Acasa/

/

Introducere in masurarea diversitatii. Teorie si aplicatii

Autor:
Introducere in masurarea diversitatii. Teorie si aplicatii - Ion Purcaru - ECONOMICA
Detalii:
Ideile masurarii si analizei cantitative a biodiversitatii sau a diversitatii in general au drept fundament conceptele complementare de concentrare si diversitate, in intelesul lor cel mai general cu putinta, indiferent de domeniul si problemele considerate….
Categorie
Editura
Autor

57.8

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2011
ISBN:
9789737095480
Recenzii
5/5

Descriere

Ideile masurarii si analizei cantitative a biodiversitatii sau a diversitatii in general au drept fundament conceptele complementare de concentrare si diversitate, in intelesul lor cel mai general cu putinta, indiferent de domeniul si problemele considerate. Pornind de la aceste idei si extinzandu-le mai apoi adecvat, in conexiune directa cu preocuparile noastre legate de modelarea matematica aplicabila in asigurari, ecologie, economie, finante, stiinte sociale sau in alte domenii, am conceput si elaborat prezenta lucrare prin care sunt analizate cantitativ conceptele de concentrare si de diversitate in contextul unor multimi finite arbitrare ale caror elemente constitutive pot sa reprezinte si altceva decat niste fiinte in intelesul mai larg al cercetatorilor acestor probleme.
Autorul

Ar putea să îți placă și…

  • Hackingul cresterii economice

    De

    Editura

    Hackingul cresterii economice. Cum isi ating rapid companiile obiectivele de dezvoltare Metoda propusa de cei doi experti, hackingul cresterii, e deopotriva rezultatul a zeci de ani de practica in domeniul afacerilor si expresia unei gandiri…

    Pret:

    68
    64.6 LEI
  • Cum iti vei masura viata?

    De

    Editura

    O strategie – fie ea de afaceri sau in viata personala – se creeaza prin sute de decizii luate zilnic in privinta modului in care ne cheltuim timpul, energia si banii. Cu fiecare clipa din…

    Pret:

    47.2 LEI
  • Ce poate avea in comun prostitutia din Cuba cu afacerile tale?

    De

    Editura

    Situatie economica nesigura? Cerere scazuta la nivel national? Birocrati stapaniti de febra sanctionarii? Cum poate supravietui o firma in asemenea conditii cumplite? Aceasta carte va intinde o mana de ajutor. Este o lectura proaspata, placuta…

    Pret:

    60.01 LEI
  • Limbajul vanzarilor. Arta si stiinta comunicarii in vanzari

    De

    Editura

    Te-ai intrebat vreodata de ce iti e mai usor sa vorbesti cu unii oamenii decat cu altii? E simplu – folositi acelasi limbaj! Asta nu inseamna neaparat ca vorbiti limba engleza sau aveti un dialect…

    Pret:

    60 LEI
  • Elemente de IT pentru administratia publica Vol.2

    De

    Editura

    Chiar daca istoria IT-ului a inceput acum cateva decenii, doar in ultimele putem vorbi de apropierea mediului public de acesta si abia in ultimii ani au inceput cu adevarat sa fie explorate oportunitatile lui. Relatia…

    Pret:

    35 LEI
  • Cum incepi o afacere de la zero

    De

    Editura

    Lucrarea Cum incepi o afacere de la zero se doreste a fi o experienta, o cale prin care vei invata cum sa iti cresti vizibil sansele de a reusi in calatoria ta de afaceri, cum…

    Pret:

    44.9
    42.66 LEI
  • Modelarea performantelor serviciilor publice locale prin evaluarea binomului manageri-cetateni

    De

    Editura

    Managementul si managerii s-au adaptat la evolutia si dezvoltarea societatii, punand amprenta asupra responsabilitatii acestora. Daca initial managementul si-a facut simtita prezenta doar in mediul economic, cu trecerea timpului si-a facut loc si s-a adaptat…

    Pret:

    59.9
    56.91 LEI
  • Analiza financiara pe intelesul tuturor

    De

    Editura

    Aceasta carte se adreseaza nu numai specialistilor in economie, ci tuturor celor interesati sa inteleaga filosofia din spatele analizei financiare. Scrisa intr-un limbaj accesibil publicului larg, cartea ofera peste 50 de exemple si studii de…

    Pret:

    44.9
    36.82 LEI
  • Powered by Storytelling

    De

    Editura

    Powered by Storytelling. Cum sa extragi, sa construiesti si sa prezinti povesti care iti vor transforma comunicarea in afaceri Acest ghid inovator iti arata cum sa folosesti puterea povestilor pentru a-ti dezvolta compania. Murray Nossel…

    Pret:

    39 LEI
  • Cheile succesului

    De

    Editura

    Jim Rohn a fost un guru motivational, a carui filozofie a ajutat milioane de oameni sa-si imbunatateasca viata personala, afacerea, leadershipul si finantele. Jim Rohn a fost primul profesor motivational al lui Anthony Robbins. Cartea…

    Pret:

    30 LEI
  • De ce esueaza companiile?

    De

    Editura

    De ce esueaza companiile? 10 greseli si 100 de solutii Aceasta carte documenteaza cele mai comune 10 greseli ale companiilor active din Romania, care au intrat in insolventa in ultimii 10 ani. Intr-un limbaj simplu…

    Pret:

    69 LEI
  • Wonderland. Cum a creat jocul lumea moderna

    De

    Editura

    Jocul a fost intotdeauna mai important decat realizeaza cei mai multi dintre noi. In aceasta analiza plina de viata a fortei jocului si a delectarii, Steven Johnson ne ofera o istorie surprinzatoare a divertismentului popular….

    Pret:

    59 LEI