Acasa/

/

Incepe cu de ce

Autor:
Incepe cu de ce - Simon Sinek - PUBLICA
Detalii:
Aceasta carte a fost scrisa pentru toti cei care doresc sa-i inspire pe altii si pentru cei care vor sa gaseasca pe cineva care sa-i inspire. Simon Sinek conduce o miscare pentru a construi o…
Categorie
Editura
Autor

59

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2018
ISBN:
9786067223118
Recenzii
5/5

Descriere

Aceasta carte a fost scrisa pentru toti cei care doresc sa-i inspire pe altii si pentru cei care vor sa gaseasca pe cineva care sa-i inspire. Simon Sinek conduce o miscare pentru a construi o lume in care cei mai multi dintre noi sa fim inspirati de munca pe care o facem.
Milioane de persoane au vizionat deja inregistrarea sa video de pe TED.com, despre importanta de a sti de ce facem ceea ce facem. Incepe cu de ce aprofundeaza si mai mult conceptul.
Orice persoana sau organizatie poate explica ce face. Unii pot explica de ce sunt diferiti sau mai buni, dar foarte putini pot articula clar de ce.
Aceasta intrebare nu implica bani sau profit – acelea sunt rezultatele. „De ce” este lucrul care ne inspira pe noi si pe cei din jur.
De la Martin Luther King Jr. la Steve Jobs si pana la fratii Wright, Incepe cu de ce demonstreaza ca liderii care ii inspira pe toti gandesc, actioneaza si comunica in exact acelasi mod – acesta fiind complet opusul a ceea ce face restul lumii.
Schitand o gama larga de povesti reale, cartea ofera o structura pe care organizatiile pot construi, cu ajutorul careia miscarile pot fi conduse, prin care oamenii pot fi inspirati – si totul incepe cu „de ce”. Incepe cu de ce este cartea care ar trebui sa fie pe biroul fiecarui om care conduce alti oameni, antreprenor, corporatist sau persoana din administratie.
De ce? Pentru ca, asa cum spune si titlul, te trimite la esenta modului in care poti conecta oamenii la viziunea si la mesajul tau, intr-un mod simplu, autentic si puternic.
De cand am luat prima data contact cu ,,cele trei cercuri de aur” ale lui Sinek, intreaga mea abordare si filosofie de leadership, coaching si dezvoltare s-a transformat intr-un mod care a generat rezultate extraordinare. Daca esti inspirat, reusesti sa-i inspiri si pe ceilalti.
Daca iti intelegi credintele si valorile, poti sa le inspiri si sa le modelezi si pe ale celor cu care muncesti, cu care construiesti zi de zi, mult mai usor, mai fluent si mai eficient. Este o carte pe care o citesti si recitesti, o descoperi si o redescoperi.
– Madi Radulescu, PCCTM, MBAManaging Partner MMM Consulting In anul 2009, Simon Sinek a initiat o miscare prin care incerca sa ajute oamenii sa devina mai inspirati la locul munca, acestia inspirandu-si la randul lor colegii si clientii. De atunci, milioane de persoane au fost motivate de puterea ideilor sale, inclusiv cele peste 37 de milioane de oameni care i-au urmarit discursul TED bazat pe cartea Incepe cu de ce, a treia cea mai populara inregistrare a seriei TED Talks a tuturor timpurilor.
Sinek incepe cu o intrebare fundamentala: de ce unii oameni sau unele companii sunt mai inovatoare, mai influente si mai profitabile decat altele? De ce unele se bucura de o loialitate mai mare din partea clientilor si angajatilor?
De ce atat de putine companii de top sunt capabile sa-si mentina succesul? Oameni precum Martin Luther King Jr., Steve Jobs si fratii Wright au avut foarte putine lucruri in comun, dar cu totii au inceput prin a se intreba „de ce?”.
Ei au realizat ca oamenii nu vor crede intr-un produs, intr-un serviciu, intr-o miscare sau intr-o idee pana cand nu vor intelege „de ce”-ul din spatele acestora. Incepe cu de ce demonstreaza ca liderii care au avut cea mai mare influenta la nivel mondial gandesc, actioneaza si comunica in acelasi mod, exact opusul modului in care procedeaza toata lumea.
Sinek numeste aceasta idee „cercul de aur” si ofera o structura pe care pot fi construite organizatiile, pot fi conduse miscarile si pot fi inspirati oamenii. Iar totul incepe cu intrebarea „de ce?”.
Carte recomandata de Lorand Soares Szasz in cadrul proiectului Libris, ” Oameni si carti „.

