Acasa/

/

Cuvinte magice. Ce sa spui ca sa obtii ce vrei

Autor:
Cuvinte magice. Ce sa spui ca sa obtii ce vrei - Jonah Berger - PUBLICA
Detalii:
Cercetarea inovativa a lui Jonah Berger dezvaluie modul in care sase tipuri de cuvinte pot sa ne sporeasca influenta in toate sectoarele vietii: de la persuadarea altor persoane si construirea unor relatii mai trainice, pana…
Categorie
Editura
Autor

55

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2023
ISBN:
9786067225785
Recenzii
5/5

Descriere

Cercetarea inovativa a lui Jonah Berger dezvaluie modul in care sase tipuri de cuvinte pot sa ne sporeasca influenta in toate sectoarele vietii: de la persuadarea altor persoane si construirea unor relatii mai trainice, pana la sporirea creativitatii si motivarea personalului.Aproape tot ceea ce facem presupune cuvinte. Acestea sunt instrumentele cu ajutorul carora convingem, comunicam si ne conectam.
Cu ele, liderii conduc, vanzatorii vand, parintii isi cresc copiii, profesorii educa, politicienii guverneaza si medicii explica. Chiar si gandurile noastre intime se intemeiaza pe cuvinte.
Dar anumite vorbe au o influenta mai mare decat altele. Ele sunt mai bune pentru schimbarea opiniilor oamenilor, atragerea atentiei spectatorilor si generarea unor actiuni.
Care sunt aceste cuvinte magice si cum putem sa ne folosim de puterea lor? In cartea de fata, Jonah Berger iti ofera o analiza competenta a noii stiinte a limbajului si a modului in care il poti utiliza.
Progresele tehnologice inregistrate de invatarea automata, de lingvistica computationala si de procesarea limbajului natural, combinate cu digitalizarea tuturor documentelor, de la scrisori de recomandare pana la conversatii, au condus la dezvaluiri fara precedent.Afla cum isi atrag vanzatorii clientii, cum conving avocatii juratii si cum ii captiveaza povestitorii pe spectatori; asa cum profesorii ii fac pe copii sa-si ofere ajutorul, si reprezentantii serviciilor pentru clienti sporesc satisfactia cumparatorilor; asa cum fondatorii de start-upuri fac rost de finantare, la fel si muzicienii creeaza hituri, iar psihologii au stabilit ca o piesa de teatru a fost scrisa de Shakespeare fara ca macar sa o citeasca.Cuvinte magice este destinata tuturor celor care vor sa-si sporeasca influenta. Cartea ofera un set de instrumente puternice si de tehnici la indemana, care pot conduce la rezultate extraordinare.
Fie ca vrei sa convingi un client, sa motivezi o echipa de angajati sau sa faci o intreaga organizatie sa vada lucrurile in mod diferit, aceasta carte iti va arata cum sa profiti de puterea cuvintelor magice. Cuvinte magice este o carte uimitoare.
Ofera o multime de sfaturi despre cum sa ai o mai buna putere de convingere, dar si o perspectiva noua asupra stiintei limbajului. Aceasta carte iti va schimba fundamental modul in care vorbesti, asculti si scrii – si poate te va schimba chiar si pe tine.
– Daniel H. Pink , autorul cartilor Drive , A vinde e omeneste , Cand si Puterea regretului O lectura captivanta despre modul in care cuvintele pe care le folosim dicteaza influenta pe care o avem.
Jonah Berger are talentul de a insufleti stiinta: el nu numai ca iti spune teoretic cum sa scrii si sa vorbesti intr-un mod mult mai persuasiv, dar iti si explica modul in care sa faci asta practic. – Adam Grant , autorul cartilor A da si a lua , Originalii si Regandeste Exista o diferenta intre a avea dreptate si a fi eficient.
Iar cateva cuvinte schimba cu totul situatia. Daca vrei sa fii persuasiv, citeste aceasta carte.
– Scott Galloway , autorul cartilor The Four si Algebra fericirii

