Acasa/

/

Frumoasele adormite

Autor:
Frumoasele adormite - Mara-Georgia Lixandru - TRITONIC
Detalii:
Frumoasele adormite: Revitalizarea brandurilor romanesti cu vechime – in mediul online Aceasta carte, dedicata formelor de comunicare de marketing specifice in social media, ajuta cititorul sa inteleaga importanta pe care o au, pe de o…
Categorie
Editura
Autor

39

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2022
ISBN:
9786067495867
Recenzii
5/5

Descriere

Frumoasele adormite: Revitalizarea brandurilor romanesti cu vechime – in mediul online Aceasta carte, dedicata formelor de comunicare de marketing specifice in social media, ajuta cititorul sa inteleaga importanta pe care o au, pe de o parte, strategiile de persuasiune ale brandurilor (si, implicit, competentele specialistilor in comunicarea de marketing) in construirea unui mod de prezentare care sa permita orientarea deciziilor de cumparare (sau macar a simpatiilor) si, pe de alta parte, reactiile publicurilor-tinta, exprimate prin decizii de cumparare, comentarii, simple „like-uri” si traficul intens. Lucrarea clarifica, simultan, doua aspecte: identificarea componentelor brandurilor in mediul online si posibilitatea analizarii caracteristicilor identitatii online a „brandurilor revitalizate”.
Contributia cercetarii de fata este dubla: pe de o parte, ea deschide o poarta spre informarea celor care nu sunt la curent cu aceste perspective stiintifice si, pe de alta parte, ea valideaza eficacitatea euristica a grilei de analiza. Organizata in mod ramificat, cu multiple excursuri in bibliografia de specialitate, bazata pe o documentare solida, lucrarea de fata se impune ca o contributie incitanta la defrisarea campului tematic si conceptual al analizelor consacrate relatiei dintre brand si re-inventarea traditiilor, cu aplicare asupra „brandurilor revitalizate”.
– Mihai Coman Acest volum prezinta conceptul de revitalizare a brandului, de reactivare a ceea ce autoarea numeste, facand trimitere la literatura de specialitate, „brandurile de tip frumuseti adormite (Dion si Mazzalovo, 2016)”. Aceasta revitalizare este des utilizata in practica publicitara in economiile de piata cu traditie.
La noi, avand in vedere trecerea de la sistemul economic si politic comunist la cel capitalist, revitalizarea brandurilor capata cu totul alte conotatii care sunt interesant de cercetat. Autoarea reuseste sa surprinda rezultatul procesului de revitalizare a brandurilor si propune o metodologie de analiza cu o reala valoare stiintifica si aplicabilitate practica.
– Delia Balaban

Ar putea să îți placă și…

  • Literatura Ioanei Postelnicu

    De

    Editura

    Lucrarea de fata reprezinta o analіza a ореrei Ioanei Postelnicu, sсrііtоarе nevalorificata corespunzator in literatura romana. Studiul prezinta maniera de accedere a femeii scriitoare intr-un domeniu considerat specific masculin si necesitatea sa de transculturatie. In…

    Pret:

    72 LEI
  • O istorie a lumii in 47 de granite

    De

    Editura

    O istorie a lumii in 47 de granite.Povestile din spatele liniilor de pe hartile noastre Ce inseamna, mai exact, o granita? In afara de separarea unor teritorii, o simpla linie trasata pe o harta lasa…

    Pret:

    79 LEI
  • Literaturile romane postbelice

    De

    Editura

    Un studiu despre fenomenologia relatiei dintre scriitorul roman si puterea politica, in perioada postbelica. Reactiile posibile: oportunism, evazionism, subversivitate, disidenta-exil, incorporate in patru literaturi paralele, fiecare cu miza ei, fiecare cu personalitatea ei. O poveste…

    Pret:

    50 LEI
  • Descopera Psihologia. Abilitati inalte. Perceptii si realitati

    De

    Editura

    Este important sa clarificam ce intelegem prin conceptul de „abilitate inalta”. Tendinta actuala este de a vorbi despre „capacitate intelectuala ridicata”, cu referire clara la persoanele cu aptitudini remarcabile de a invata si de a…

    Pret:

    39.9
    31.92 LEI
  • Istoria Romei

    De

    Editura

    Aceasta este istoria celui mai mare imperiu cunoscut vreodata. Reputatul profesor Eugen Cizek infatiseaza ascensiunea si caderea lui, concentrandu-se pe cateva momente de cotitura care au modelat istoria romana. De la cucerirea Mediteranei, incepand cu…

    Pret:

    240 LEI
  • Morfo-psihologia

    De

    Editura

    Morfo-psihologia. Citirea caracterului si a aptitudinilor intelectuale in formele corpului si ale fetei Tipologia naturopatilor igienisti se bazeaza pe formele corpului si cuprinde sapte tipuri fundamentale: muscular, adica cel originar, caruia i se alatura sanguinul,…

    Pret:

    25 LEI
  • Cursuri de literatura

    De

    Editura

    Aceasta e o carte despre cum citeste un scriitor bun literatura adevarata. Un scriitor bun este intotdeauna un cititor bun. Pentru cunoscatorul cartilor lui Nabokov, cursurile se adauga unui intreg ansamblu de oglinzi (toate volumele…

    Pret:

    80 LEI
  • LEGO. Istoria unei afaceri de familie

    De

    Editura

    Se estimeaza ca, anual, intre optzeci si nouazeci de milioane de copii primesc un set LEGO si pana la zece milioane de adulti isi cumpara unul pentru ei. LEGO este insa mai mult decat un…

    Pret:

    95
    80.75 LEI
  • Studii de caz clasice in psihologie

    De

    Editura

    Psihologia este o disciplina fascinanta care are multe povesti de spus. Dar cele mai fascinante povesti sunt cele oferite de studiile de caz, ce pot fi si cele mai revelatoare pentru intelegerea comportamentului uman. Studiile…

    Pret:

    75 LEI
  • Opere complete 14/1: Mysterium Coniunctionis

    De

    Editura

    Opere complete 14/1: Mysterium Coniunctionis. Separarea si compunerea contrariilor psihice in alchimie Astazi apar o multime de tendinte care ar dori sa elimine inconstientul inca nerecunoscut general, prin explicarea ipotezei acestuia ca prejudiciu personal al…

    Pret:

    65.01 LEI
  • Cum se citeste o carte. Ghidul clasic pentru o lectura inteligenta

    De

    Editura

    Cum se citeste o carte a devenit un adevarat fenomen, un ghid literalmente clasic. Este cel mai bun si mai de succes ghid pentru lectura comprehensiva adresat publicului larg. Cei doi autori descriu in detaliu…

    Pret:

    50 LEI
  • Dictionar de branding

    De

    Editura

    Lucrarea este o premiera in literatura de specialitate a brandingului, domeniu care, in special in Romania, este modest reprezentat daca ne referim la cartile si studiile existente. Autorii – inclusiv unul din coordonatori – sunt…

    Pret:

    34
    32.3 LEI