Acasa/

/

Marketing hotelier

Autor:
Marketing hotelier - Ioana Simona Ivasciuc - PRO UNIVERSITARIA
Detalii:
Marketing hotelier. Fii oaspetele hotelului tau. Harta experientelor unui turist vazuta prin ochii unui manager Harta experientelor de calatorie este o poveste vizuala despre modul in care oaspetii interactioneaza cu hotelul. Ascultarea vocii acestora pe…
Categorie
Editura
Autor

39

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2022
ISBN:
9786062616588
Recenzii
5/5

Descriere

Marketing hotelier. Fii oaspetele hotelului tau.
Harta experientelor unui turist vazuta prin ochii unui manager Harta experientelor de calatorie este o poveste vizuala despre modul in care oaspetii interactioneaza cu hotelul. Ascultarea vocii acestora pe parcursul intregii calatorii este o necesitate in construirea unei strategii de marketing de succes.
In ultimii ani, consumatorii au schimbat modul in care fac achizitii, distantandu-se de calatoria traditionala a cumparatorului. In dorinta de a gasi noi modalitati de a atrage clienti, profesionistii in marketing hotelier cauta acum raspunsuri la cateva intrebari importante cum ar fi: • Cum calatoresc turistii?
• Cum interactioneaza cu unitatea de cazare pe parcursul calatoriei lor? • Cum se creeaza valoare pentru turist?
• Cum se produce o experienta memorabila in timpul calatoriei turistice? • Cum se reflecta aceasta valoare inainte, in timpul si dupa o calatorie?
Aceasta carte isi propune sa ofere un sprijin managementului unui hotel in gasirea de raspunsuri la aceste intrebari. Construirea hartii experientelor oaspetilor ofera ocazia de a influenta pozitiv experienta lor de calatorie, precum si de a creste numarul de comentarii pozitive, numarul de rezervari si, in cele din urma, veniturile generale.

Ar putea să îți placă și…

  • Minidictionar De Management 3: Stiinta Managementului

    De

    Editura

    Minidictionarul de management (3) „Strategia si managementul strategic” este conceput ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor interesate de problematica acestui domeniu managerial. Minidictionarul contine: a) termenii utilizati…

    Pret:

    14
    12.6 LEI
  • Finante publice ed.3

    De

    Editura

    Lucrarea Finante publice – Note de curs si aplicatii pentru seminar se adreseaza studentilor din facultatile de profil, cursuri de zi sau la distanta. Autori: Tatiana Mosteanu, Emilia Campeanu, Lucian Tatu, Roxana Tudor, Alice Ileana…

    Pret:

    34.68
    32.95 LEI
  • Crede-ma, te mint!

    De

    Editura

    O reclama negativa in mediul online poate insemna pierderi de milioane pentru o companie. Un zvon despre un politician genereaza stiri si distruge un candidat. Un produs sau o celebritate sare din anonimat in senzational….

    Pret:

    44 LEI
  • Analiza financiara pe intelesul tuturor Vol.2

    De

    Editura

    Analiza financiara pe intelesul tuturor, volumul II. Tentativele de frauda bancara. Managementul performantei echipei de vanzari si risc Ce este analiza financiara si care este filosofia din spatele acestei profesii?Care sunt tehnicile de detectare timpurie…

    Pret:

    42
    34.44 LEI
  • Be Branded

    De

    Editura

    Be Branded sau cum sa devii un profesionist memorabil Dana Lupsa este lector universitar doctor la Universitatea Transilvania din Brasov, Facultatea de stiinte Economice si Administrarea Afacerilor, unde preda, inca din anul 2003, discipline din…

    Pret:

    39 LEI
  • Ghidul sigurantei psihologice

    De

    Editura

    Ghidul sigurantei psihologice. Un lider mai uman devine un lider mai puternic Echipele cu un nivel ridicat de siguranta psihologica sunt cele care au capacitatea cea mai mare de a produce performanta si inovatie. Tot…

    Pret:

    49 LEI
  • Branding on the Eastern Front

    De

    Editura

    Branding on the Eastern Front. The Quest of a Brand Consultant in the New Europe Editia internationala (in limba engleza) a cartii Branding pe frontul de Est cuprinde inside stories din culisele luptei pentru reputatie…

    Pret:

    59.9 LEI
  • Turism rural

    De

    Editura

    Scopul principal al lucrarii este aprofundarea problemelor specifice turismului rural – aflat intr-o efervescenta expansiune la nivel continental – insa doar la inceputurile sale in Romania. Abordarile teoretice si practice isi propun realizarea unei inventarieri…

    Pret:

    59.9
    56.91 LEI
  • Dincolo de succes

    De

    Editura

    Dincolo de succes. Cum sa transformi haosul in actiuni constructive si indoiala in directie clara folosind Piramida Succesului a legendarului antrenor John Wooden …cu aproape saizeci de ani in urma am inceput sa dezvolt o…

    Pret:

    36.99
    35.14 LEI
  • Comunicarea defectuoasa

    De

    Editura

    Indiferent de domeniul in care lucram, toti trebuie sa stim cum sa comunicam eficient. Aceasta carte ne deschide ochii asupra lucrurilor care ne ingreuneaza uneori comunicarea, impiedicandu-ne sa avem anumite conversatii si sa le gestionam…

    Pret:

    50
    47.5 LEI
  • Drumul cel bun in leadership

    De

    Editura

    Drumul cel bun in leadership. Cum sa reunesti oamenii intr-o lume care dezbina Leadershipul poate fi o binecuvantare sau un blestem. Poate ajuta oamenii sa se inalte catre o viata mai buna sau ii poate…

    Pret:

    40 LEI
  • Tanar si bogat

    De

    Editura

    Tanar si bogat. Cum sa faci avere de tanar, pentru totdeauna Tanar si bogat iti arata cum am inceput de la zero si m-am pensionat independent financiar in mai putin de zece ani. Afla cum…

    Pret:

    65
    61.75 LEI