Acasa/

/

Marketingul inovatiilor in retail

Autor:
Marketingul inovatiilor in retail - Dr. Adina Saniuta - PRO UNIVERSITARIA
Detalii:
Lucrarea Marketingul Inovatiilor in Retail evidentiaza o structura logica, fiind dezvoltata in mod cuprinzator de la general spre particular. Concentrandu-se asupra abordarii marketingului inovatiei in contextul general de dezvoltare a domeniului si mai ales a…
Categorie
Editura
Autor

39

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2021
ISBN:
9786062613235
Recenzii
5/5

Descriere

Lucrarea Marketingul Inovatiilor in Retail evidentiaza o structura logica, fiind dezvoltata in mod cuprinzator de la general spre particular. Concentrandu-se asupra abordarii marketingului inovatiei in contextul general de dezvoltare a domeniului si mai ales a societatii bazate pe cunoastere, autoarea evidentiaza locul inovatiei in cadrul evolutiei marketingului contemporan.
Demersul autoarei este unul deosebit de atent structurat si de detaliat, evidentiindu-se diferite tipuri de inovare, rolurile personalului din organizatii care se confrunta cu diferite aspecte, procese si probleme legate de inovatie (activatori, cautatori, creatori, dezvoltatori, executori, moderatori), cat si tipurile de inovatii la care recurg companiile: inovatia de produs, de proces, de marketing, specifica organizatiei, de sustinere, disruptiva, sistemica.

Ar putea să îți placă și…

  • Concentreaza-te pe o singura sarcina

    De

    Editura

    Aminteste-ti de un moment cand numarai ceva, ti-ai pierdut concentrarea si a fost necesar s-o iei de la capat. Poate iti luai pulsul sau iti numarai banii, diverse obiecte sau premiile. Exista doua tipuri de…

    Pret:

    39.9
    37.91 LEI
  • The leader in me

    De

    Editura

    The leader in me. Cum inspira scolile din intreaga lume maretia in fiecare copil Fa-le cunostinta copiilor sau elevilor tai cu principiile din aceasta carte-minune! Le vei oferi astfel cel mai pretios dar – mentalitatea…

    Pret:

    44.9
    40.41 LEI
  • Cartea umbrelor miscate. Animatie pentru filme si jocuri video

    De

    Editura

    Un coleg mai tanar m-a intrebat in fata unei cesti de cafea daca am un sfat pentru cei mai tineri. Mda…dupa 16 ani petrecuti la Animafilm – animatie la peste 80 de filme, regie la…

    Pret:

    79
    75.05 LEI
  • Antrenamentul de marketing. Devino un marketer de performanta

    De

    Editura

    Pot fi comparati marketerii cu sportivii de performanta? loan-Calin Biris a scris aceasta carte cu scopul de a te antrena sa devii un profesionist de marketing care castiga „campionatele” anuale. Cartea este utila atat antreprenorilor,…

    Pret:

    59 LEI
  • Principiile unei afaceri-star

    De

    Editura

    Cartea de afaceriPrincipiile unei afaceri-star(The Star Principle. How It Can Make You Rich), de Richard Koch. Autorul spune ca aceasta lucrare este o fuziune intre viata sa de consultant pe probleme de strategie, cea de…

    Pret:

    32 LEI
  • Crucial. Modul in care liderii devin strategi

    De

    Editura

    Crucial: Modul in care liderii devin strategi / The Crux: How Leaders Become Strategists de Richard P. Rumelt este una dintre cele mai apreciate carti de afaceri ale anului 2022 si porneste de la premisa…

    Pret:

    59 LEI
  • Marketing nutritional. Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor

    De

    Editura

    Lucrarea de cercetare avand titlul Marketing nutritional – Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor isi are punctul de plecare in teza de doctorat cu tema „Cercetarea comportamentului consumatorului de servicii de sanatate prin intermediul…

    Pret:

    70 LEI
  • Auditul performantei

    De

    Editura

    Auditul performantei. Solutie de implementare si consolidare a sustenabilitatii in societatea contemporana Evolutia economico-sociala, de mediu si morala a societatii contemporane a impus, pe fundalul unor evenimente si actiuni cu consecinte negative asupra Terrei si…

    Pret:

    25 LEI
  • Dictionar de marketing englez-roman

    De

    Editura

    Dictionarul pune la dispozitie persoanelor interesate un amplu vocabular de termeni utilizati in marketing, inclusiv cuvinte privind cercetarea pietei, publicitatea, asistenta promotionala, tehnicile de vanzare. Cei 6500 de termeni principali si expresii asociate sunt explicate…

    Pret:

    30 LEI
  • Diferentiaza-te! Un marketing ce nu poate fi ignorat

    De

    Editura

    Autorul cartilor Mai intai rezolva asta si Profit First Diferentiaza-te! Un marketing ce nu poate fi ignorat / Get Different: Marketing That Can’t Be Ignored de Mike Michalowicz este cartea care iti va deschide ochii…

    Pret:

    49 LEI
  • Economie. Concepte, formule, probleme, rezolvari

    De

    Editura

    Economia, ca disciplina de studiu in liceu si facultate, are un caracter teoretic-aplicativ si un anumit grad de dificultate in intelegerea fenomenelor si proceselor economice, a conexiunilor dintre ele si de aplicare a lor in…

    Pret:

    45 LEI
  • Secretul bogatiilor

    De

    Editura

    O carte de neinlocuit, in sfaturi si aplicare! Secretul bogatiilor, bazata pe formula de reusita a lui Andrew Carnegie, descrie, pas cu pas, cea mai importanta filozofie de succes a zilelor noastre. Aceasta filozofie incredibila,…

    Pret:

    40
    38 LEI