Acasa/

/

Curs de vanzari

Autor:
Curs de vanzari - Zig Ziglar - CURTEA VECHE
Detalii:
Curs de vanzari – Cum sa vinzi orice oricui. Editia a II- a Profesionistul de succes din domeniul vanzarilor stie ca fericirea nu inseamna placere, ci victorie, ca, daca faci ceea ce trebuie sa faci…
Categorie
Editura
Autor

36.1

38
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2018
ISBN:
9786064401779
Recenzii
5/5

Descriere

Curs de vanzari – Cum sa vinzi orice oricui. Editia a II- a Profesionistul de succes din domeniul vanzarilor stie ca fericirea nu inseamna placere, ci victorie, ca, daca faci ceea ce trebuie sa faci atunci cand trebuie, vei fi, in cele din urma, capabil sa faci ceea ce vrei atunci cand doresti sa o faci.
Si cel mai important lucru, profesionistul de succes din vanzari stie si intelege crezul vanzarilor: poti avea tot ce iti doresti in viata daca ajuti suficiente persoane sa obtina ceea ce vor! – Zig Ziglar Zig Ziglar (n.
1926) este unul dintre cei mai apreciati autori de literatura motivationala. S-a nascut intr-o zona rurala din Alabama, iar mai tarziu familia sa s-a mutat in Yazoo City, statul Mississippi.
S-a inrolat in Marina americana, iar dupa lasarea la vatra, in 1946, a studiat la University of South Carolina. Curand insa, a abandonat facultatea si a inceput sa vanda vase de aluminiu pentru Wearever Aluminum Company.
In 1968, a devenit vicepresedinte si director de training la Automotive Performance Company, mutandu-se la Dallas, Texas. In 1970, si-a inceput cariera de conferentiar in domeniul motivational.
Numele sau este astazi, pentru multa lume, sinonim cu notiunile de incredere, motivare si succes. De-a lungul a treizeci de ani, a capatat statura unei personalitati de talie mondiala, fiind in prezent presedintele Corporatiei Zig Ziglar, cu sediul in Dallas, o organizatie cu peste saizeci de angajati, al carei scop este acela de a ajuta oamenii sa-si utilizeze cu succes resursele fizice, mentale si spirituale.

Ar putea să îți placă și…

  • Management general Ed.5

    De

    Editura

    Cartea Management general editia a V-a isi propune sa asigure intr-o prezentare concisa insa cuprinzatoare, principalele elemente fundamentale ale teoriei managementului general. Cartea se adreseaza studentilor de la facultatile cu disciplinele de predare „Management general”,…

    Pret:

    79 LEI
  • Proiect economic

    De

    Editura

    Proiect economic. Model simplificat de elaborare a strategiei unei intreprinderi -Eugen Burdus, Ion Verboncu, Ion popa, Cosmin Dobrin Denumirea de “Model simplificat de elaborare a strategiei unei intreprinderi” se justifica prin faptul ca se foloseste…

    Pret:

    36 LEI
  • Drumul tau catre excelenta

    De

    Editura

    Drumul tau catre excelenta. Dezvoltare personala, profesionala si antreprenoriala pentru adolescenti Neculai M. Asiminei, este o voce in domeniul dezvoltarii afacerilor mici, de la zero, cu investitii si solutii de finantare prin metoda „Din aproape…

    Pret:

    57.9 LEI
  • UEM

    De

    Editura

    Gandirea economica actuala pare sa se inscrie in formula unui oximoron modern. Desi nu reprezinta o inovatie a lumii contemporane (aceasta deoarece procedeul stilistic este regasit si in opera lui Marx si Engels care spuneau…

    Pret:

    37.57 LEI
  • Fluxul de idei

    De

    Editura

    Fluxul de idei. Singurul indicator de business care conteaza Fluxul de idei : numarul de idei pe care tu sau echipa ta le puteti genera intr-un interval de timp prestabilit. Toti ne dorim idei grozave,…

    Pret:

    59 LEI
  • Realitatea in afaceri

    De

    Editura

    Antreprenor, venture capitalist, blogger si guru in afaceri, Guy Kawasaki a abordat timp de mai bine de un sfert de secol, notiunea de afaceri, intr-o maniera mai putin conventionala. Trendurile indoielnice, teoriile superficiale, jargonul excentric,…

    Pret:

    47.2
    44.84 LEI
  • Putere nemarginita

    De

    Editura

    Tony Robbins sustine ca prin folosirea programarii neurolingvistice (NLP) oricine poate avea succes in aproape orice domeniu. NLP ne invata cum putem atrage succesul in vietile noastre. Una dintre cele mai bune metode prin care…

    Pret:

    56 LEI
  • Marketing hotelier

    De

    Editura

    Marketing hotelier. Fii oaspetele hotelului tau. Harta experientelor unui turist vazuta prin ochii unui manager Harta experientelor de calatorie este o poveste vizuala despre modul in care oaspetii interactioneaza cu hotelul. Ascultarea vocii acestora pe…

    Pret:

    39 LEI
  • Regula 10X

    De

    Editura

    Regula 10X: Singura diferenta dintre succes si esec / The 10X Rule: The Only Difference Between Success and Failure de Grant Cardone este, dupa cum spune autorul, Sfantul Graal pentru toti cei care vor sa…

    Pret:

    48 LEI
  • Intentionalitatea este imperativa!

    De

    Editura

    Intentionalitatea este imperativa! 3 schimbari esentiale care vor face din tine un lider de succes al zilelor noastre Lucrurile s-au schimbat si continua sa se schimbe… La toate nivelurile, resimtim efectele evolutiei continue ale tehnologiei…

    Pret:

    49.9
    47.41 LEI
  • Psihologia bunastarii

    De

    Editura

    De ce unii oameni par sa se teama permanent de lipsa banilor, in timp ce altii chiar se simt prosperi, indiferent de cati bani au la banca? De ce unora le e frica sa-si stabileasca…

    Pret:

    40
    38 LEI
  • Coaching intercultural

    De

    Editura

    Coaching intercultural. Noi instrumente pentru valorificarea diversitatii nationale, corporative si profesionale Philippe Rosinski este expert in coaching executiv, coaching de echipa si in formarea globala in leadership, oferindu-si serviciile multor corporatii internationale. Printre clientii sai…

    Pret:

    55 LEI