Acasa/

/

Managementul si calculatia costurilor

Autor:
Managementul si calculatia costurilor - Ileana-Sorina Rakos - PRO UNIVERSITARIA
Detalii:
Managementul si calculatia costurilor se adreseaza studentilor si doctoranzilor care doresc sa isi insuseasca aspectele metodologice concrete ale acestui domeniu vast, avand la baza o documentare bogata, o constructie logica si un limbaj accesibil. Lucrarea…
Categorie
Editura
Autor

50

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2022
ISBN:
9786062616502
Recenzii
5/5

Descriere

Managementul si calculatia costurilor se adreseaza studentilor si doctoranzilor care doresc sa isi insuseasca aspectele metodologice concrete ale acestui domeniu vast, avand la baza o documentare bogata, o constructie logica si un limbaj accesibil. Lucrarea contine sinteza disciplinei obligatorii cuprinsa in Planul de invatamant al anului III de studiu, forma de invatamant zi si respectarea programei analitice in vigoare.
Totodata, ea nu absolva studentul de un studiu aprofundat, pe baza bibliografiei recomandate care a stat la baza elaborarii ei, ci isi propune sa formeze o imagine de ansamblu asupra fundamentelor sistematizate teoretice si metodologice ale managementului si calculatiei costurilor si sa ofere studentului posibilitatea unei cunoasteri detaliate a disciplinei, fiind totodata un ghid pentru cei care desfasoara activitate in domeniul economic si financiar. Dintr-o astfel de perspectiva, lucrarea aduce informatii importante in problematica complexa si dinamica a managementului si calculatiei costurilor, de la nivelul tarii noastre, fiind structurata pe trei capitole, in primul capitol intitulat Notiuni generale privind managementul si contabilitatea de gestiune sunt definite conceptele de baza precum etica in afaceri, managementul, calculatia costurilor, cheltuieli, centre de cost, costuri, pret, purtatori de costuri, obiecte de cost, inductori de costuri.
In capitolul II, intitulat Organizarea contabilitatii de gestiune si a calculatiei costurilor sunt prezentate aspecte privind factorii care determina organizarea contabilitatii de gestiune, principiile care stau la baza organizarii calculatiei costurilor si respectiv procedeele specifice calculatiei costurilor. In capitolul III intitulat Metode de contabilitate si de calculatie a costurilor , autoarea prezinta metodele traditionale de calculatie a costurilor, recomandand entitatilor economice utilizarea metodelor de calculatie moderne, pe care le prezinta in detaliu in cateva subcapitole.
Lucrarea se incheie cu o anexa privind simbioza dintre contabilitatea financiara si cea de gestiune privind analiza cheltuielilor.

Ar putea să îți placă și…

  • Adevarul despre leadership

    De

    Editura

    Generatia Mileniului vrea sa stie ce mai e nou in leadership. Ce s-a schimbat de-a lungul vremii? Raspunsul este ca s-a schimbat contextul. Drastic. Lumea de azi este mai dinamica, mai dura – ne pune…

    Pret:

    40 LEI
  • Afacerile simplificate

    De

    Editura

    Afacerile simplificate: 60 de zile in care sa devii as in leadership, vanzari, marketing, executie, management, productivitate personala si nu numai Afacerile simplificate: 60 de zile in care sa devii as in leadership, vanzari, marketing,…

    Pret:

    49 LEI
  • Global Casino

    De

    Editura

    Nesabuinta si lacomia au facut ca sistemul financiar, a carui unica menire ar fi trebuit sa fie slujirea cu devotament a economiei reale, sa se transforme intr-o adevarata industrie a banilor, sa fie in acelasi…

    Pret:

    49 LEI
  • Sufocat de sindromul M.O.C

    De

    Editura

    Sufocat de sindromul M.O.C: (Mediocritatea Obsesiv-Compulsiva) Rajesh Misca este fondatorul si CEO-ul Corpstrat Academy, este High Performance Coach, Speaker si Autor. El detine un MBA, Diploma in Coaching High Performance si este pasionat de standarde…

    Pret:

    29 LEI
  • Politici economice

    De

    Editura

    Lucrarea trateaza fundamentele teoretice si practice ale politicilor economice conjuncturale (monetara, fiscal-bugetara, de curs, de control etc.) si structurale (sectoriale active, de optimizare a alocarii resurselor etc.), precum si mixturile consacrate ale diferitelor ingrediente ale…

    Pret:

    49 LEI
  • Cele 21 de legi supreme ale liderului

    De

    Editura

    Leadershipul se bazeaza pe un set de principii universale, indiferent de timp si spatiu. Vremurile se schimba, tehnologia avanseaza intr-un ritm extrem de rapid, culturile si politicile difera de la o tara la alta, dar…

    Pret:

    45
    42.75 LEI
  • Desfatarile si mahnirile muncii

    De

    Editura

    Cand este o slujba plina de sens? Ori de cate ori ne ingaduie sa le producem placere sau sa le alinam suferinta altora. Desi adesea suntem deprinsi sa ne gandim la noi ca fiind eminamente…

    Pret:

    37.9 LEI
  • Putere si progres

    De

    Editura

    Putere si progres. Lupta noastra din ultimul mileniu pentru tehnologie si progres • Daron Acemoglu, coautor al cartii Coridorul ingust Daron Acemoglu si Simon Johnson ofera o reinterpretare curajoasa a economiei si a istoriei, care…

    Pret:

    99 LEI
  • Logistica si distributia marfurilor. Suport de curs

    De

    Editura

    In prezent, nici un manager din domeniul comertului nu isi poate desfasura activitatea fara cunoasterea notiunilor specifice logisticii si distributiei marfurilor: achizitii, stocare, transport, depozitare etc. Cu atat mai mult cu cat logistica marfurilor, cu…

    Pret:

    58 LEI
  • Supercompetent

    De

    Editura

    Supercompetent. Sase pasi spre o eficienta maxima Pentru a avea success si a-ti trai viata la potentialul ei maxim, nu mai este suficient sa fii o persoana competenta ci trebuie sa fii super competenta. Nu…

    Pret:

    37.57
    35.69 LEI
  • Dictionarul localitatilor romascane

    De

    Editura

    Timp de aproape o jumatate de mileniu, cel putin din anul 1507, din vremea lui Bogdan voievod, fiul lui Stefan cel Mare, pana in anul 1968, la inceputurile ,,Epocii de Aur” a Republicii Socialiste Romania,…

    Pret:

    75 LEI
  • Marketingul inovatiilor in retail

    De

    Editura

    Lucrarea Marketingul Inovatiilor in Retail evidentiaza o structura logica, fiind dezvoltata in mod cuprinzator de la general spre particular. Concentrandu-se asupra abordarii marketingului inovatiei in contextul general de dezvoltare a domeniului si mai ales a…

    Pret:

    39 LEI