Ar putea să îți placă și…

  • Desfatarile si mahnirile muncii

    De

    Editura

    Cand este o slujba plina de sens? Ori de cate ori ne ingaduie sa le producem placere sau sa le alinam suferinta altora. Desi adesea suntem deprinsi sa ne gandim la noi ca fiind eminamente…

    Pret:

    37.9 LEI
  • Arta persuasiunii Ed.3

    De

    Editura

    Arta persuasiunii este un ghid practic menit sa sublinieze importanta comunicarii persuasive in asigurarea reusitei profesionale. Indiferent care este obiectul unei negocieri, succesul va fi de partea celui care stie sa comunice mai eficient, influentand…

    Pret:

    50
    47.5 LEI
  • Energiile regenerabile

    De

    Editura

    Energiile regenerabile. Eficienta economica, sociala si ecologica Coordonator prof. univ. dr. E. M. Dobrescu Volumul de fata aduce in atentia publicului informatii detaliate asupra unei teme de mare actualitate: energiile regenerabile.In conditiile in care sursele…

    Pret:

    39.99
    37.99 LEI
  • Catalizatorul

    De

    Editura

    Catalizatorul.Cum poti schimba opiniile oricui Fiecare doreste sa schimbe ceva. Comerciantii doresc sa modifice preferintele cumparatorilor si liderii vor sa schimbe organizatiile. Firmele debutante urmaresc sa modifice industrii, iar organizatiile nonprofit vor sa schimbe lumea….

    Pret:

    59 LEI
  • Economia pe intelesul tuturor

    De

    Editura

    Economia pe intelesul tuturor este o carte despre notiunile economice des intalnite in ziare sau la radio si TV, dar putin intelese in adevaratul sens. Autorul explica in ce fel evolutia anumitor indicatori economici abstracti,…

    Pret:

    47 LEI
  • Turism rural

    De

    Editura

    Scopul principal al lucrarii este aprofundarea problemelor specifice turismului rural – aflat intr-o efervescenta expansiune la nivel continental – insa doar la inceputurile sale in Romania. Abordarile teoretice si practice isi propun realizarea unei inventarieri…

    Pret:

    59.9
    56.91 LEI
  • Valori profesionale si alegeri educationale

    De

    Editura

    Lucrarea de fata se doreste a fi o modesta contributie la reinvierea interesului stiintelor sociale pentru problematica valorilor. Conceptul se situeaza mereu la granita dintre abstract si concretul trait al vietii sociale. Desi se refera…

    Pret:

    49 LEI
  • Ce te-a adus aici nu te va duce mai departe

    De

    Editura

    Marshall Goldsmith este unul dintre cei mai cunoscuti traineri pe probleme de management. El face parte dintre consultantii care au fost solicitati sa lucreze cu peste optzeci de presedinti ai celor mai mari corporatii ale…

    Pret:

    40
    38 LEI
  • Investitii. Performanta, evaluare, documentatii specifice

    De

    Editura

    Necesitatea realizarii investitiilor este un factor cheie atat pe plan mondial, cat si regional si local. Ca si parte integranta a activitatii economice, investitiile reprezinta una dintre laturile sensibile ale acesteia. Principalul argument il reprezinta…

    Pret:

    58 LEI
  • Cum sa devii o persoana cu influenta

    De

    Editura

    In fiecare zi intram in contact cu o multime de oameni: rude, prieteni, colegi, cunostinte intamplatoare. Tot ceea ce facem sau ce spunem influenteaza intr-o forma sau alta pe toti cei din jurul nostru. Dar…

    Pret:

    39
    37.05 LEI
  • Scara magica spre succes

    De

    Editura

    Scara magica spre succes / The Magic Ladder to Success de Napoleon Hill prezinta intr-o forma foarte condensata, toti cei saptesprezece factori care stau la baza filosofiei Legii succesului elaborate de autor. Filosofia respectiva reprezinta…

    Pret:

    39 LEI
  • Microeconomie

    De

    Editura

    Lucrarea de fata se doreste a fi un punct de plecare in cunoasterea si aprofundarea legitatilor economiei de piata, o disciplina fundamentala atat pentru studentii facultatilor economice, cat si pentru neavizati, in vederea adoptarii unor…

    Pret:

    74.9
    71.16 LEI