Acasa/

/

Economie Si Gestiune In Turism

Autor:
Economie Si Gestiune In Turism - Gabriela Stanciulescu, Cristina Micu - C.H. BECK
Detalii:
Lucrarea este destinata in principal uzului studentilor din ciclul de licenta de la facultatile de stiinte economice, specializarea Economia Comertului, Turismului si Serviciilor, anul II si III de studiu, este foarte utila cadrelor didactice angajate…
Categorie
Editura
Autor

75.91

79.9
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2009
ISBN:
9789731154879
Recenzii
5/5

Descriere

Lucrarea este destinata in principal uzului studentilor din ciclul de licenta de la facultatile de stiinte economice, specializarea Economia Comertului, Turismului si Serviciilor, anul II si III de studiu, este foarte utila cadrelor didactice angajate in procesul formarii profesionale, precum si elevilor de la liceele economice cu aceeasi specializare, fiind de asemenea de interes pentru cercetatori. Nu in ultimul rand, exemplele ipotetice cu rol de exercitiu util in intelegerea si fixarea informatiei, dar mai ales exemplele practice fac ca aceasta carte sa devina un instrument de lucru valoros si pentru practicienii – cadre de decizie sau lucratori din domeniul turismului – preocupati de cunoasterea mecanismelor functionarii angrenajului turistic, operatiunilor din turism, gestiunii unitatilor hoteliere si restaurantelor.

Ar putea să îți placă și…

  • Criza zonei euro si viitorul Europei

    De

    Editura

    Pe linga consecintele economice dramatice, recesiunea din 2007-2009 a avut si un alt efect important, evidentiind minusurile institutionale si de politici de fond ale proiectului euro. Aparut in 2014 la bine-cunoscuta editura Palgrave Macmillan, volumul…

    Pret:

    9.99
    9.49 LEI
  • Clockwork. Proiecteaza-ti afacerea sa se conduca singura

    De

    Editura

    Autorul cartilor Profit First si Planul Dovleacul Clockwork: Proiecteaza-ti afacerea sa se conduca singura / Clockwork: Design Your Business to Run Itself de Mike Michalowicz este cartea de antreprenoriat care te va ajuta sa treci…

    Pret:

    49 LEI
  • Dictionar poliglot de marketing

    De

    Editura

    Adunand un material bogat, lucrarea cuprinde un inventar de circa 3 000 de concepte definite in limba romana, echivalate in limbile engleza, franceza si rusa. Dictionarul este o lucrare utila atat pentru studenti, specialisti, profesori,…

    Pret:

    49 LEI
  • Recompense

    De

    Editura

    Recompense. Cand inovatia da roade Singura inovatie care are valoare este inovatia profitabila. Multi manageri sunt reticenti atunci cand trebuie sa investeasca in inovatie, nefiind pregatiti sa accepte riscurile potentiale. Recompense va ajuta sa depasiti…

    Pret:

    34.9
    31.41 LEI
  • Cele opt paradoxuri ale liderilor de exceptie

    De

    Editura

    Cele 8 paradoxuri ale liderilor de exceptie.Cum sa ai mereu la indemana raspunsuri la cerintele contradictorii ale zilelor noastre Devino un lider de generatie noua – cu o inalta inteligenta emotionala si sociala si capacitatea…

    Pret:

    59.9 LEI
  • Pentagonul Puterii Manageriale

    De

    Editura

    Pentagonul Puterii Manageriale. Cum sa conducem individualizat Conducerea individualizata este o necesitate a vremurilor pe care le traim dar, indeosebi, a celor care vor veni. O stim cu totii, cei care conducem oameni, indiferent de…

    Pret:

    49 LEI
  • De ce pisicile nu latra

    De

    Editura

    De ce pisicile nu latra. Manual modern de networking si relatii Intr-o lume atat de inter-conectata, puterea si valoarea unei companii sau a unei persoane este data de relatiile pe care le are si de…

    Pret:

    89.25 LEI
  • Cercetari operationale

    De

    Editura

    Volumul de fata isi propune sa prezinte cititorilor sai cunostinte de baza, accesibile intelegerii, din domeniul Cercetarii Operationale, care acopera atat fundamente teoretice, cat si aplicarea lor, cu scopul de a initia in acele clase…

    Pret:

    49 LEI
  • Comportamentul clientilor

    De

    Editura

    Fiind conceputa ca unul dintre suporturile posibile pentru cursul universitar Comportamentul consumatorilor, cartea de fata este adresata in primul rand studentilor si dascalilor de la specializarile Marketing si Economia Comertului, Turismului si Serviciilor (dar nu…

    Pret:

    78 LEI
  • Ce te-a adus aici nu te va duce mai departe

    De

    Editura

    Marshall Goldsmith este unul dintre cei mai cunoscuti traineri pe probleme de management. El face parte dintre consultantii care au fost solicitati sa lucreze cu peste optzeci de presedinti ai celor mai mari corporatii ale…

    Pret:

    40
    38 LEI
  • Economia informala

    De

    Editura

    Economia informala.Efecte asupra dezvoltarii robuste a societatii Din cuprins: • Interferente conceptuale intre economia reala si economia subterana • Efectele economiei informale asupra economiei de piata • Evaziunea din spatele falimentelor societatilor comerciale in Romania…

    Pret:

    37 LEI
  • Followership

    De

    Editura

    Followership. Cum pot folowerii sa impuna schimbarea si sa-si transforme liderii Cartea interesanta a lui Barbara Kellerman, Followership , ofera informatii avansate despre motivul si modul in care oamenii relationeaza cu liderii lor… Fiecare lider…

    Pret:

    55 LEI