Acasa/

/

Filosofia banilor

Autor:
Filosofia banilor - Georg Simmel - IDEEA EUROPEANA
Detalii:
Editie ingrijita de Mihai Milca Traducere de Conf. Dr. Bogdan Mihai Dascalu Prefata de Octavian Opris „Filosofia banilor” este o carte fundamentala a lui Georg Simmel, in care este riguros articulata o conceptie originala si…
Categorie
Editura
Autor

126

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2017
ISBN:
9786065945562
Recenzii
5/5

Descriere

Editie ingrijita de Mihai Milca Traducere de Conf. Dr.
Bogdan Mihai Dascalu Prefata de Octavian Opris „Filosofia banilor” este o carte fundamentala a lui Georg Simmel, in care este riguros articulata o conceptie originala si complexa despre bani si multiplele functiuni economice, sociale si psihologice. Banii, ca valoare concreta, realizeaza continuitatea economiei si relatia valorilor economice intre ele.
Stabilitatea valorii bani permite calcule pe termen lung in cadrul intreprinderilor cu domenii multiple, a creditelor pe termen lung etc. Banii confera stabilitate in cadrul relatiilor economice.
Relativitatea obiectelor economice reiese mai puternic odata cu reducerea la un numitor comun si mai mult ca niciodata, cand acesta este reprezentat de bani. Doar relativitatea creaza valoarea lucrurilor in sens obiectiv, pentru ca doar ea le pune la distanta de subiect.
Insa banii reprezinta intruchiparea acestor doua determinari, ei se sustrag oricarei relatii subiective, in ei se obiectiveaza acest dincolo al subiectului, care este circulatia economica. (Octavian Opris)

Ar putea să îți placă și…

  • Pitch de mare succes

    De

    Editura

    “Pitch de mare succes” (Pitching and closing) a autorilor Alexander Taub si Ellen Dasilva, un nou titlu disponibil la ACT si Politon este un ghid util care se adreseaza atat antreprenorilor cu experienta cat si…

    Pret:

    39 LEI
  • Stell*r. Ghid practic de gestionare a culturii organizationale

    De

    Editura

    Un alergator de cursa scurta nu reuseste sa termine un maraton doar pentru ca isi face un plan de antrenament, ci pentru ca isi schimba obiceiurile si include antrenamentele din plan in rutina zilnica. Tot…

    Pret:

    59 LEI
  • Cum sa ajungi manager

    De

    Editura

    Linda Hill a fost desemnata in 2012 de catre Harvard Business Review unul dintre cei mai influenti manageri, ocupand locul 16 in topul Thinkers50 . Lucrarea de fata, editata de Harvard Business Press, surprinde dificultatile…

    Pret:

    30.83 LEI
  • Cum mi-am construit afacerea

    De

    Editura

    Cum mi-am construit afacerea: Cai neasteptate spre succes de la cei mai inspiratori antreprenori ai lumii / How I Built This: The Unexpected Paths to Success from the World’s Most Inspiring Entrepreneurs de Guy Raz…

    Pret:

    57 LEI
  • Branding in universitati

    De

    Editura

    Brand, branding, rebranding sunt cuvinte relativ nou intrate in vocabularul limbii romane, fiind imprumutate ca atare, fara adaptare fonetica, din limba engleza. Nu este deloc intamplator acest imprumut lingvistic, poate fi considerat deplin justificat atata…

    Pret:

    40 LEI
  • Marea evadare. Sanatatea, bogatia si originile inegalitatii

    De

    Editura

    Lumea este un loc mai bun decat a fost vreodata in istoria ei. Oamenii sunt mai sanatosi, mai bogati si traiesc mai mult. Cu toate acestea, evadarea din saracie a creat o prapastie de inegalitati…

    Pret:

    39.9
    31.92 LEI
  • Ecommerce. No Bullshit

    De

    Editura

    eCommerce. No Bull$#!t Tot ce ai nevoie pentru a vinde online Editia 2023 Ceva din interiorul tau te motiveaza sa cauti cea mai buna metoda prin care sa iti atingi obiectivele si sa iti aduci…

    Pret:

    47 LEI
  • Realitatea in afaceri

    De

    Editura

    Antreprenor, venture capitalist, blogger si guru in afaceri, Guy Kawasaki a abordat timp de mai bine de un sfert de secol, notiunea de afaceri, intr-o maniera mai putin conventionala. Trendurile indoielnice, teoriile superficiale, jargonul excentric,…

    Pret:

    47.2
    44.84 LEI
  • Cultura organizationala

    De

    Editura

    Desi cultura organizationala nu este un concept nou, acesta este insa unul extrem de actual, mai ales in contextul schimbarilor survenite in ultimii ani la nivel socio-economic, ceea ce face ca organizatiile sa caute modalitati…

    Pret:

    38 LEI
  • Dark Cockpit

    De

    Editura

    Dark Cockpit. Cum sa comunici, sa conduci si sa fii in control tot timpul. Ca un comandant de aeronava. Cititorii au ocazia foarte rara si fascinanta de a intra in cabina de pilotaj, de a…

    Pret:

    55 LEI
  • Bazele contabilitatii ed.3

    De

    Editura

    Pornind de la recunoasterea rolului educatiei ca principal pilon in constructia unei zone europene a cunoasterii, apreciem ca in contextual actual se impune o viziune mai ampla asupra procesului educational desfasurat intr-o lume mai dinamica…

    Pret:

    45 LEI
  • Marketing nutritional. Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor

    De

    Editura

    Lucrarea de cercetare avand titlul Marketing nutritional – Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor isi are punctul de plecare in teza de doctorat cu tema „Cercetarea comportamentului consumatorului de servicii de sanatate prin intermediul…

    Pret:

    70 LEI