Acasa/

/

Ghidul receptionerului

Autor:
Ghidul receptionerului - Adnana Matei - LETRAS
Detalii:
Ghidul receptionerului. Din secretele industriei hoteliere Ghidul receptionerului – este un ghid pe intelesul tuturor care cuprinde informatii pe care nu le inveti in scoli. Citeste-l si vei intelege de ce receptionerul joaca un rol…
Categorie
Editura
Autor

35

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2022
ISBN:
9786060717461
Recenzii
5/5

Descriere

Ghidul receptionerului. Din secretele industriei hoteliere Ghidul receptionerului – este un ghid pe intelesul tuturor care cuprinde informatii pe care nu le inveti in scoli.
Citeste-l si vei intelege de ce receptionerul joaca un rol deosebit de important in orice hotel. Vei afla CUM SA … • faci mai multi bani prin cel putin patru moduri • devii manager in cel mai scurt timp • nu mai faci greseli la emiterea documentelor • recunosti canalele de distributie • fidelizezi oaspetii • gestionezi overbooking-ul … si multe altele din secretele industriei hoteliere.
Hotelaria se numara printre cele mai vechi tipuri de afaceri din istorie. Industria ospitalitatii este printre cele mai dinamice industrii de pe planeta si este intr-o continua dezvoltare.Principalul scop al hotelurilor este sa ofere oaspetilor servicii de cazare, servicii de masa si bauturi (F&B sau food&beverage), entertainment, planificare de evenimente si banqueting.
Operatiunile unui hotel variaza in complexitate si costuri in functie de dimensiunea acestuia si de tipul serviciilor oferite. Complexitatea serviciilor oferite a luat amploare in ultimele decenii datorita globalizarii, fapt care a generat un numar mult mai mare de turisti.
In prezent, hotelurile se diferentiaza prin caracteristicile zonei unde sunt amplasate. Exemple: • hotelurile destinate turistilor, precum cele situate in destinatii de vacanta, au facilitati pentru sederi lungi si sunt de tip resort; •hotelurile de business, precum cele destinate segmentului corporate, se axeaza pe confort si facilitati precum Wi-Fi, mic dejun servit devreme si altele (pentru sederi de scurta durata); • hotelurile de tranzit, in zonele cu trafic intens, ofera cazare pe un buget mai redus, iar facilitatile sunt restranse.
In Bucuresti, de exemplu, acestea coexista. In zona Centrului Vechi, hotelurile gazduiesc in proportie de 80% turisti straini veniti sa viziteze obiectivele turistice ale orasului.
In alte zone predomina hotelurile de business, pentru ca sunt pozitionate in proximitatea marilor companii. Cele mai tranzitate sunt hotelurile mici, de cei care sunt in trecere prin oras sau au buget redus.
Hotelurile din destinatiile de vacanta sunt cele mai pline de viata pentru ca au activitate sezoniera si atrag foarte multi turisti. Datorita duratei mari a sejururilor, inovatia si complexitatea serviciilor oferite stau la baza acestui tip de turism.Hotelurile nu seamana intre ele, chiar daca sunt in acelasi oras sau in aceeasi zona.
Fiecare hotel are personalitate si se distinge prin diverse elemente proprii.

Ar putea să îți placă și…

  • Cum sa vinzi. Modul in care vor sa cumpere clientii tai

    De

    Editura

    Scopul tau adevarat este sa ii devii consilier, sa stii sa-i explici de ce are nevoie de un anumit produs ori serviciu si cu ce ii va imbunatati viata. Mai important decat semnarea unui contract…

    Pret:

    57 LEI
  • Schimba-ti afacerea prin NLP

    De

    Editura

    Lindsey Agness este autoarea bestsellerurilor Change your life with NLP si Still 25 Inside si este un instructor NLP cu experienta. Si-a inceput cariera in cadrul administratiei locale inainte de a deveni, in 1994, consultant…

    Pret:

    35.65
    33.87 LEI
  • Starea de sanatate a managementului din Romania in 2010

    De

    Editura

    CE ADUCE NOU LUCRAREA STAREA DE SANATATE A MANAGEMENTULUI DIN ROMANIA DIN 2011 FATA DE EDITIA 2010 a) Prezentarea caracteristicilor managementului din Romania – la nivel national, al administratiei publice si agentilor economici la nivelul…

    Pret:

    49 LEI
  • Cum sa gandesti ca un antreprenor

    De

    Editura

    Invata cum sa gandesti ca cele mai bune minti din domeniul afacerilor! Cartea Cum sa gandesti ca un antreprenor iti arata si iti explica de ce au avut succes diversi intreprinzatori, de la Andrew Carnegie…

    Pret:

    38 LEI
  • Automatizarea clientilor

    De

    Editura

    Automatizarea clientilor. Cum sa creezi o companie pe baza de abonament in orice domeniu. Editia 2 Automatizarea clientilor / The Automatic Customer de John Warrillow se adreseaza antreprenorilor si celor care doresc sa se alature…

    Pret:

    42 LEI
  • Business Intelligence and Scientific Management Training

    De

    Editura

    WARNING! This book is the result of over four decades of research and experiments conducted by the author in the field of self-improvement of thinking in the decision-making process used to solve problems of high…

    Pret:

    45 LEI
  • Gandesc, deci castig

    De

    Editura

    Se poate ca o idee sa valoreze un milion de dolari? Fireste, o multime de produse si companii care valoreaza milioane de dolari au fost construite pe o singura idee. In aceasta carte revolutionara, care…

    Pret:

    27.93
    26.53 LEI
  • Jeff Bezos si epoca Amazon. The Everything Store

    De

    Editura

    Obiectivul acestei carti este de a spune povestea din spatele unuia dintre cele mai mari succese antreprenoriale de la zborul turbopropulsorului cu doua locuri al lui Sam Walton deasupra Sudului american pentru a evalua potentiale…

    Pret:

    55 LEI
  • Investitiile straine directe (ISD)

    De

    Editura

    Investitiile straine directe (ISD). Detectarea fluxurilor ISD la nivel mondial. Foreign direct investments. Flows detected world-wide Editie: Bilingva. Romana-engleza Revenim la aspiratia unui tablou al fluxurilor de capital la nivel mondial intr-o serie de lucrari…

    Pret:

    26 LEI
  • Profit bun

    De

    Editura

    Profit bun: Cum un plus de valoare pentru ceilalti a dus la crearea uneia dintre cele mai de succes companii din lume Profit bun: Cum un plus de valoare pentru ceilalti a dus la crearea…

    Pret:

    49 LEI
  • Minidictionar de management 16: Sistemul decizional

    De

    Editura

    Minidictionarul de management (16) „Strategia si managementul strategic” este conceput ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor interesate de problematica acestui domeniu managerial. Minidictionarul contine: • termenii utilizati…

    Pret:

    11 LEI
  • Reguli de munca

    De

    Editura

    Reguli de munca: Codul fundamental pentru succesul personal Reguli de munca: Codul fundamental pentru succesul personal / The Rules of Work: A Definitive Code for Personal Success de Richard Templar este cartea care te va…

    Pret:

    48 LEI