Acasa/

/

Marketing nutritional. Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor

Autor:
Marketing nutritional. Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor - Raluca-Giorgiana Chivu - PRO UNIVERSITARIA
Detalii:
Lucrarea de cercetare avand titlul Marketing nutritional – Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor isi are punctul de plecare in teza de doctorat cu tema „Cercetarea comportamentului consumatorului de servicii de sanatate prin intermediul…
Categorie
Editura
Autor

70

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2021
ISBN:
9786062613648
Recenzii
5/5

Descriere

Lucrarea de cercetare avand titlul Marketing nutritional – Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor isi are punctul de plecare in teza de doctorat cu tema „Cercetarea comportamentului consumatorului de servicii de sanatate prin intermediul noilor modele nu nutritie si dietetica” si abordeaza intr-o idee complexa rolul si implicatiile marketingului asupra asupra comportamentului nutritional al consumatorilor beneficiari sau nu ai serviciilor de nutritie si dietetica de specialitate. Lucrarea este structurata in doua parti, abordand subiectul cercetat atat din perspectiva teoretica prin trecerea in revista a literaturii de specialitate relevanta pentru domeniul de interes, cat si din perspectiva practica prin realizarea unui numar de patru investigatii (cercetari de marketing, modelare prin ecuatii structurale si experiment de marketing) utilizate pentru a crea o imagine actuala si de ansamblu asupra rolului marketingului in domeniul serviciilor de nutritie si dietetica.
In prima parte sunt prezentate concepte teoretice referitoare la aria marketingului serviciilor si particularitatile serviciilor de nutritie si dietetica ca parte integrata a serviciilor de sanatate, comportamentul consumatorului si factorii implicati in procesele de decizie si consum sau utilizare de servicii, locul si rolul nutritiei in generarea starii de bine (well-being) a consumatorilor si comunicarea integrata de marketing si aplicabilitatea acesteia asupra modelelor moderne de nutritie, in cadrul carora am putut evidentia principalele trasaturi si particularitati ale marketingului nutritional. In cea de-a doua parte a fost realizata o cercetare calitativa in randul specialistilor in domeniu pentru identificarea opiniei acestora cu privire la efectele pe care abordarile modelelor nutritionale inadecvate le pot avea asupra starii de sanatate, urmata de o cercetare cantitativa si modelare prin ecuatii structurale pentru a identifica care sunt factorii implicati in deciziile consumatorilor si gradul de impact al acestora, iar in final a fost realizat un experiment de marketing prin intermediul caruia a fost evidentiat rolului marketingului in sfera serviciilor de nutritie si dietetica.

Ar putea să îți placă și…

  • Minidictionar de management 9: Managementul cercetariI-dezvoltarii

    De

    Editura

    Minidictionarul de management (09) „Strategia si managementul strategic” este conceput ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor interesate de problematica acestui domeniu managerial. Minidictionarul contine: • termenii utilizati…

    Pret:

    11 LEI
  • Performanta sub presiune

    De

    Editura

    Performanta sub presiune: Stiinta de a fi la inaltime atunci cand conteaza/ Performing under Pressure de Dr. Hendrie Weisinger si Dr. J.P. Pawliw-Fry este un raspuns elaborat la intrebarea: Cum se comporta oamenii in situatii…

    Pret:

    58 LEI
  • Limbajul corporal digital

    De

    Editura

    Limbajul corporal digital. Cum sa castigi incredere si sa creezi conexiuni indiferent de distanta Ghidul definitiv pentru comunicarea si conectarea intr-o lume hibrida. Raspunsuri prin e-mail care vin cu o saptamana mai tarziu. Conversatii video…

    Pret:

    59 LEI
  • Mina de cascaval

    De

    Editura

    Este povestea aproape adevarata a doua pisicute siameze rautacioase si a doi soricei inteligenti care au incheiat un parteneriat inedit, ce a dus la crearea unei conspiratii existentiale. Planul lor secret se constituia din ideea…

    Pret:

    13.48
    12.81 LEI
  • Guvernanta corporativa si raportarea performantei

    De

    Editura

    Guvernanta corporativa si raportarea performantei: Aspecte financiare, sociale si de mediu Scopul principal al volumului este de a aduce o intelegere comprehensiva asupra modului in care politicile de guvernanta corporativa influenteaza raportarea performantei companiilor. Astfel…

    Pret:

    45 LEI
  • Managementul resursei umane

    De

    Editura

    Managementul resursei umane.Teorii in practica profesionala Din Cuprins: – Managementul strategic al resursei umane – Relatii de munca in organizatii – Integrarea – Motivarea angajatilor – Evaluarea performantelor profesionale – Recompensarea financiara a angajatilor -…

    Pret:

    68 LEI
  • Lean Manufacturing. Lucreaza intr-un mod inteligent, nu din greu!

    De

    Editura

    Lean Manufacturing este o filozofie de fabricatie, care vizeaza scurtarea timpului intre comanda clientiilor si transport, prin eliminarea nonvalorii actiunilor adaugate. Practic: Lean Manufacturing vizeaza reducerea timpului de procesare (Lead Time reduction) prin eliminarea pierderilor….

    Pret:

    55 LEI
  • Experienta face diferenta

    De

    Editura

    De la Marketing la Rightketing As vrea ca, citind aceasta carte, specialistii din marketing si comunicare sa descopere, sa inteleaga si sa valorifice in mod inteligent, creativ si profitabil posibilitatile de interactiune personalizata cu consumatorii,…

    Pret:

    39 LEI
  • Tanar si bogat

    De

    Editura

    Tanar si bogat. Cum sa faci avere de tanar, pentru totdeauna Tanar si bogat iti arata cum am inceput de la zero si m-am pensionat independent financiar in mai putin de zece ani. Afla cum…

    Pret:

    65
    61.75 LEI
  • Scapa de saracie

    De

    Editura

    Scapa de saracie este cartea oamenilor care vor mai mult de la viata. Este cartea ce îți promite ca dupa citirea ei vei vedea drumul tau ca pe o ploaie de oportunitati si te va…

    Pret:

    69 LEI
  • Blythe Masters

    De

    Editura

    Blythe Masters – Femeia care a inventat armele finaciare de distrugere in masa! Care sunt cauzele crizei, consecintele ei din prezent si ce ne rezerva viitorul: o adevarata apocalipsa financiara. Blythe Masters este astazi femeia…

    Pret:

    34 LEI
  • 7 strategii pentru obtinerea bogatiei si fericirii Ed.3

    De

    Editura

    Nu trebuie sa alegi intre bogatie si fericire – ele izvorasc din aceeasi fantana a abundentei! Cu ajutorul acestei carti vei descoperi cele 7 strategii esentiale de care ai nevoie pentru a-ti trai viata in…

    Pret:

    49.9
    47.41 LEI