Ar putea să îți placă și…

  • Coaching in organizatii. Instrumente si tehnici

    De

    Editura

    Coachingul este o activitate in rapida expansiune, fiind depasita in SUA doar de industria IT. Coachingul este recunoscut ca modalitate de a-i asigura organizatiei succesul pe termen lung, cautand solutii prin dialog si prin analiza…

    Pret:

    55 LEI
  • Asta inseamna marketing

    De

    Editura

    Asta inseamna marketing. Nu poti fi vazut pana nu inveti sa vezi In ultimul sfert de secol, Seth Godin a ghidat si a inspirat milioane de antreprenori, marketeri, lideri si fani din toate categoriile sociale,…

    Pret:

    59 LEI
  • Ce mai e si EOS-ul asta?

    De

    Editura

    Ce mai e si EOS-ul asta? Un ghid complet pentru angajatii companiilor care folosesc EOS (Entrepreneurial Operating System – Sistemul de Operare Antreprenorial)/ What the Heck Is EOS?: A Complete Guide for Employees in Companies…

    Pret:

    39 LEI
  • Putere nemarginita

    De

    Editura

    Tony Robbins sustine ca prin folosirea programarii neurolingvistice (NLP) oricine poate avea succes in aproape orice domeniu. NLP ne invata cum putem atrage succesul in vietile noastre. Una dintre cele mai bune metode prin care…

    Pret:

    56 LEI
  • Management strategic in asistenta sociala

    De

    Editura

    Volumul Management strategic in asistenta sociala prezinta modalitati prin care se pot proiecta strategii de dezvoltare a serviciilor de asistenta sociala la nivelul comunitar. Lucrarea cuprinde o teoretizare a relevantei managementului pentru domeniul asistentei sociale…

    Pret:

    56 LEI
  • O suta de proverbe ale romanilor pentru 100 de ani de management modern

    De

    Editura

    Dr. Cezar Scarlat este Professor Emeritus al Universitatii Politehnica din Bucuresti, Director al Scolii Doctorale de Antreprenoriat, Ingineria si Managementul Afacerilor si visiting/exchange professor la mai multe universitati europene (Mikkeli University of Applied Sciences, Finlanda;…

    Pret:

    39.9
    19.95 LEI
  • Steps into Financial English

    De

    Editura

    ◊ Financial Ratios ◊ Reading a Balance Sheet ◊ Reading a Profit and Loss Account ◊ Financial Markets. General Issues ◊ Capital Market ◊ Asset Allocation ◊ The Concept of the Optimal Portfolio ◊ Capital…

    Pret:

    28.99 LEI
  • Big data

    De

    Editura

    Big data: o revolutie care va transforma felul in care traim, muncim si gandim Big Data: O revolutie care va transforma felul in care traim, muncim si gandim / Big Data: A Revolution That Will…

    Pret:

    44 LEI
  • Ghid contabil pentru asociatii si fundatii

    De

    Editura

    Ghid contabil pentru asociatii si fundatii – Persoanele juridice fara scop patrimonial functioneaza dupa un regim juridic specific, diferit de cel aplicabil altor categorii de entitati. Prevederi legale aplicabile ONG-urilor sunt cuprinse in OG nr….

    Pret:

    34 LEI
  • Investitii. Evaluarea investitiilor

    De

    Editura

    Investitii. Evaluarea investitiilor. Teorie. Studii de caz. Monografie contabila Autori: Teodor Hada, Iulia Iuga, Luminita Deaconu, Diana Vicol, Mihai Carut…

    Pret:

    77 LEI
  • Panica din 89

    De

    Editura

    Elvetienii, rusii si latino-americanii comploteaza sa ingenunchezeeconomia Statelor Unite. O combinatie de masinatii financiarenecrutatoare, un joc politic si un terorism sinucigas ameninta sadeclanseze cea mai mare catastrofa economica pe care a cunoscut-ovreodata lumea. Traducere din…

    Pret:

    24.08
    20.47 LEI
  • De ce pisicile nu latra

    De

    Editura

    De ce pisicile nu latra. Manual modern de networking si relatii Intr-o lume atat de inter-conectata, puterea si valoarea unei companii sau a unei persoane este data de relatiile pe care le are si de…

    Pret:

    89.25 LEI