Acasa/

/

Loialitate totala

Autor:
Loialitate totala - Sandy Rogers, Leena Rinne, Shawn Moon - ALL
Detalii:
Loialitate totala. Cum sa obtii devotamentul clientilor Cum sa castigi respectul, increderea si fidelitatea clientilor.Principiile prezentate in aceasta lucrare te vor invata sa generezi loialitate totala in randul celor cu care interactionezi si te vor…
Categorie
Editura
Autor

34.11

37.9
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2019
ISBN:
9786065875388
Recenzii
5/5

Descriere

Loialitate totala. Cum sa obtii devotamentul clientilor Cum sa castigi respectul, increderea si fidelitatea clientilor.Principiile prezentate in aceasta lucrare te vor invata sa generezi loialitate totala in randul celor cu care interactionezi si te vor ajuta sa consolidezi relatia dintre clienti si organizatia din care faci parte.
Loialitate totala este o lucrare revelatoare din mai multe puncte de vedere. Gradul de fidelitate al clientilor carora te adresezi este cel mai eficace indicator al succesului.
Informatiile cuprinse in cartea de fata isi pastreaza relevanta indiferent de domeniul in care activezi, de la sanatate pana la guvern, de la sectorul nonprofit pana la cel privat. Cartea cuprinde 11 puternice „adunari” de echipa – sesiuni scurte, cu un tel precis.
Acestea se concentreaza asupra abilitatilor si instrumentelor pe care te poti baza pentru a inspira loialitatea. Este vorba despre o formula repetabila, usor de aplicat, cu rezultate demonstrate in sectorul relatiilor cu clientii.
Daca interactionezi direct cu clientii, in interiorul sau in exteriorul unei organizatii, te numeri printre cei a caror activitate poate fi influentata decisiv de acest volum. Poti lucra intr-un call center, intr-un magazin sau intr-o filiala, ori in finante, vanzari, marketing, productie sau IT.
Oricare ar fi locul tau de munca sau postul pe care il ocupi, ai de-a face cu clienti. A sosit momentul sa deprinzi toate acele abilitati care vor avea un impact major asupra loialitatii acestora.
De asemenea, daca esti liderul unei echipe sau al unei organizatii, ai ocazia de a descoperi cum poti crea si implementa o cultura a loialitatii in randul celor cu care lucrezi. Fiecare dintre membrii echipei tale isi poate asuma sistematic, in mod voluntar, responsabilitatea de a creste fidelitatea clientilor.
De aceea, este esential sa aplici tu insuti si sa le prezinti celorlalti comportamentele si practicile care garanteaza atingerea scopurilor propuse.

Ar putea să îți placă și…

  • Haihui pe Wall Street

    De

    Editura

    Haihui pe Wall Street: Cel mai bun ghid de investitii pe care il poti cumpara/ A Random Walk Down Wall Street: The Best Investment Guide That Money Can Buy este una dintre putinele carti despre…

    Pret:

    67 LEI
  • Businessul, instrument pentru schimbare sociala. In dialog cu Dalai Lama

    De

    Editura

    Mesajul-cheie al cartii este unul clar: daca ne dorim intr-adevar sa cream o economie mai sustenabila si o societate bazata pe altruism, ar trebui sa invatam sa ne folosim de noi mentalitati si concepte. -Anders…

    Pret:

    54
    51.3 LEI
  • Principii

    De

    Editura

    Principii. Invata sa obtii cat mai mult din fiecare efort pe care il depui! Principii / Principles: Life and Work de Ray Dalio este exact genul acela de carte pe care o cauti mereu, dar…

    Pret:

    119 LEI
  • Liderul orientat spre solutii

    De

    Editura

    Liderul orientat spre solutii – ghid complet pentru cei care vor sa exceleze Aceasta carte scrisa intr-un ritm alert este intesata de idei geniale pe care poti incepe sa le folosesti imediat pentru a-ti stabili…

    Pret:

    59.9 LEI
  • Liderul si cele 21 de principii ale conducerii eficiente

    De

    Editura

    In lucrarea de fata, elementele tehnice, organizatorice si metodologice ale fiecarui principiu sunt abordate si analizate in stransa legatura cu o serie de deziderate morale, de atitudini mentale pozitive….

    Pret:

    27
    25.65 LEI
  • Arta vanzarii

    De

    Editura

    O carte scrisa pentru cei „din linia intai” din orice afacere: cei care fac vanzarile. Zig Ziglar spune ca a inteles ce inseamna vanzarile in momentul in care, copil fiind, a vazut un vanzator de…

    Pret:

    35
    33.25 LEI
  • TED Talks. Ghidul oficial TED pentru vorbit in public

    De

    Editura

    Din 2001, de la preluarea TED, Chris Anderson ne-a demonstrat ca discursurile scurte si atent concepute pot fi cheia care descatuseaza empatia, starneste entuziasmul, impartaseste informatia si promoveaza un vis comun. Gandit cum trebuie, un…

    Pret:

    55 LEI
  • Aruncand cu pietre in autobuzul Google

    De

    Editura

    Aruncand cu pietre in autobuzul Google. Cum dezvoltarea devine inamicul prosperitatii Patrunzatoare, impresionanta, incitanta, aceasta carte reprezinta o lectura fundamentala pentru momentul economic in care ne aflam. – Joi Ito, director al Laboratorului Media MIT…

    Pret:

    29.9
    14.95 LEI
  • Triumful orasului

    De

    Editura

    Triumful orasului. Cum ne fac mai bogati, mai inteligenti, mai prietenosi cu mediul, mai sanatosi si mai fericiti cele mai mari inventii ale noastre Un influent economist urban ne prezinta o perspectiva inedita, care darama…

    Pret:

    79 LEI
  • Republica Coreea. Incursiune intr-o lume fascinanta

    De

    Editura

    Republica Coreea. Incursiune intr-o lume fascinanta (istorie, diplomatie si cultura) Timpul pare sa fi trecut intr-o clipita de cand am ajuns pentru prima oara in Romania, acum trei ani in martie 2022. In acel an…

    Pret:

    62 LEI
  • Preia controlul. Cum sa obtii tot ce iti doresti de la afacerea ta

    De

    Editura

    Preia controlul: Cum sa obtii tot ce iti doresti de la afacerea ta / Get A Grip: How to Get Everything You Want from Your Entrepreneurial Business de Gino Wickman si Mike Paton este o…

    Pret:

    59 LEI
  • Bani extra job

    De

    Editura

    Bani extra job: de la idee la venit in 27 de zile #SideHustle este un concept care denumeste orice tip de ocupatie pe care cineva o face pe langa slujba de baza, in afara programului…

    Pret:

    49 LEI