Acasa/

/

Incantare

Autor:
Incantare - Guy Kawasaki - PUBLICA
Detalii:
Incantare. Arta de a influenta sentimentele, gandurile si actiunile celorlalti. Eu definesc sentimentul de incantare ca fiind procesul prin care oamenii se delecteaza cu un produs, serviciu, organizatie sau idee. – Guy Kawasaki Cartea lui…
Categorie
Editura
Autor

47.2

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2012
ISBN:
9786068360003
Recenzii
5/5

Descriere

Incantare. Arta de a influenta sentimentele, gandurile si actiunile celorlalti.
Eu definesc sentimentul de incantare ca fiind procesul prin care oamenii se delecteaza cu un produs, serviciu, organizatie sau idee. – Guy Kawasaki Cartea lui Guy surprinde importanta faptului – si arta – de a crede intr-o idee care ii ofera clientului ceva in totalitate unic.
Puterea unei idei cu adevarat bune de a transforma piata si experientele consumatorului individual este imensa, iar aceasta carte ofera o bogatie de idei menite sa ajute afacerile si antreprenorii sa fructifice acest potential. – Sir Richard Branson, fondator Virgin Group Kawasaki ne ofera idei intr-atat de valoroase, incat cu totii ne-am fi dorit sa le cunoastem cu mult timp in urma.
– Robert Cialdini, autorul cartii Influence: Science and Practice Cititi aceasta carte pentru a reusi sa creati o companie la fel de incantatoare precum Apple. – Steve Wozniak, co-fondator Apple Cel mai bun tratat despre relatii interpersonale de la cartea scrisa de Dale Carnegie, How to Win Friends and Influence Peopl e, incoace.
– Michael Gartenberg, director Gartner Guy Kawasaki a fost evanghelist sef la Apple. Este de asemenea si co-fondatorul Alltop.com (o revista online cu subiecte populare pe Web) si managing partner la Garage Technology Ventures.
Cartile sale s-au bucurat de un enorm succes in randul publicului si sunt traduse in mai multe limbi de circulatie internationala, cum ar fi: Reality Check (2011), The Art of the Start (2004) sau Rules For Revolutionaries (2000). Este licentiat in stiinte umaniste in cadrul Universitatii Stanford si detine un MBA obtinut la UCLA.

Incantare
de

Ar putea să îți placă și…

  • Gandeste maret, actioneaza prudent - Jason Jennings - ACT SI POLITON

    Gandeste maret, actioneaza prudent

    De

    Editura

    Gandeste maret, actioneaza prudent. Cum isi pastreaza cele mai performante companii americane spiritul de la inceputuri Gandeste MARET, actioneaza prudent / Think BIG, Act Small de Jason Jennings este o carte care se adreseaza antreprenorilor…

    Pret:

    48 LEI
  • Valori profesionale si alegeri educationale - Lucian Mocrei-Rebrean - PRO UNIVERSITARIA

    Valori profesionale si alegeri educationale

    De

    Editura

    Lucrarea de fata se doreste a fi o modesta contributie la reinvierea interesului stiintelor sociale pentru problematica valorilor. Conceptul se situeaza mereu la granita dintre abstract si concretul trait al vietii sociale. Desi se refera…

    Pret:

    49
    44.1 LEI
  • Cele 4 lentile ale inovatiei - Rowan Gibson - ACT SI POLITON

    Cele 4 lentile ale inovatiei

    De

    Editura

    Cele 4 lentile ale inovatiei: un instrument puternic pentru gandirea creativa Cele 4 lentile ale INOVATIEI: Un instrument puternic pentru gandirea creativa / The Four Lenses of Innovation: A Power Tool for Cretive Thinking de…

    Pret:

    79 LEI
  • Contractul de vanzare - Oana Elena Gheorghe - C.H. BECK

    Contractul de vanzare

    De

    Editura

    Contractul de vanzare. Pachete de servicii de calatorie si servicii de calatorie asociate Intr-o lume in care turismul este tot mai dinamic, iar consumatorul devine tot mai constient de drepturile sale, lucrarea ofera o analiza…

