Acasa/

/

Cum iti vei masura viata?

Autor:
Cum iti vei masura viata? - Clayton M. Christensen - PUBLICA
Detalii:
O strategie – fie ea de afaceri sau in viata personala – se creeaza prin sute de decizii luate zilnic in privinta modului in care ne cheltuim timpul, energia si banii. Cu fiecare clipa din…
Categorie
Editura
Autor

47.2

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2013
ISBN:
9786068360737
Recenzii
5/5

Descriere

O strategie – fie ea de afaceri sau in viata personala – se creeaza prin sute de decizii luate zilnic in privinta modului in care ne cheltuim timpul, energia si banii. Cu fiecare clipa din viata ta, cu fiecare decizie luata despre felul in care iti consumi energia si banii, faci o declaratie despre ceea ce conteaza realmente pentru tine.
Poti vorbi la nesfarsit despre telurile clare pe care le urmaresti si despre strategia pe care o ai pentru viata ta, caci in ultima instanta ele nu inseamna nimic, daca nu-ti investesti resursele disponibile intr-un mod care sa concorde cu strategia ta. La urma urmelor, o strategie nu inseamna nimic mai mult decat bune intentii, daca nu se vede pusa eficient in practica.
-Clayton M. Christensen O carte utila pentru toti cei care isi doresc sa duca o viata plina de sens in acord cu propriul sistem de valori.
– Publishers Weekly O lectura obligatorie pentru orice student la o facultate de afaceri. – Huffington Post Recomandati aceasta carte celor care nu au nicio legatura cu mediul de afaceri.
Va vor multumi pentru acest gest! – Harvard Business Review O carte bine documentata si plina de miez.
– Forbes O perspectiva originala asupra felului in care urmarirea realizarilor imediate ne blocheaza calea catre succesul durabil. Ca un ceasornicar minutios care, la masa lui de lucru, desface conceptual mecanismul, il recompune prin exemple si da ora exacta, Clayton M.
Christensen ne ofera reperele necesare pentru a duce o viata implinita! – Elena Badea – Director de Marketing si Comunicare, EY Romania

Ar putea să îți placă și…

  • Limbajul corporal digital

    De

    Editura

    Limbajul corporal digital. Cum sa castigi incredere si sa creezi conexiuni indiferent de distanta Ghidul definitiv pentru comunicarea si conectarea intr-o lume hibrida. Raspunsuri prin e-mail care vin cu o saptamana mai tarziu. Conversatii video…

    Pret:

    59 LEI
  • De la idee la bani. Pentru secolul 21

    De

    Editura

    Pentru majoritatea, bogatia doar un vis care dispare la fel cum a aparut, lasand loc frustrarii. Pentru a nu se intampla asta, afirma Napoleon Hill, orice vis trebuie sustinut de o dorinta puternica, de tenacitate…

    Pret:

    59 LEI
  • Managementul organizatiilor publice

    De

    Editura

    Managementul organizatiilor publice – Metode de evaluare a performantelor serviciilor publice locale Lucrarea de fata realizeaza o analiza in detaliu a performantelor serviciilor publice locale, pornind de la sublinierea importantei acestora pentru intreaga comunitate pe…

    Pret:

    84.9
    80.66 LEI
  • Sistemul financiar international in deriva?

    De

    Editura

    Lucrarea este rezultatul unei cercetari intreprinse de oameni din generatii diferite, afiliati unor institutii diferite si care doresc sa-si expuna propria viziune asupra momentului de rascruce la care se afla astazi finantele globale. Elaborata sub…

    Pret:

    30 LEI
  • Bazele contabilitatii. Caiet de aplicatii

    De

    Editura

    Intr-un mediu economic si social in plina transformare, contabilitatea capata o semnificatie aparte pentru toti cei care doresc sa acceada la rationamentul contabilitatii. In lucrare sunt prezentate intr-o maniera didactica principiile teoretice, regulile si practicile…

    Pret:

    42 LEI
  • Post Corona. De la criza la oportunitate

    De

    Editura

    Pandemia de COVID-19 a transformat dormitoarele in birouri, i-a atatat pe cei tineri impotriva celor batrani si a adancit prapastia dintre bogati si saraci, dintre rosii si albastri, purtatorii de masca si cei care o…

    Pret:

    49 LEI
  • Cum sa dai lovitura

    De

    Editura

    Cum sa dai lovitura. Afla cum isi construiesc marii antreprenori afacerile si influenta si cum o poti face chiar tu In bestsellerul sau international din 2009, Da lovitura! [Crush It !], Gary insista ca un…

    Pret:

    55 LEI
  • Dupa Covid-19: Provocari de management intre digitalizare, sustenabilitate si rezilienta

    De

    Editura

    Pandemia de COVID-19 a fost caracterizata in mass-media nu o data ca fiind o „lebada neagra”, in sensul intelegerii unui eveniment cu impact major si aproape imposibil de previzionat, desi ideea in sine de pandemie…

    Pret:

    35 LEI
  • Lean Manufacturing. Lucreaza intr-un mod inteligent, nu din greu!

    De

    Editura

    Lean Manufacturing este o filozofie de fabricatie, care vizeaza scurtarea timpului intre comanda clientiilor si transport, prin eliminarea nonvalorii actiunilor adaugate. Practic: Lean Manufacturing vizeaza reducerea timpului de procesare (Lead Time reduction) prin eliminarea pierderilor….

    Pret:

    55 LEI
  • Ghid esential de promovare

    De

    Editura

    Lucrarea de fata isi propune sa prezinte sintetic principalele concepte, teorii si tehnici asociate activitatii promotionale. Tematica investigata este cuprinzatoare, iar abordarea, desi urmareste initierea celor interesati de acest domeniu, nu se opreste la notiunile…

    Pret:

    49 LEI
  • Start in antreprenoriat

    De

    Editura

    Start in antreprenoriat sau Calatoria antreprenorului de la a sti la a avea inspre a deveni de Cristian Onetiu este o carte pentru antreprenori, nu despre antreprenori, adresandu-se deopotriva celor care isi doresc o afacere…

    Pret:

    49 LEI
  • Motivul. De ce atat de multi lideri abdica de la cele mai importante responsabilitati ale lor

    De

    Editura

    Motivul: De ce atat de multi lideri abdica de la cele mai importante responsabilitati ale lor/ The Motive: Why So Many Leaders Abdicate Their Most Important Responsibilities de Patrick Lencioni vorbeste despre adevarata motivatie care…

    Pret:

    42 LEI