Acasa/

/

Cultura serviciilor superioare

Autor:
Cultura serviciilor superioare - Ron Kaufman - PUBLICA
Detalii:
Cultura serviciilor superioare. Metoda confirmata prin care sa va incantati clientii, colegii si pe toti cei care va ies in cale Ron Kaufman ne poarta intr-o calatorie in noua lume a serviciilor. Prin intermediul unor…
Categorie
Editura
Autor

69

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2013
ISBN:
9786068360492
Recenzii
5/5

Descriere

Cultura serviciilor superioare. Metoda confirmata prin care sa va incantati clientii, colegii si pe toti cei care va ies in cale Ron Kaufman ne poarta intr-o calatorie in noua lume a serviciilor.
Prin intermediul unor studii de caz dinamice si a unor exemple de buna practica, veti afla in ce fel au schimbat regulile jocului cele mai mari companii din lume si cum puteti urma calea spre transformarea superioara a serviciilor. De-a lungul anilor, am asistat la schimbari profunde in atitudinile si actiunile oamenilor si la imbunatatiri semnificative ale performantei multor companii in domeniul serviciilor, ceea ce le-a adus vizibile castiguri in ceea ce priveste reputatia, cota de piata si profiturile.
Organizatiile care construiesc culturi superioare ale serviciilor se bucura de un avantaj competitiv sustenabil, atragand clienti mai fideli si angajati mai talentati si mai motivati. – Ron Kaufman Cititi aceasta carte si aplicati pasii sugerati.
Veti asista la transformarea culturii organizationale din firma dumneavoastra si la schimbarea ireversibila a perspectivei pe care o aveti asupra serviciilor. Ron Kaufman a dezlegat misterul serviciilor.
Pregatiti-va pentru o incursiune exceptionala intr-o lume total noua. -Marshall Goldsmith, autorul bestsellerului What Got You Here Wonʼt Get You There Am asistat la evolutia peisajului corporatist.
Si am vazut ca numeroase aspecte au ramas statice – neschimbate, dar nu de neschimbat. Ron Kaufman ne arata cum putem evolua cu ajutorul cartii sale, Cultura serviciilor superioare.
Acesta este scopul absolut: sa ne inaltam si sa ne ridicam deasupra zilei de ieri. – Warren Bennis Ron Kaufman ne dezvaluie in mod convingator motivul pentru care tipul adecvat de servicii va poate transforma afacerea, oferind totodata un plan detaliat si usor de urmat.
Toti detinatorii functiei de CEO, toti managerii si angajatii care furnizeaza servicii altora, nu numai ca ar trebui sa citeasca aceasta carte, ci sa o utilizeze ca referinta permanenta. – Adrian Gostick si Cheter Elton, autorii bestsellerului The Carrot Principle O carte care ar trebui sa fie lectura obligatorie la scoala.
O carte care poate schimba oameni, companii sau chiar o tara intreaga. O carte care mie mi-a largit orizontul si mi-a schimbat mentalitatea.
– Dragos Anastasiu,Presedinte Eurolines Group & TUI TravelCenter

Ar putea să îți placă și…

  • Drumul tau catre excelenta

    De

    Editura

    Drumul tau catre excelenta. Dezvoltare personala, profesionala si antreprenoriala pentru adolescenti Neculai M. Asiminei, este o voce in domeniul dezvoltarii afacerilor mici, de la zero, cu investitii si solutii de finantare prin metoda „Din aproape…

    Pret:

    57.9 LEI
  • Secretele mintii de milionar

    De

    Editura

    Secretele mintii de milionar. Editia a IV-a Dati-mi 5 minute si… va pot prezice viitorul financiar pentru tot restul vietii! Iata ce ne spune T. Harv Eker in cartea de fata. Un om remarcabil, care…

    Pret:

    47
    44.65 LEI
  • Captivat

    De

    Editura

    Captivat: Cum sa creezi produse care formeaza obisnuinte / Hooked: How To Build Habit-Forming Products de Nir Eyal se va dovedi un instrument deosebit de util pentru antreprenori, marketeri, product manageri si designeri care lucreaza…

    Pret:

    43 LEI
  • Competitia pentru viitor

    De

    Editura

    Din Competitia pentru viitor , managerii afla cum pot schimba domeniile in care-si desfasoara activitate. Gary Hamel di C.K. Prahalad reusesc sa-i arate cititorului ce trebuie sa faca firma lui in prezent pentru a putea…

    Pret:

    47.2 LEI
  • Arta De A Actiona

    De

    Editura

    Pret:

    42 LEI
  • Capitalul natural si dezvoltarea sustenabila

    De

    Editura

    Tematica abordata prezinta un interes general, prin actualitatea ei. Obsesia omenirii pentru cresterea economica prin orice mijloace si cu orice pret, nevoia de resurse, cat mai variate, consumismul transformat in religie de masa, si-au pus…

    Pret:

    40 LEI
  • Mitul antreprenorial

    De

    Editura

    Votata cartea de afaceri nr.1 de catre Inc. 500 CEOs. Aceasta editie revizuita si actualizata a bestsellerului fenomenal Mitul antreprenorial , care a devenit intre timp o lectura clasica in randul cartilor de cultura antreprenoriala,…

    Pret:

    48 LEI
  • Pericolele perceptiei

    De

    Editura

    Pericolele perceptiei. De ce ne inselam in aproape toate privintele. Cu un capitol special despre Romania Mananci prea mult zahar? Ce procent din populatia tarii tale este compus din imigranti? Cat costa cresterea unui copil?…

    Pret:

    59 LEI
  • Pur si simplu continua sa cumperi

    De

    Editura

    Pur si simplu continua sa cumperi. Metode verificate de a economisi bani si de a face avere Fii mai destept, traieste mai bine Toti ne punem mari intrebari cand vine vorba despre bani: despre economii,…

    Pret:

    59 LEI
  • Ai grija de clientii tai!

    De

    Editura

    Excelenta in serviciile oferite clientilor poate face diferenta intre o companie mediocra si una profitabila. In aceasta carte practica si usor de citit, vei descoperi zece povesti care au darul sa te inspire si care…

    Pret:

    35
    33.25 LEI
  • Etica in afaceri. Concepte, teorii, situatii morale

    De

    Editura

    Aceasta carte prezinta mai multe argumente care sustin necesitatea unui comportament moral in afaceri si pertinenta criteriilor etice in adoptarea deciziilor manageriale. In buna masura autorii au fost preocupati de critica anumitor imagini si reprezentari…

    Pret:

    298 LEI
  • Starea de sanatate a managementului din Romania in 2010

    De

    Editura

    CE ADUCE NOU LUCRAREA STAREA DE SANATATE A MANAGEMENTULUI DIN ROMANIA DIN 2011 FATA DE EDITIA 2010 a) Prezentarea caracteristicilor managementului din Romania – la nivel national, al administratiei publice si agentilor economici la nivelul…

    Pret:

    49 LEI