Acasa/

/

Hei, Whipple, incearca asta

Autor:
Hei, Whipple, incearca asta - Luke Sullivan - BRANDBUILDERS GRUP
Detalii:
Citind aceasta carte vei descoperi secrete incitante despre campanii celebre de advertising, te vei delecta cu exemple de reclame alese de Luke Sullivan ca fiind reprezentative pentru fiecare gen: print, radio, TV si outdoor. Vei…
Categorie
Editura
Autor

66.47

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2014
ISBN:
97386481493
Recenzii
5/5

Descriere

Citind aceasta carte vei descoperi secrete incitante despre campanii celebre de advertising, te vei delecta cu exemple de reclame alese de Luke Sullivan ca fiind reprezentative pentru fiecare gen: print, radio, TV si outdoor. Vei putea folosi aceasta carte ca pe un manual haios, presarat cu glume si povestioare traite de un autor celebru de campanii de advertising, care a petrecut mai mult de douazeci de ani lucrand cu pasiune in aceasta bransa.Vei afla ca advertisingul face ca toti oamenii care se dedica lui sa se simta parte dintr-o mare familie, o echipa care trebuie sa functioneze la fel de bine la toate nivelele, pentru a-si atinge scopul final: o reclama de exceptie.
Citeste Hei, Whipple, incearca asta! si vei invata sa creezi un spot TV, un print, un radio sau un outdoor, dupa reguli sau incalcand regulile, si iti va face placere.
Cartea te va conduce prin culisele unei agentii de advertising, te va face sa simti fascinatia unui departament de creatie si te va indemna sa visezi ca poti lucra si tu intr-un astfel de mediu. Pana la urma esentialul este clar: 1.
Fii cat mai simplu . 2.
Vei avea un succes nebun daca cititorul reclamei tale ramane cu un singur lucru in minte ., dupa cum spune Luke Sullivan.Trebuie sa alegi regula 1 sau regula 2.

Ar putea să îți placă și…

  • Dezvoltare personala pentru oameni isteti

    De

    Editura

    Steve Pavlina este recunoscut la nivel mondial ca fiind cel mai de succes blogger pe probleme de dezvoltare personala. Site-ul sau atrage lunar mai mult de doua milioane de cititori, care ii apreciaza parerile si…

    Pret:

    40
    38 LEI
  • Introducere in masurarea diversitatii. Teorie si aplicatii

    De

    Editura

    Ideile masurarii si analizei cantitative a biodiversitatii sau a diversitatii in general au drept fundament conceptele complementare de concentrare si diversitate, in intelesul lor cel mai general cu putinta, indiferent de domeniul si problemele considerate….

    Pret:

    57.8 LEI
  • 100 de legi eterne ale succesului in business

    De

    Editura

    … dupa cum spunea Winston Churchill: Curajul este considerat pe buna dreptate cea mai importanta virtute, care face posibile toate celelalte virtuti . Liderii au curajul sa ia decizii si sa actioneze cand se confrunta…

    Pret:

    48
    45.6 LEI
  • Negocierea in avantaj

    De

    Editura

    Multi oameni sunt, din fire, concilianti si cooperanti; altii sunt, dimpotriva, competitivi. Exista persoane deosebit de eficiente in negociere, indiferent de abordarea lor. In privinta stilului exista un singur adevar: ca sa fie buni, negociatorii…

    Pret:

    40 LEI
  • Cum ajungi in varf. Tehnici de vanzare eficiente

    De

    Editura

    Cu ajutorul exemplelor detaliate si al anecdotelor pline de haz atat din viata profesionala a autorului, cat si din cea personala, vei descoperi cum sa iti intelegi mai bine potentialii clienti, astfel incat sa le…

    Pret:

    49 LEI
  • Afaceri in afara cutiei

    De

    Editura

    Schimbarile lumii de azi au capatat o viteza ametitoare, iar incrementalismul nu ne mai ajuta. Pe timp de furtuna, trebuie sa alergi chiar si numai pentru a-ti mentine pozitia. A actiona „in afara cutiei” inseamna,…

    Pret:

    42 LEI
  • Lean Manufacturing. Lucreaza intr-un mod inteligent, nu din greu!

    De

    Editura

    Lean Manufacturing este o filozofie de fabricatie, care vizeaza scurtarea timpului intre comanda clientiilor si transport, prin eliminarea nonvalorii actiunilor adaugate. Practic: Lean Manufacturing vizeaza reducerea timpului de procesare (Lead Time reduction) prin eliminarea pierderilor….

    Pret:

    55 LEI
  • Atitudinea conducatorului de oameni

    De

    Editura

    Suntem sau putem fi, la un moment dat, conducatori de oameni. Unii ne dorim aceasta calitate, altii, prin forta imprejurarilor, suntem sau vom fi obligati sa ne-o asumam. In schimb, indiferent de ipostaza, inevitabil, de…

    Pret:

    37 LEI
  • Revitalizarea invatarii prin metoda interviului Vol.2

    De

    Editura

    Revitalizarea invatarii prin metoda interviului cuprinde doua volume. Cel de-al doilea volum cuprinde modalitatii de prelucrare a rezultatelor interviului si extragerii concluziilor. Finalitatea lucrarii se doreste a fi un indrumator practic pentru pregatirea examenelor din…

    Pret:

    40 LEI
  • Economia informala

    De

    Editura

    Economia informala.Efecte asupra dezvoltarii robuste a societatii Din cuprins: • Interferente conceptuale intre economia reala si economia subterana • Efectele economiei informale asupra economiei de piata • Evaziunea din spatele falimentelor societatilor comerciale in Romania…

    Pret:

    37 LEI
  • Viitorul capitalismului

    De

    Editura

    Viitorul capitalismului. Fata in fata cu noile anxietati Economistul de renume mondial Paul Collier ne aduce un diagnistic onest al esecurilor capitalismului si o viziune pragmatica si realista a modului in care ar putea fi…

    Pret:

    60.5
    20 LEI
  • #art26LEN

    De

    Editura

    #art26LEN. Scoli-pilot pentru arhitecturi curriculare de secol XXI Cartea documenteaza riguros procesul – facilitat de autor atat din postura de consilier in Ministerul Educatiei si Cercetarii, cat si, ulterior demisiei sale de onoare, ca profesionist…

    Pret:

    35 LEI