Acasa/

/

Marketing in turism

Autor:
Marketing in turism - Daniel Gherasim, Adrian Gherasim - PRO UNIVERSITARIA
Detalii:
Asa cum economia poate fi abordata la nivel global (ca domeniu vast de activitate si cunoastere), sectorial (primar, secundar, tertiar), de ramura etc., la fel si marketingul (ca domeniu stiintific si de activitate concreta) poate…
Categorie
Editura
Autor

79

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2025
ISBN:
9786063920691
Recenzii
5/5

Descriere

Asa cum economia poate fi abordata la nivel global (ca domeniu vast de activitate si cunoastere), sectorial (primar, secundar, tertiar), de ramura etc., la fel si marketingul (ca domeniu stiintific si de activitate concreta) poate fi luat in studiu la mai multe niveluri: unul general sau global (caruia-i este dedicata disciplina denumita Marketing General, Bazele Marketingului sau Marketing pur si simplu), unul sectorial (caruia-i sunt afectate cursuri precum Marketingul Serviciilor) si unul specific (pentru care sunt concepute discipline gen Marketing in turism ). Programele de invatamant superior Marketing si Economia Comertului, Turismului Serviciilor includ in structura lor toate cele trei tipuri de astfel de discipline.
Pentru a face trecerea de la Marketingul general, la Marketingul Serviciilor si de aici la Marketingul in turism (de la intreg la parti), cartea de fata a fost conceputa, redactata si structurata de asa maniera incat sa contina informatii esentiale de la toate cele trei niveluri, pe care autorii ei le-au considerat utile tuturor celor interesati de bunul mers al afacerilor din domeniul turismului (intreprinzatori, marketeri, studenti ai programelor de invatamant superior orientate spre acest sector etc.), precum si oricarui cititor dornic sa patrunda in universul marketingului. Urmarindu-se (pe cat posibil) evitarea suprapunerilor intre cunostintele furnizate de Marketingul general (Bazele Marketingului), Marketingul in Servicii si Marketingul in turism (adica prin trecerea de la general, la particular si apoi la specific), continutul cartii este dominat de problematica stricta aferenta turismului (chiar daca capitolele ei – dedicate pietei, produselor, pretului, promovarii, distributiei, comportamentului consumatorilor etc.
– sunt similare cu cele intalnite in celelalte doua cursuri). Totodata, cititorul interesat doar de marketingul in domeniul turismului, pe seama informatiilor care-i dau cartii continutul, poate parcurge si drumul in sens invers (de la turism la servicii, iar de aici, prin extrapolare, la general).

Ar putea să îți placă și…

  • Totul despre vanzari

    De

    Editura

    Invata din intelepciunea unuia dintre cei mai mari speakeri si traineri din lume cum sa convingi clientii cat mai eficient, mai des si, nu in ultimul rand, mai etic. In lumea de azi, pare aproape…

    Pret:

    69 LEI
  • Minidictionar de management 6: Managementul comercial

    De

    Editura

    Minidictionarul de management (6) „Strategia si managementul strategic” este conceput ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor interesate de problematica acestui domeniu managerial. Minidictionarul contine: • termenii utilizati…

    Pret:

    11 LEI
  • Psihologia vanzarilor

    De

    Editura

    Psihologia vanzarilor – cum sa vinzi mai mult, mai usor si mai repede decat ti-ai imaginat vreodata ca ar putea fi posibil Invata cum sa vinzi – si sa vinzi eficient! De la cel mai…

    Pret:

    69.9
    66.41 LEI
  • Ghidul managerului de produs + CD

    De

    Editura

    Un manager de produs capabil este unul din cei mai valorosi angajati ai unei companii, responsabil pentru realizarea fiecarui pas al ciclului de viata al unui produs. Ghidul managerului de produs prezinta modul in care…

    Pret:

    24.09 LEI
  • 100 de legi eterne ale succesului in business

    De

    Editura

    … dupa cum spunea Winston Churchill: Curajul este considerat pe buna dreptate cea mai importanta virtute, care face posibile toate celelalte virtuti . Liderii au curajul sa ia decizii si sa actioneze cand se confrunta…

    Pret:

    48
    45.6 LEI
  • Ghid de investitii

    De

    Editura

    In aceasta carte vei gasi: – principalele reguli ale tatalui bogat privind investitiile; – cum poti reduce riscul atunci cand investesti; – cele 10 tipuri de control al investitiilor, conform tatalui bogat; – cum iti…

    Pret:

    60
    57 LEI
  • Cum sa devii o persoana cu influenta

    De

    Editura

    In fiecare zi intram in contact cu o multime de oameni: rude, prieteni, colegi, cunostinte intamplatoare. Tot ceea ce facem sau ce spunem influenteaza intr-o forma sau alta pe toti cei din jurul nostru. Dar…

    Pret:

    39
    37.05 LEI
  • Marja ta zilnica de profit

    De

    Editura

    Marja ta zilnica de profit. Strategii cu impact garantat asupra cresterii eficientei din fiecare zi Sper sa consideri aceasta carte un instrument util pentru a obtine mai mult de la viata. Folosind aceste strategii, vei…

    Pret:

    49.9 LEI
  • Sufocat de sindromul M.O.C

    De

    Editura

    Sufocat de sindromul M.O.C: (Mediocritatea Obsesiv-Compulsiva) Rajesh Misca este fondatorul si CEO-ul Corpstrat Academy, este High Performance Coach, Speaker si Autor. El detine un MBA, Diploma in Coaching High Performance si este pasionat de standarde…

    Pret:

    29 LEI
  • Jeff Bezos si epoca Amazon. The Everything Store

    De

    Editura

    Obiectivul acestei carti este de a spune povestea din spatele unuia dintre cele mai mari succese antreprenoriale de la zborul turbopropulsorului cu doua locuri al lui Sam Walton deasupra Sudului american pentru a evalua potentiale…

    Pret:

    55 LEI
  • Vand orice, oricand, oricui

    De

    Editura

    Vand orice, oricand, oricui. Ce conteaza cu adevarat in vanzarile B2B? Editie revazuta „Va cauta la telefon cineva de la ALRO Slatina”, imi spune secretara de la Casa Studentilor. Sa-mi trag una, asta e! Alerg…

    Pret:

    44.9
    36.82 LEI
  • Servant leadership in actiune. Cum sa ajungeti la relatii si rezultate execelente

    De

    Editura

    Cu totii am observat efectele negative provocate in toate sferele societatii de liderii care au in vedere doar propriile interese. Nu de putine ori, intreaga organizatie are de suferit. Totusi, acum exista o alta cale:…

    Pret:

    39 LEI