevarat de catre o carte? Lucreaza si tu cu Michael Neill, autor de bestselleruri si coach renumit la nivel international! In cartea de…

    Pret:

    33 LEI
  • Fundamente si strategii pentru promovarea dezvoltarii durabile

    De

    Editura

    Fundamente si strategii pentru promovarea dezvoltarii durabile.O analiza a economiei circulare si a educatiei pentru sustenabilitate Fundamente si strategii pentru promovarea dezvoltarii durabile. O analiza a economiei circulare si a educatiei pentru sustenabilitate este o…

    Pret:

    37 LEI
  • 7 strategii pentru obtinerea bogatiei si fericirii Ed.3

    De

    Editura

    Nu trebuie sa alegi intre bogatie si fericire – ele izvorasc din aceeasi fantana a abundentei! Cu ajutorul acestei carti vei descoperi cele 7 strategii esentiale de care ai nevoie pentru a-ti trai viata in…

    Pret:

    49.9
    47.41 LEI
  • Secretele negocierii in afaceri

    De

    Editura

    Rezultatele negocierii sunt cele care determina soarta unei natiuni, dezvoltarea unei companii sau obtinerea unei cresteri de salariu. Negocierea este un proces in care intram aproape in fiecare zi. Uneori castigam, alteori pierdem. Mai important…

    Pret:

    34.9
    28.62 LEI