    Pret:

    94.9 LEI
  • Cum sa construiesti un departament de vanzari - Alina Andriuta, Lorand Soares Szasz - CURTEA VECHE

    Cum sa construiesti un departament de vanzari

    De

    Editura

    Cum sa construiesti un departament de vanzari. Instrumentar practic Recunoaste: Sa vinzi nu e atat de usor precum te asteptai. Cum construim departamentul de vanzari? Cum vindem zi de zi? Exact la aceste intrebari vrea…

    Pret:

    75 LEI
  • Cele 21 de legi supreme ale liderului - John C. Maxwell - AMALTEA

    Cele 21 de legi supreme ale liderului

    De

    Editura

    Leadershipul se bazeaza pe un set de principii universale, indiferent de timp si spatiu. Vremurile se schimba, tehnologia avanseaza intr-un ritm extrem de rapid, culturile si politicile difera de la o tara la alta, dar…

    Pret:

    45
    42.75 LEI
  • Mediul de afaceri si capitalul uman din Romania - Marioara Iordan, Mihaela Nona Chilian - PRO UNIVERSITARIA

    Mediul de afaceri si capitalul uman din Romania

    De

    Editura

    Mediul de afaceri si capitalul uman din Romania. Provocari determinate de contextul economic pandemic si post-pandemic Volumul Mediul de afaceri si capitalul uman din Romania. Provocari determinate de contextul economic pandemic si post-pandemic subliniaza importanta…

    Pret:

    98
    88.2 LEI
  • Inteligenta emotionala in leadership - Daniel Goleman, Richard Boyatzis, Annie McKee - CURTEA VECHE

    Inteligenta emotionala in leadership

    De

    Editura

    Cum ar arata viata noastra, daca institutiile in care lucram ar fi con-duse de lideri care ne inspira? Cum ar fi scolile in care invata copiii nostri, daca profesorii ar pune accent pe dezvoltarea inteligentei…

    Pret:

    55
    52.25 LEI
  • Marketing muzeal pentru non marketeri - Alexandra Zbuchea - TRITONIC

    Marketing muzeal pentru non marketeri

    De

    Editura

    Aceasta discutie este prilejuita de lansarea cartii Marketing muzeal pentru nonmarketeri , de Alexandra Zbuchea. Prezentarea cartii va fi facuta de catre dl. Virgil Stefan Nitulescu, director general al Muzeului National al Taranului Roman, si…

    Pret:

    39 LEI
  • Noile reguli pentru a obtine angajamentul tinerilor - Michael Mcqueen - BUSINESS TECH

    Noile reguli pentru a obtine angajamentul tinerilor

    De

    Editura

    Cine sunt cei din Generatia Y? Unii sunt specialisti de prima mana in noile tehnologii, tineri bine educati si ambitiosi, gata sa accepte provocarea de a schimba lumea. Altii sunt descrisi ca fiind nestatornici, nerespectosi,…

    Pret:

    39.9
    37.91 LEI
  • Viata nu este un stres continuu - Loretta Laroche - AMALTEA

    Viata nu este un stres continuu

    De

    Editura

    Exista o doza mare de absurditate in zilele noastre, ceva care ne face sa fim stresati, furiosi si nesiguri, iar primul pas spre a ne ajuta pe noi insine sa iesim din dezastrul in care…

    Pret:

    26.97
    25.62 LEI
  • Leadership post-pandemic - Mihaela Munteanu - LITERPRESS

    Leadership post-pandemic

    De

    Editura

    Leadership post-pandemic. O perspectiva mai aproape de realitate: un leadership despre oameni si nevoile generatiei actuale O epoca in care ne-am descoperit limitele organizationale, comunitare si umane va avea mereu nevoie de analiza, evaluare si…

    Pret:

    47.25 LEI
Incantare
de