Acasa/

/

Editor de unul singur. Management in industria cartii

Autor:
Editor de unul singur. Management in industria cartii - Bogdan Hrib - TRITONIC
Detalii:
Editor de unul singur. Management in industria cartii. Idee, manuscris, autor, editura, carte, biblioteca, librarie, cititor Un volum despre managementul pietei de carte din Romania si din lume, asa cum a vazut-o un editor din…
Categorie
Editura
Autor

39

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2018
ISBN:
9786067493689
Recenzii
5/5

Descriere

Editor de unul singur. Management in industria cartii.
Idee, manuscris, autor, editura, carte, biblioteca, librarie, cititor Un volum despre managementul pietei de carte din Romania si din lume, asa cum a vazut-o un editor din 1993 si pana astazi, parcurgand, rand pe rand, toate etapele nasterii unei carti de la o idee in mintea unui autor, pana la cartea de pe raftul librariei sau bibliotecii. O selectie de idei, date, analize si tendinte din piata editoriala disecate de multe ori, la firul ierbii, cu exemple concrete din industria cartii romanesti, dar si din cea britanica, americana sau franceza, pigmentate cu exemple concrete si modele de urmat sau de evitat, dar solutii pentru rezolvarea unor situatii neasteptate.
Volumul Editor de unul singur este rezultatul firesc al celor mai bine de douazeci si cinci de ani pe care Bogdan Hrib i-a dedicat acestei teribile alegeri profesionale. Este vorba despre experienta?
Nu incape indoiala, dar nu numai atat. Discutam aici, fara nici cea mai mica urma de emfaza, si despre adrenalina, nopti nedormite, nesfarsite siruri de reusite si esecuri, sperante, momente descurajante, efort psihic si nu rareori chiar fizic, conflicte, probleme aparent insurmontabile cerand rezolvari urgente, dar si despre clipele de satisfactie imensa.
Intr-un cuvant, despre viata. -Danut Ungureanu Bogdan Hrib a fondat editura Tritonic in 1993 si de atunci, neintrerupt, este editor de carte.Scriitor si jurnalist, a tinut cursuri si conferinte despre managementul industriei cartii, a predat scriere creativa, a fost invitat la numeroase targuri de carte din tara si strainatate, a fost cadru didactic asociat la SNSPA, Universitatea din Bucuresti, Universitatea Babes-Bolyai din Cluj-Napoca.
A publicat sapte volume de fictiune si numeroase articole stiintifice.

Ar putea să îți placă și…

  • Big Four

    De

    Editura

    Big Four. Profesionistii de care depinde soarta celor mai mari companii din lume Big Four prezinta, intre altele, istoria de cateva secole a celor mai mari firme de contabilitate si audit din intreaga lume, ce…

    Pret:

    38
    32.3 LEI
  • Cei care schimba jocul

    De

    Editura

    Cei care schimba jocul. Cum gandesc, decid si actioneaza antreprenorii romani care se bat cu multinationale Cei care schimba jocul este, dupa stiinta noastra, prima carte care vorbeste despre mecanismele si procesele de decizie ale…

    Pret:

    65 LEI
  • Supercoach

    De

    Editura

    Supercoach. 10 secrete care iti transforma viata Poti sa fii antrenat cu adevarat de catre o carte? Lucreaza si tu cu Michael Neill, autor de bestselleruri si coach renumit la nivel international! In cartea de…

    Pret:

    33 LEI
  • Decizie, proces decizional si performanta

    De

    Editura

    Lucrarea Decizie, proces decizional si performanta reprezinta o incursiune teoretica si practica in domeniul managementului si se adreseaza atat studentilor, masteranzilor si doctoranzilor, cercetatorilor si practicienilor din domeniul managementului, cat si managerilor din cadrul organizatiilor,…

    Pret:

    55 LEI
  • Cum cresc brandurile

    De

    Editura

    Cum cresc brandurile: ceea ce specialistii in marketing nu stiu Cum cresc brandurile / How Brands Grow de Byron Sharp este o carte pe care specialistii din marketing vor dori sa o citeasca, nu doar…

    Pret:

    47 LEI
  • Antreprenor 10%

    De

    Editura

    Antreprenor 10%: Fondeaza-ti si gestioneaza-ti afacerea de vis, fara sa renunti la job / The 10% Entrepreneur: Live Your Startup Dream Without Quitting Your Day Job de Patrick J. McGinnis iti furnizeaza toate instrumentele si…

    Pret:

    39 LEI
  • Pitch de mare succes

    De

    Editura

    “Pitch de mare succes” (Pitching and closing) a autorilor Alexander Taub si Ellen Dasilva, un nou titlu disponibil la ACT si Politon este un ghid util care se adreseaza atat antreprenorilor cu experienta cat si…

    Pret:

    39 LEI
  • Branding in universitati

    De

    Editura

    Brand, branding, rebranding sunt cuvinte relativ nou intrate in vocabularul limbii romane, fiind imprumutate ca atare, fara adaptare fonetica, din limba engleza. Nu este deloc intamplator acest imprumut lingvistic, poate fi considerat deplin justificat atata…

    Pret:

    40 LEI
  • M-am plictisit de PowerPoint

    De

    Editura

    M-am plictisit de PowerPoint. Cum sa tii prezentari cu impact Un speaker bun transmite putere (Power) si este relevant (to the Point) chiar si fara PowerPoint. Daca ai nevoie de o unealta care sa te…

    Pret:

    60 LEI
  • Cele 21 de calitati ale liderului

    De

    Editura

    La ce visezi? In visurile tale cele mai fanteziste, ce te vezi facand? Ce sta intre tine si acel vis? Raspunsul este conducerea. „Totul incepe si se termina cu puterea de conducere” , afirma Dr….

    Pret:

    30
    28.5 LEI
  • Cum sa convingi o pisica

    De

    Editura

    Cum sa convingi o pisica: Un ghid in arta persuasiunii pentru oameni Cum sa convingi o pisica: Un ghid in arta persuasiunii pentru oameni / How to Argue with a Cat: A Human’s Guide to…

    Pret:

    39 LEI
  • Marketingul motivational

    De

    Editura

    Ce anume ii motiveaza cu adevarat pe oameni sa cumpere? O intrebare pe care toti oamenii de afaceri, si mai ales cei din vanzari si din publicitate ar trebui sa si-o puna in permanenta. Din…

    Pret:

    30
    28.5 LEI