Acasa/

/

Ghid pentru vanzari si profit mai mare. 261 de strategii de marketing

Autor:
Ghid pentru vanzari si profit mai mare. 261 de strategii de marketing - Lorand Soares Szasz - SOARES CONSULTING
Detalii:
Descopera cum functioneaza sasiul afacerii tale si cum poti creste numarul de clienti, cifra de afaceri si profitul. Poti sa vinzi piulite sau avioane, servicii de curatenie sau de consultanta. Poti sa produci mobila sau…
Categorie
Editura
Autor

97

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
ISBN:
CLU978-973-0-19159-2
Recenzii
5/5

Descriere

Descopera cum functioneaza sasiul afacerii tale si cum poti creste numarul de clienti, cifra de afaceri si profitul. Poti sa vinzi piulite sau avioane, servicii de curatenie sau de consultanta.
Poti sa produci mobila sau becuri economice. Poti sa ai o afacere cu un singur angajat, cu 10, cu 1000 sau 20.000.
Poti sa ai sediul in Romania, China, America sau Africa de Sud. Poti sa vinzi B2B sau B2C.
Se aplica in orice domeniu, orice dimensiune si orice locatie pentru ca structura de baza (sasiul) a firmelor este aceeasi. McDonalds are acelasi sasiu cu IKEA, Tarom, Vodafone, Coaching4you, magazinul din coltul strazii si contabilul care lucreaza ca PFA si cu firma ta.
Structura este intotdeauna aceeasi. Cea mai mare firma de business coaching din lume, ActionCOACH, foloseste acest sasiu pentru a creste sute de mii de firme in toata lumea.
Eu la randul meu am invatat cum sa folosesc sasiul in perioada in care am lucrat in firma lor. Din acest ghid vei afla care este aceasta structura si o sa inveti cum sa construiesti pe structura respectiva o afacere profitabila.
Pentru cine este potrivit acest ghid? Fiind vorba de structura de baza pe care este construita afacerea, indiferent de dimensiune si domeniu de activitate, acest ghid este recomandat tuturor celor care conduc o afacere sau sunt implicati in conducerea unei afaceri (pozitie de middle sau/si top management).
Ce vei invata din acest ghid? • 122 de strategii prin care sa cresti numarul de clienti in firma ta • 89 de strategii prin care sa-i convingi pe clientii tai sa cumpere mai des si mai mult de la firma ta • 50 de strategii prin care sa cresti profitul net din firma ta • Studii de caz si exemple concrete pentru fiecare punct din sasiu • Cum poti atinge o crestere de 46% in cifra de afaceri si 61% in profit imbunatatind doar 10% fiecare indicator din sasiu Warren Buffett spune ca „in afaceri nu trebuie sa faci lucruri extraordinare ca sa ai rezultate extraordinare”!
Imi permit sa-l completez spunand ca trebuie doar sa stii cum si unde sa le faci. Pot sa spun ca aceasta informatie este cel mai important lucru pe care l-am invatat despre cresterea accelerata a unei afaceri.
Afla si tu care este sasiul folosit de cele mai performante firme din lume.

Ar putea să îți placă și…

  • Bucuria afacerilor

    De

    Editura

    Bucuria afacerilor. Si daca afacerile sunt aventura vietii? Bucuria afacerilor – Instrumente, relatari si sugestii practice pentru a-ti schimba afacerea intr-un mod diferit. Joy of Business/Bucuria afacerilor nu inseamna sa fii fericit in mod isteric….

    Pret:

    38 LEI
  • Linchpin. Esti de neinlocuit?

    De

    Editura

    Pana acum, in toate organizatiile existau doua echipe: conducerea si forta de munca. Acum exista si o a treia echipa – oamenii de neinlocuit. Acestia sunt inventivi, conduc (indiferent de functia pe care o au),…

    Pret:

    49 LEI
  • Cel mai important lucru

    De

    Editura

    Cel mai important lucru. Gandirea neconventionala a oricarui investitor atent Howard Marks, presedintele si cofondatorul companiei Oaktree Capital Management este renumit pentru evaluarile sale in materie de oportunitate si risc de piata. Dupa patru decenii…

    Pret:

    59 LEI
  • Influenta subtila

    De

    Editura

    Secretele care genereaza puterea de influentare a persoanelor introvertite CUM SA AI IMPACT FARA SA FACI MULT ZGOMOT Nu subestima hotararea unui om linistit.- Iain Duncan Smith, politician britanic Introvertitii, care isi iau energia din…

    Pret:

    49.9
    47.41 LEI
  • Ce am invatat despre investitii de la Darwin

    De

    Editura

    In contextul volatilitatii extreme si a incertitudinilor induse de evenimente neprevazute care s-au succedat rapid in ultimii ani, profesia de investitor pare sa fie in impas. Marea majoritate a administratorilor de fonduri de actiuni nu…

    Pret:

    69 LEI
  • Dupa Covid-19: Provocari de management intre digitalizare, sustenabilitate si rezilienta

    De

    Editura

    Pandemia de COVID-19 a fost caracterizata in mass-media nu o data ca fiind o „lebada neagra”, in sensul intelegerii unui eveniment cu impact major si aproape imposibil de previzionat, desi ideea in sine de pandemie…

    Pret:

    35 LEI
  • Esecuri de succes ale antreprenorilor romani Vol.3

    De

    Editura

    Esecuri de succes ale antreprenorilor romani. Volumul 3 – Despre antreprenoriat si antreprenori in 17 povesti inspirationale Seria de carti de buzunar EsecuriDeSucces a pornit de la interesul crescut pentru cartea Esecuri de Succes ale…

    Pret:

    21.99
    18.03 LEI
  • Drive. Ce anume ne motiveaza cu adevarat

    De

    Editura

    Majoritatea oamenilor cred ca cea mai buna metoda pentru a motiva este utilizarea unor recompense precum banii – abordarea de tip „recompensa si pedeapsa”. Este o greseala, ne spune Daniel H. Pink. In Drive, una…

    Pret:

    55 LEI
  • Sufocat de sindromul M.O.C

    De

    Editura

    Sufocat de sindromul M.O.C: (Mediocritatea Obsesiv-Compulsiva) Rajesh Misca este fondatorul si CEO-ul Corpstrat Academy, este High Performance Coach, Speaker si Autor. El detine un MBA, Diploma in Coaching High Performance si este pasionat de standarde…

    Pret:

    29 LEI
  • Anul meu fara pantaloni

    De

    Editura

    Anul meu fara pantaloni. WordPress.com si viitorul mun cii Aceasta carte are doua ambitii: in primul rand, sa impartasesc ceea ce am invatat intr-un loc de munca futurist si, in al doilea rand, sa capturez…

    Pret:

    47.2 LEI
  • Cum cresc brandurile

    De

    Editura

    Cum cresc brandurile: ceea ce specialistii in marketing nu stiu Cum cresc brandurile / How Brands Grow de Byron Sharp este o carte pe care specialistii din marketing vor dori sa o citeasca, nu doar…

    Pret:

    47 LEI
  • Restaurantul digital in era delivery

    De

    Editura

    Restaurantul digital in era delivery. Harta ta catre viitorul industriei foodservice Este timpul ca fiecare restaurant sa evolueze dincolo de cei patru pereti ai sai. Sandland si Orsbourn explica de ce consumatorii cer un confort…

    Pret:

    72.45 LEI