Acasa/

/

Cum sa creezi o aplicatie de un miliard de dolari

Autor:
Cum sa creezi o aplicatie de un miliard de dolari - George Berkowski - ACT SI POLITON
Detalii:
Popularitatea fenomenala a aplicatiilor reprezinta probabil cea mai mare oportunitate de afacere din istorie. Acum, pentru prima data, George Berkowski dezvaluie secretele dezvoltarii aplicatiilor care au produs miliarde de dolari, pentru a va arata cum…
Categorie
Editura
Autor

59

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2017
ISBN:
9786069132050
Recenzii
5/5

Descriere

Popularitatea fenomenala a aplicatiilor reprezinta probabil cea mai mare oportunitate de afacere din istorie. Acum, pentru prima data, George Berkowski dezvaluie secretele dezvoltarii aplicatiilor care au produs miliarde de dolari, pentru a va arata cum va puteti crea propria afacere de succes in domeniu.
Daca doriti sa intelegeti cum puteti construi noul WHATSAPP, SNAPCHAT, CANDY CRUSH, INSTAGRAM sau UBER, trebuie sa cititi aceasta carte. Aflandu-se printre cei mai avizati oameni in domeniul digital, George Berkowski stie cum sa construiasca afaceri care sa evolueze rapid.
Nu porniti una pe cont propriu fara sa ii ascultati sfatul. – David Rowan, editor, Wired Magazine O calatorie exuberanta, dar detaliata cu rigurozitate, asupra procesului unei afaceri bazata pe crearea de aplicatiile mobile.
– Jeffrey F. Rayport, Harvard Business School Prima carte care arunca o privire detaliata, din spatele scenei, asupra lumii aplicatiilor mobile.
Obligatoriu de citit pentru oricine isi doreste sa stie de ce anume are nevoie pentru a transforma o aplicatie intr-o afacere de succes. – Hugo Barra, vicepresedinte Xiaomi si fost vicepresedinte Android Product Management, Google O patrundere fascinanta in lumea aplicatiilor de miliarde de dolari.
Lectura esentiala pentru oricine isi propune sa construiasca urmatoarea aplicatie dezirabila. – Michael Acton Smith, fondatorul Mind Candy (creatorii aplicatiei Moshi Monsters)

Ar putea să îți placă și…

  • 25 de miscari neinspirate pe care trebuie sa le eviti ca sa ai succes in vanzari

    De

    Editura

    In aceasta editie completata si actualizata, expertul in vanzari Stephan Schiffman identifica principalele actiuni ce prezinta o mare probabilitate de a strica o vanzare si le spune vanzatorilor ce sa nu faca. Intre altele, el…

    Pret:

    22
    20.9 LEI
  • Drive. Ce anume ne motiveaza cu adevarat

    De

    Editura

    Majoritatea oamenilor cred ca cea mai buna metoda pentru a motiva este utilizarea unor recompense precum banii – abordarea de tip „recompensa si pedeapsa”. Este o greseala, ne spune Daniel H. Pink. In Drive, una…

    Pret:

    55 LEI
  • Analiza economico-financiara. Concepte si studii de caz

    De

    Editura

    Indiferent de profil, dimensiune si spatiul social-economic in care activeaza, orice intreprindere trebuie sa-si probeze cu permanenta viabilitatea, capacitatea de a comunica si adapta, performantele economico-financiare cu atat mai mult, cu cat mecanismele economiei de…

    Pret:

    45 LEI
  • Cei mai mari vizionari care au schimbat lumea

    De

    Editura

    Cum ar fi daca ai putea lua masa cu unii dintre cei mai de succes antreprenori din lume si ai purta o discutie cu ei? Ce i-ai intreba? Ei ce perspective ti-ar oferi? Afla lectii…

    Pret:

    54.9 LEI
  • Starea de sanatate a managementului din Romania in 2010

    De

    Editura

    CE ADUCE NOU LUCRAREA STAREA DE SANATATE A MANAGEMENTULUI DIN ROMANIA DIN 2011 FATA DE EDITIA 2010 a) Prezentarea caracteristicilor managementului din Romania – la nivel national, al administratiei publice si agentilor economici la nivelul…

    Pret:

    49 LEI
  • Microeconomie

    De

    Editura

    Lucrarea de fata se doreste a fi un punct de plecare in cunoasterea si aprofundarea legitatilor economiei de piata, o disciplina fundamentala atat pentru studentii facultatilor economice, cat si pentru neavizati, in vederea adoptarii unor…

    Pret:

    74.9
    71.16 LEI
  • Startup de 100 $

    De

    Editura

    Startup de 100 $. Reinventeaza felul in care iti castigi existenta, fa ceea ce-ti place si creeaza-ti un viitor nou De-a lungul calatoriilor si cercetarilor sale, Chris a descoperit 1.500 de indivizi asemenea lui care…

    Pret:

    55 LEI
  • O istorie morala a politicilor monetare si fiscale

    De

    Editura

    Politicile monetare si fiscale sunt o reflectare, in plan macroeconomic, a mentalitatilor specifice fiecarei epoci. Or, mentalitatile se schimba in functie de evolutiile tehnologice, politice si sociale. Volumul de fata isi propune sa ofere cititorului…

    Pret:

    55 LEI
  • Managementul capitalului intelectual

    De

    Editura

    Managementul capitalului intelectual. Valorificarea cunostintelor pentru inovare in organizatiile intensiv-cognitive Aceasta lucrare se adreseaza in primul rand cercetatorilor, cadrelor didactice, doctoranzilor si studentilor de la specializarile socio-economice, management, marketing, dar si practicienilor din domeniul administrarii…

    Pret:

    39 LEI
  • Nu degeaba ii spune munca!

    De

    Editura

    Nu degeaba ii spune munca! Succesul e o vina care-ti apartine Nu degeaba ii spune munca! Succesul e o vina care-ti apartine / It’s Called Work for a Reason!: Your Success Is Your Own Damn…

    Pret:

    39 LEI
  • Consilierea filosofica in organizatii

    De

    Editura

    Volumul pe care il propunem are o abordare editoriala si de cercetare aparte, in sensul in care am restrans aria de prezentare asupra unui singur domeniu de practica a filosofiei si eticii, aratand modalitati de…

    Pret:

    25 LEI
  • Phronesis marketing

    De

    Editura

    Reconcilierea stiintei cu arta in scopul elaborarii de strategii viabile in viata reala, aplicabile de la brandurile internationale la marcile craft. Profesorul Bent Flyvbjerg (sursa de inspiraie a acestei carti), de la Universitatea Oxford, isi…

    Pret:

    50 LEI