Acasa/

/

Marketing. Practici si studii de caz

Autor:
Marketing. Practici si studii de caz - Alexandru-Mircea Nedelea - PRO UNIVERSITARIA
Detalii:
Cartea Marketing. Practici si studii de caz este dedicata tuturor celor care sunt pasionati de domeniul Marketingului, dar si celor interesati de aspectele practice din domeniul afacerilor. Pe parcursul celor sase capitole, lucrarea prezinta studii…
Categorie
Editura
Autor

32

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2020
ISBN:
3874783049740
Recenzii
5/5

Descriere

Cartea Marketing. Practici si studii de caz este dedicata tuturor celor care sunt pasionati de domeniul Marketingului, dar si celor interesati de aspectele practice din domeniul afacerilor.
Pe parcursul celor sase capitole, lucrarea prezinta studii de caz de marketing referitoare la domenii diverse de business din Romania si de pe plan international. Aceste studii de caz pot constitui modele pentru realizarea lucrarilor de licenta si disertatie.

Ar putea să îți placă și…

  • Economie si cultura. Studii interdisciplinare

    De

    Editura

    Volumul de fata este un demers de interes pentru orice iubitor al culturii care intelege si perspectiva economica, fara de care cultura nu exista. Trecand prin discutii de definire a conceptelor, de analize strategice, de…

    Pret:

    49 LEI
  • Cum imi dezvolt afacerea. Perfectionarea abilitatilor antreprenoriale

    De

    Editura

    Aceasta carte isi propune sa fie ghidul tau de incredere pe drumul catre dezvoltare si succes. Mai mult: • este despre dezvoltarea personala, care reprezinta baza dezvoltarii profesionale si antreprenoriale; • este de a-ti oferi…

    Pret:

    54.9 LEI
  • Analiza financiara pe intelesul tuturor

    De

    Editura

    Aceasta carte se adreseaza nu numai specialistilor in economie, ci tuturor celor interesati sa inteleaga filosofia din spatele analizei financiare. Scrisa intr-un limbaj accesibil publicului larg, cartea ofera peste 50 de exemple si studii de…

    Pret:

    44.9
    36.82 LEI
  • Cum conduc cei mai buni lideri

    De

    Editura

    BRIAN TRACY este unul dintre cei mai renumiti autori de coaching si dezvoltare personala din SUA. Detine functiile de chairman si CEO la Brian Tracy International, o companie specializata in instruirea si dezvoltarea persoanelor si…

    Pret:

    52
    49.4 LEI
  • Istoria bancilor urbane din Oltenia in date, statistici si corespondenta (1880-1948)

    De

    Editura

    Lucrarea “Istoria bancilor urbane din Oltenia in date statistici si corespondenta (1880-1948)” este interesanta, incitanta in mediul istoriografic, oportuna si onesta intr-un prezent social-politic in care rolul bancilor in economia de piata are un impact…

    Pret:

    60
    57 LEI
  • Maimuta si banii

    De

    Editura

    Maimuta si banii. O istorie a capitalismului Povestea incepe cu cateva milioane de ani in urma, cu doua maimute fictive care au schimbat lucruri intre ele si, drept urmare, au devenit mai fericite. Ele au…

    Pret:

    64.99 LEI
  • Principiul 80/20. Cum sa obtii mai mult cu mai putin

    De

    Editura

    Principiul 80/20 , o carte originala, provocatoare si practica, a devenit o lucrare clasica in domeniul afacerilor si un bestseller mondial. In aceasta editie aniversara Richard Koch a inclus un capitol nou, in care prezinta…

    Pret:

    45 LEI
  • Vinde orice

    De

    Editura

    Vinde orice. O metoda inovatoare prin care sa faci prezentari, sa-ti convingi clientii si sa inchei afaceri profitabile Indiferent ca vinzi idei investitorilor, ca vrei sa convingi un client sa incheie o afacere noua sau…

    Pret:

    40
    38 LEI
  • The four

    De

    Editura

    The four. ADN-ul ascuns al Amazon, Apple, Facebook si Google BESTSELLER NEW YORK TIMES Desi s-a scris mult despre Cei Patru in ultimele doua decenii, nimeni nu le-a surprins puterea si succesul uluitor la fel…

    Pret:

    59 LEI
  • Strategii de succes in negocieri de afaceri internationale

    De

    Editura

    Negocierea presupune o pregatire temeinica si o analiza continua a diferitelor tipuri si scenarii de negociere, ceea ce o ridica la rang de arta, de strategie. Lucrarea de fata prezinta elementele esentiale pentru a crea…

    Pret:

    34.9
    33.16 LEI
  • Avon

    De

    Editura

    AVON – Cum a fost construita la nivel mondial Compania pentru femei aduce in prim plan una dintre cele mai de succes istorii de business. Aceasta carte poate inspira pe oricine doreste sa reuseasca atat…

    Pret:

    33.72
    32.03 LEI
  • Analiza economico-financiara. Concepte si studii de caz

    De

    Editura

    Indiferent de profil, dimensiune si spatiul social-economic in care activeaza, orice intreprindere trebuie sa-si probeze cu permanenta viabilitatea, capacitatea de a comunica si adapta, performantele economico-financiare cu atat mai mult, cu cat mecanismele economiei de…

    Pret:

    45 LEI