Acasa/

/

Learning Democracy and Market Economy in Post-Communist Romania

Autor:
Learning Democracy and Market Economy in Post-Communist Romania - Claudiu D. Tufis - INSTITUTUL EUROPEAN
Detalii:
Volumul (publicat in limba engleza) analizeaza schimbarea culturii politice in Romania, de la inceputul tranzitiei pana in momentul acceptarii Romaniei in Uniunea Europeana, folosind date care acopera o perioada de 17 ani si care permit…
Categorie
Editura
Autor

53.95

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2012
ISBN:
9789736118920
Recenzii
5/5

Descriere

Volumul (publicat in limba engleza) analizeaza schimbarea culturii politice in Romania, de la inceputul tranzitiei pana in momentul acceptarii Romaniei in Uniunea Europeana, folosind date care acopera o perioada de 17 ani si care permit identificarea modelelor de cultura politica si explicarea evolutiei acestora. Studiul contribuie la literatura de specialitate pe multiple dimensiuni.
In primul rand, daca studiile anterioare au analizat diverse cazuri la un singur moment in timp, acest volum adauga dimensiunea temporala modului in care intelegem cultura politica in fostele tari comuniste. In al doilea rand, spre deosebire de majoritatea studiilor existente, in acest volum schimbarea culturii politice este urmarita de-a lungul intregului proces de tranzitie, indicand daca exista relatii intre diferite componente ale culturii politice valide pe perioada intregii tranzitii sau daca acestea sunt dependente de context, caracterizand doar anumite etape ale procesului de tranzitie.
Nu in ultimul rand, desi Romania este o tara rar studiata, analistii aplecandu-se, mai degraba, asupra povestilor de succes din regiune sau asupra tarilor cu importanta strategica mare, trebuie reamintit ca Romania este un caz reprezentativ pentru grupul tarilor cu o tranzitie intarziata si problematica, astfel incat studiul de fata contribuie la intelegerea tranzitiilor dificile din Estul Europei. Editie in limba engleza

Ar putea să îți placă și…

  • Ghid pentru vanzari si profit mai mare. 261 de strategii de marketing

    De

    Editura

    Descopera cum functioneaza sasiul afacerii tale si cum poti creste numarul de clienti, cifra de afaceri si profitul. Poti sa vinzi piulite sau avioane, servicii de curatenie sau de consultanta. Poti sa produci mobila sau…

    Pret:

    97 LEI
  • China. Bula care nu se sparge

    De

    Editura

    Factorii de decizie politica din China nu sunt atotstiutori sau atotputernici. Ei fac multe, fara indoiala. Construirea infrastructurii este exagerata, dar a lasat marile orase chinezesti cu drumuri de talie mondiala, cai ferate, aeroporturi, retele…

    Pret:

    54 LEI
  • Harta diferentelor culturale

    De

    Editura

    Harta diferentelor culturale. Cum sa depasesti barierele nevazute din lumea afacerilor internationale Pana nu demult, angajatii companiilor colaborau aproape exclusiv cu conationali. Azi tot mai multi fac parte din retele globale si intra in contact…

    Pret:

    48
    38.4 LEI
  • Comunica, influenteaza, convinge

    De

    Editura

    Comunica, influenteaza, convinge. 120 de solutii de comunicare cu impact in vanzari, negocieri si leadership Aceasta carte iti va fi ghid, o calauza de drum lung, prin tainele psihologice si practice ale comunicarii umane. Tine…

    Pret:

    95 LEI
  • Creeaza-ti O Prezenta Personala Puternica Si Credibila

    De

    Editura

    Prezenta personala este greu de definit, dar usor de recunoscut. Oamenii care au prezenta personala se poarta astfel incat toate capetele se intorc sa ii priveasca cu admiratie. Cand ei vorbesc, ceilalti asculta. Cand ei…

    Pret:

    39.9
    37.91 LEI
  • Gandesc, deci castig

    De

    Editura

    Se poate ca o idee sa valoreze un milion de dolari? Fireste, o multime de produse si companii care valoreaza milioane de dolari au fost construite pe o singura idee. In aceasta carte revolutionara, care…

    Pret:

    27.93
    26.53 LEI
  • Despre economie, cu si fara formule

    De

    Editura

    De aproape zece ani, de cand recesiunea a lovit si economia romaneasca, mii si mii de texte cu subiect economic au ajuns la cunostinta marelui public. Multe avand la baza o metoda de analiza bazata…

    Pret:

    75
    71.25 LEI
  • Stabilirea prioritatilor

    De

    Editura

    Volumul de fata este o modalitate practica si eficienta de a incepe introspectia si schimbarea personala. Este urmatorul pas catre un management eficient al timpului si al vietii. – Barbara B. Lawton, profesor de management…

    Pret:

    49.9
    39.92 LEI
  • Intrebarea suprema pentru oricine isi doreste profituri substantiale

    De

    Editura

    Intrebarea suprema descrie modul in care poti obtine o crestere financiara autentica prin dezvoltarea unei retele de clienti care sa-ti fie devotati si sa impartaseasca tuturor prietenilor si cunoscutilor parerea excelenta pe care o au…

    Pret:

    33
    31.35 LEI
  • Saturn devorandu-si fiii

    De

    Editura

    Volumul prezinta un caz real, trait de autor in priza directa, structurat pe efectele impactului unei companii asupra organizatiei neguvernamentale fondate de ea insasi, in conditiile turbulente ale „imploziei” fondatorului. Cauza fundamentala a starii de…

    Pret:

    24.09 LEI
  • Strategia si tactica stabilirii preturilor

    De

    Editura

    Strategia si tactica stabilirii preturilor. Un ghid pentru cresterea profiturilor Problema stabilirii preturilor a devenit o prioritate pe ordinea de zi a managerilor si administratorilor de firme, ca urmare a dinamicii mediului de afaceri actual….

    Pret:

    67.43
    64.06 LEI
  • Generatia Y

    De

    Editura

    O carte care are menirea sa-i ajute pe lideri sa inteleaga mai bine Generatia Y, sa-si creeze un plan prin care sa-i atraga si sa-i pastreze pe cei mai talentati dintre membrii ei, sa realizeze…

    Pret:

    45 LEI