Acasa/

/

Ghid esential de promovare

Autor:
Ghid esential de promovare - Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru - TRITONIC
Detalii:
Lucrarea de fata isi propune sa prezinte sintetic principalele concepte, teorii si tehnici asociate activitatii promotionale. Tematica investigata este cuprinzatoare, iar abordarea, desi urmareste initierea celor interesati de acest domeniu, nu se opreste la notiunile…
Categorie
Editura
Autor

49

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2015
ISBN:
9786067490114
Recenzii
5/5

Descriere

Lucrarea de fata isi propune sa prezinte sintetic principalele concepte, teorii si tehnici asociate activitatii promotionale. Tematica investigata este cuprinzatoare, iar abordarea, desi urmareste initierea celor interesati de acest domeniu, nu se opreste la notiunile de baza.
Ghidul esential de promovare este gandit ca un instrument util pentru cei interesati de activitatea promotionala din motive profesionale (in special este utila pentru studenti si masteranzi in domenii economice, pentru noii angajati in departamente de marketing, promovare, relatii publice, in agentii de publicitate, precum si persoanelor care si-au deschis propria afacere). Desi se bazeaza pe studierea literaturii de specialitate, stilul este accesibil.
Deoarece profesionistii in sfera marketingului si a promovarii utilizeaza cu precadere conceptele specifice in limba engleza, precum si datorita faptului ca traducerea unora dintre aceste notiuni in limba romana este uneori controversata, in lucrarea noastra utilizam cu precadere termenii in engleza conform uzantelor din industrie, dar incercam sa delimitam si aria semantica a echivalentelor in romana. Structura lucrarii nu este una academica.
Se urmareste intelegerea conceptelor de imagine si promovare, oferirea instrumentele necesare dezvoltarii unor campanii de promovare adecvate si se ofera solutii legate de provocarile din sfera promovarii cu care se confrunta diverse tipuri de organizatii: de la cele mici si locale la societati transnationale. Lucrarea are o structura care imbina armonios conceptele teoretice, ultimele discutii in domeniu si exemplele practice.
Autori: Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae, Andreea Mitan.

Ar putea să îți placă și…

  • Jocul infinit

    De

    Editura

    Nu putem alege jocul. Nu putem alege regulile. Putem alege doar cum jucam. Cum poti castiga un joc care nu are final? Potrivit lui James P. Carse, jocurile finite au jucatori cunoscuti, reguli fixe si…

    Pret:

    55 LEI
  • Poate supravietui capitalismul?

    De

    Editura

    Poate supravietui capitalismul? Distrugerea creatoare si viitorul economiei globale. Volumul Poate supravietui capitalismul?, considerat de multi economisti ca fiind cea mai reusita analiza scrisa vreodata pe tema capitalismului, prezinta teoria lui Joseph A. Schumpeter cu…

    Pret:

    52.98 LEI
  • Capital si ideologie

    De

    Editura

    Toate societatile umane trebuie sa-si justifice inegalitatile: trebuie sa le gaseasca motivatiile, fara de care ansamblul edificiului politic si social ameninta sa se prabuseasca. In acest sens, ideologiile trecutului, daca le studiem indeaproape, nu sunt…

    Pret:

    99.9
    79.92 LEI
  • Startup in Est

    De

    Editura

    Majoritatea lumii te va intreba (pe buna dreptate): de ce isi doresc oamenii atat de mult propriul proiect de afaceri? Nu vad statisticile? Potrivit acestora, aproximativ 90% dintre toate startupurile esueaza in primii 5 ani….

    Pret:

    55 LEI
  • Startup de 100 $

    De

    Editura

    Startup de 100 $. Reinventeaza felul in care iti castigi existenta, fa ceea ce-ti place si creeaza-ti un viitor nou De-a lungul calatoriilor si cercetarilor sale, Chris a descoperit 1.500 de indivizi asemenea lui care…

    Pret:

    55 LEI
  • Manifestul capitalist

    De

    Editura

    Un indemn la responsabilitate personala si un manifest pentru adevar si libertate, intr-o lume in care principiile capitaliste sunt amenintate. In Statele Unite se da un razboi impotriva capitalismului. Din pacate, majoritatea oamenilor nu cunosc…

    Pret:

    79 LEI
  • Generatia Y

    De

    Editura

    O carte care are menirea sa-i ajute pe lideri sa inteleaga mai bine Generatia Y, sa-si creeze un plan prin care sa-i atraga si sa-i pastreze pe cei mai talentati dintre membrii ei, sa realizeze…

    Pret:

    45 LEI
  • Mostenire de lider

    De

    Editura

    Mostenire de lider. Cum sa-i inspiri pe cei din jur sa-si schimbe viata in bine Indiferent de pozitia pe care o ai in acest moment, daca provoci sau inspiri schimbari in vietile celor din jur,…

    Pret:

    22
    20.9 LEI
  • Bugetarea participativa: intre emancipare si deturnare

    De

    Editura

    Lucrarea propusa pentru publicare de catre Adi Dohotaru, Bugetarea participativa: intre emancipare si deturnare, isi propune sa aduca contributii la o tema de interes major in stiintele sociale, cea a relatiei dintre participare si democratie….

    Pret:

    57 LEI
  • Echilibrul pietei valutare versus hazardul moral

    De

    Editura

    Aceasta lucrare se bazeaza in primul rand pe studiile realizate in cadrul tezei de doctorat elaborara in perioada 2007-2014. De asemenea, aceasta are la baza preocuparea mea continua de a identifica noi corelatii macroeconomice multidisciplinare…

    Pret:

    155.4 LEI
  • Strategii de comunicare si marketing in afaceri

    De

    Editura

    Locul pe care il ocupa teoria comunicarii in cadrul stiintelor umaniste si exacte de azi sau, dintr-o perspectiva mai larga, in lumea contemporana, indica o ascensiune certa, o depasire a statutului de anexa. Autenticitatea studiilor…

    Pret:

    50 LEI
  • Minidictionar de management 18: Sistemul metodologico-managerial

    De

    Editura

    Minidictionarul de management (18) „Strategia si managementul strategic” este conceput ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor interesate de problematica acestui domeniu managerial. Minidictionarul contine: • termenii utilizati…

    Pret:

    14 LEI