Acasa/

/

Dupa Covid-19: Provocari de management intre digitalizare, sustenabilitate si rezilienta

Autor:
Detalii:
Pandemia de COVID-19 a fost caracterizata in mass-media nu o data ca fiind o „lebada neagra”, in sensul intelegerii unui eveniment cu impact major si aproape imposibil de previzionat, desi ideea in sine de pandemie…
Categorie
Editura
Autor

35

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2021
ISBN:
9786067495768
Recenzii
5/5

Descriere

Pandemia de COVID-19 a fost caracterizata in mass-media nu o data ca fiind o „lebada neagra”, in sensul intelegerii unui eveniment cu impact major si aproape imposibil de previzionat, desi ideea in sine de pandemie nu reprezinta deloc ceva neimaginabil: multe voci, din mediul stiintific, de afaceri si academic, au luat de-a lungul timpului atitudine, avertizand cu privire la iminenta atat a fenomenului in sine, cat si a efectelor sale. La doi ani de la debutul pandemiei, este timpul pentru primele concluzii: exemple de bune practici si consecinte negative intalnite in gestionarea activitatilor organizationale din diverse arii de activitate devin, in paginile acestui volum realizat de doctoranzi in domeniul Management ai Scolii Nationale de Studii Politice si Administrative, lectii de invatat – de catre manageri si angajati deopotriva.

Ar putea să îți placă și…

  • The Lean Startup

    De

    Editura

    The Lean Startup. Cum antreprenorii din ziua de azi se folosesc de inovatia continua pentru a crea afaceri de succes Aceasta este o carte pentru antreprenori si viitori antreprenori. Cele cinci principii ale Lean Startup,…

    Pret:

    59 LEI
  • Cele 7 perpective ale liderilor eficienti

    De

    Editura

    Cele 7 perpective ale liderilor eficienti. Metode testate pentru decizii mai bune si o influenta mai mare La sfarsitul Razboiului Rece, generalul Maxwell P. Thurman, care activa in cadrul Colegiului Militar al Armatei Americane, descria…

    Pret:

    39
    37.05 LEI
  • Cum cresc brandurile

    De

    Editura

    Cum cresc brandurile: ceea ce specialistii in marketing nu stiu Cum cresc brandurile / How Brands Grow de Byron Sharp este o carte pe care specialistii din marketing vor dori sa o citeasca, nu doar…

    Pret:

    47 LEI
  • Arata-le ce poti!

    De

    Editura

    Arata-le ce poti! Traieste momentul, gaseste un scop si schimba-ti viata Neil Patel, Patrick Vlaskovits si Jonas Koffler, trei antreprenori si consultanti de succes din Statele Unite, au scris aceasta carte pentru a ne invata…

    Pret:

    34.9
    17.45 LEI
  • Marketing. Practici si studii de caz

    De

    Editura

    Cartea Marketing. Practici si studii de caz este dedicata tuturor celor care sunt pasionati de domeniul Marketingului, dar si celor interesati de aspectele practice din domeniul afacerilor. Pe parcursul celor sase capitole, lucrarea prezinta studii…

    Pret:

    32 LEI
  • Consilierea filosofica in organizatii

    De

    Editura

    Volumul pe care il propunem are o abordare editoriala si de cercetare aparte, in sensul in care am restrans aria de prezentare asupra unui singur domeniu de practica a filosofiei si eticii, aratand modalitati de…

    Pret:

    25 LEI
  • Al treilea val

    De

    Editura

    Al treilea val. Viitorul in viziunea antreprenorului In Al Treilea Val , Steve Case a conceput o harta fascinanta a viitorului – una care ne ajuta sa intelegem schimbarile tehnologice care transforma economia si lumea…

    Pret:

    22.9
    11.45 LEI
  • Ceea ce conteaza cu adevarat

    De

    Editura

    Lucrarea sa – Ceea ce conteaza cu adevarat. Servicii, Leadership, Oameni si Valori – apare pe piata romaneasca intr-un moment in care sunt puse in chestiune, intr-un mod dramatic, tocmai valorile etic-umane implicate la varf…

    Pret:

    64
    52.48 LEI
  • Europiata cercetarii, dezvoltarii si inovarii

    De

    Editura

    Europiata cercetarii, dezvoltarii si inovarii. Insertia Romaniei Volumul trateaza un subiect de mare interes si actualitate, cu implicatii teoretice, dar si de ordin strategic, politic si practic. Interesul pentru aceasta tema este peren, fiind justificat…

    Pret:

    38.54 LEI
  • In amonte

    De

    Editura

    In amonte: Porneste in cautarea solutiilor inainte sa apara problemele/ Upstream: The Quest to Solve Problems Before They Happen de Dan Heath defineste eforturile „in amonte” ca fiind acele actiuni pe care le intreprindem cu…

    Pret:

    49 LEI
  • European economic integration

    De

    Editura

    Radu serban este mai mult decat un expert in problemele economice UE, el este un comunicator. Viziunea si articolele sale sunt publicate in reviste economice, dar si in mass-media afacerilor generale. Stilul editorial si structural…

    Pret:

    33.72 LEI
  • Finante internationale. Tranzactii pe pietele internationale de capital

    De

    Editura

    Cartea Finante internationale. Tranzactii pe pietele internationale de capital reprezinta o lucrare cuprinzatoare si bine documentata care exploreaza complexitatea finantelor internationale si a tranzactiilor pe pietele de capital la nivel global. Aceasta este structurata in…

    Pret:

    95 LEI