Acasa/

/

Drive. Ce anume ne motiveaza cu adevarat

Autor:
Drive. Ce anume ne motiveaza cu adevarat - Daniel Pink - PUBLICA
Detalii:
Majoritatea oamenilor cred ca cea mai buna metoda pentru a motiva este utilizarea unor recompense precum banii – abordarea de tip „recompensa si pedeapsa”. Este o greseala, ne spune Daniel H. Pink. In Drive, una…
Categorie
Editura
Autor

55

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2011
ISBN:
9789731931890
Recenzii
5/5

Descriere

Majoritatea oamenilor cred ca cea mai buna metoda pentru a motiva este utilizarea unor recompense precum banii – abordarea de tip „recompensa si pedeapsa”. Este o greseala, ne spune Daniel H.
Pink. In Drive, una dintre cele mai provocatoare si convingatoare carti ale ultimilor ani, el sustine ca secretul satisfactiei si performantei superioare – la serviciu, la scoala si acasa – este nevoia profund umana de a ne dirija propriile vieti, de a invata si de a crea lucruri noi, de a deveni mai buni si de a face din lume un loc mai bun.
Printr-un recurs la patru decenii de cercetare stiintifica asupra motivatiei umane, Pink ne arata distanta dintre ceea ce sustine stiinta si ceea ce face economia – si modul in care aceasta discrepanta afecteaza toate aspectele vietii umane. Daniel Pink analizeaza trei elemente ale adevaratei motivatii – autonomia, perfectionarea si scopul – si ofera solutii inteligente si surprinzatoare pentru punerea lor in practica, intr-o carte remarcabila care va schimba modul in care gandim si traim.
Ideile lui Pink produc rezultate. Companiile nu ar gresi daca ar renunta, pentru o ora, la consilierii lor bine platiti si, in acest timp, ar citi concluziile lui Pink.
(Forbes) O lectura importanta… un adaos complex la o literatura tot mai bogata care sustine o schimbare radicala a modului in care functioneaza economia.
(Kirkus) Aceste lectii merita sa fie invatate si, cu cat mai multe companii se simt incurajate sa implementeze sfaturile lui Daniel Pink, cu atat mai bine. (Wall Street Journal) Pink transforma chiar si cel mai complicat studiu stiintific intr-o lectura digerabila – si, adesea, amuzanta – fara sa-si piarda din forta de convingere.
(New York Post) Cartea ar trebui sa fie solutia fiecarui manager care s-a intrebat la un moment dat cum ar putea sa-si motiveze angajatii, pentru ca pledoaria autorului pentru motivatia intrinseca e impecabila si nu lasa loc de dubii. Suntem indivizi interesati de ceea ce facem, preferam sa fim creativi, sa avem autonomie si abia atunci, cand aceste conditii sunt indeplinite, sa ne aratam adevarata valoare.
(Peter Barta, Director Executiv, Fundatia Post-Privatizare)

Ar putea să îți placă și…

  • Cartea umbrelor miscate. Animatie pentru filme si jocuri video

    De

    Editura

    Un coleg mai tanar m-a intrebat in fata unei cesti de cafea daca am un sfat pentru cei mai tineri. Mda…dupa 16 ani petrecuti la Animafilm – animatie la peste 80 de filme, regie la…

    Pret:

    79
    75.05 LEI
  • Peak. Secretele performantei de top si noua stiinta a expertizei

    De

    Editura

    Knight povesteste despre numeroasele riscuri cu care s-a confruntat, despre esecurile zdrobitoare, despre concurentii nemilosi, despre numarul mare de sceptici, dusmani si bancheri ostili, dar si despre numeroasele sale triumfuri emotionante si reveniri spectaculoase. Dar…

    Pret:

    65 LEI
  • Geopolitica Marii Negre si a spatiului pontic

    De

    Editura

    Absolvent al Facultatii de Geografie din cadrul Universitatii Bucuresti, promotia 1969-1973, doctor in geografie al aceleiasi institutii din 1985, cu teza de doctorat Culoarul depresionar Bran-Rucar-Stoenesti . Studiu de geografie umana si economica. Profesor de…

    Pret:

    55 LEI
  • Arta comunicarii

    De

    Editura

    Arta comunicarii. Avantajul tau competitiv Felul in care suntem, lucrurile in care credem, dar si cele care ne definesc ies in evidenta prin maniera in care comunicam. Dincolo de faptul ca este o stiinta, care…

    Pret:

    35
    33.25 LEI
  • Ce inseamna sa fii un lider bun

    De

    Editura

    Daniel Goleman se numara printre cei mai influenti zece autori care au scris despre lumea afacerilor, conform Accenture Institute for Strategic Change (Institutul Accenture pentru Schimbare Strategica), iar The Wall Street Journal l-a inclus in…

    Pret:

    40
    38 LEI
  • Cresterea economica, o amagire

    De

    Editura

    Cresterea economica, o amagire. Bogatia, saracia si bunastarea natiunilor Ideea principala a lui David Pilling este ca nu numai modul in care calculam cresterea economica ar trebui regandit, ci chiar modul in care concepem cresterea…

    Pret:

    55
    52.25 LEI
  • Comunicare si relatii publice in afaceri

    De

    Editura

    Comunicare si relatii publice in afaceri. Editia a III-a revizuita Lucrarea in cea mai mare parte prezinta activitatile specifice comunicarii si relatiilor publice de afaceri pe care le-am initiat si coordonat in calitatea de persoana…

    Pret:

    55 LEI
  • Secretele mintii de milionar

    De

    Editura

    Secretele mintii de milionar. Editia a IV-a Dati-mi 5 minute si… va pot prezice viitorul financiar pentru tot restul vietii! Iata ce ne spune T. Harv Eker in cartea de fata. Un om remarcabil, care…

    Pret:

    47
    44.65 LEI
  • Marco Hoessl. Omul din spatele CEO-ului

    De

    Editura

    Prin venirea in Romania si prin preluarea conducerii executive a unui jucator major de pe piata comertului cu amanuntul, acest om simplifica de mai bine de un deceniu istoria retailului de top din tara noastra:…

    Pret:

    70 LEI
  • Recompense

    De

    Editura

    Recompense. Cand inovatia da roade Singura inovatie care are valoare este inovatia profitabila. Multi manageri sunt reticenti atunci cand trebuie sa investeasca in inovatie, nefiind pregatiti sa accepte riscurile potentiale. Recompense va ajuta sa depasiti…

    Pret:

    34.9
    31.41 LEI
  • Procrastinarea intentionata

    De

    Editura

    Procrastinarea intentionata. 5 permisiuni ca sa iti multiplici timpul Procrastinarea intentionata / Procrastinate on Purpose de Rory Vaden nu este doar o carte, este o investitie, pentru ca la finalul ei vei detine toate instrumentele…

    Pret:

    43 LEI
  • Reinventeaza-te ca lider- John C. Maxwell

    De

    Editura

    Reinventeaza-te ca lider! 11 schimbari esentiale pe care orice lider trebuie sa le faca John C. Maxwell, considerat pe buna dreptate cel mai influent specialist in leadership din intreaga lume, ne propune o carte care…

    Pret:

    42 LEI