Acasa/

/

Criza de leadership si leacul pietei libere

Autor:
Criza de leadership si leacul pietei libere - John A. Allison - ACT SI POLITON
Detalii:
Acesta este modul prin care liderii conduc cu adevarat: prin viziune, scop si valoare. Cu viata si libertate. Sunteti pregatiti sa preluati conducerea? Daca esti increzator intr-o piata libera sanatoasa, una condusa de oameni cu…
Categorie
Editura
Autor

42

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2017
ISBN:
9786069132265
Recenzii
5/5

Descriere

Acesta este modul prin care liderii conduc cu adevarat: prin viziune, scop si valoare. Cu viata si libertate.
Sunteti pregatiti sa preluati conducerea? Daca esti increzator intr-o piata libera sanatoasa, una condusa de oameni cu idei noi, lideri cu viziuni reale si angajati cu un sens clar al scopurilor, aceasta carte iti ofera instrumentele necesare pentru a face toate aceste lucruri posibile.
John Allison prezinta modul in care iti poti crea o viziune a ceea ce poate deveni organizatia ta, arata cum sa iti inspiri angajatii directionandu-i catre scopurile dorite si cum poti dezvolta o strategie pentru a-ti transforma obiectivele in realitate. Tema acestei carti reprezinta faptul ca exista un set de principii etice conforme cu legile naturii si cu natura omului, care constituie fundatia succesului si fericirii individuale.
Exact aceleasi principii se aplica organizatiilor si societatii. Ideea fundamentala este ca scopul final in viata este obtinerea fericirii – a fericirii in contextul aristotelic al unei vieti bine traite (eudaimonia).
Cartea de fata este despre leadership in cautarea fericirii, la nivel individual, al organizatiei si al societatii. Fundamentul acestui concept este ideea de leadership personal, care estre esentiala pentru leadership la nivel de organizatie.
Oamenii au sanse mult mai mari sa fie fericiti daca se pricep la ceea ce fac. Ca atare, liderii au responsabilitatea de a-i ajuta pe membrii echipei sa devina experti in domeniul lor de activitate.
Acest lucru presupune educatie, feedback si crearea proceselor care sustin convingerile si atitudinile care genereaza rezultate excelente. In mod ironic, multe persoane refuza sa-si insuseasca abilitatile care le vor permite sa stapaneasca responsabilitatile slujbei lor si sa sporeasca, astfel, probabilitatea de a dobandi fericirea personala.
Liderii trebuie sa creeze procesele care stimuleaza un randament superior. Oamenii nu pot fi fortati sa actioneze, dar pot fi antrenati si rasplatiti.
Exista un aspect palpabil al dobandirii fericirii pe care multe persoane si multi „guru” prefera sa il omita. Stapanirea chiar si a unor sarcini relativ simple necesita adesea munca intensa si concentrare, ceea ce, de regula, este neplacut pe termen scurt.
Faptul ca devii expert in orice activitate care merita realizata, chiar daca nu este activitatea cea mai solicitanta din punct de vedere intelectual, iti sporeste increderea in propria persoana si stima de sine, ceea ce este necesar pentru a dobandi fericirea. „Un ghid nepretuit pentru toti cei care cred ca cea mai sigura cale catre fericire este urmarirea propriei viziuni.” – John Mackey, director executiv Whole Foods Market si autor al cartii Conscious Capitalism

Ar putea să îți placă și…

  • Elemente de IT pentru administratia publica Vol.2

    De

    Editura

    Chiar daca istoria IT-ului a inceput acum cateva decenii, doar in ultimele putem vorbi de apropierea mediului public de acesta si abia in ultimii ani au inceput cu adevarat sa fie explorate oportunitatile lui. Relatia…

    Pret:

    35 LEI
  • Politici economice

    De

    Editura

    Lucrarea trateaza fundamentele teoretice si practice ale politicilor economice conjuncturale (monetara, fiscal-bugetara, de curs, de control etc.) si structurale (sectoriale active, de optimizare a alocarii resurselor etc.), precum si mixturile consacrate ale diferitelor ingrediente ale…

    Pret:

    49 LEI
  • Cine mi-a luat cascavalul

    De

    Editura

    BESTSELLER INTERNATIONAL – PESTE 28 DE MILIOANE DE EXEMPLARE VANDUTE O parabola extrem de amuzanta despre cum sa faci fata schimbarii. Schimbarea nu apare atunci cand esti pregatit pentru ea, dar chiar si asa, ea…

    Pret:

    39
    37.05 LEI
  • Cum sa ne pastram clientii

    De

    Editura

    Marketingul traditional nu mai este eficient. Chiar si relatiile bine consolidate cu clientii se destrama. In mediul economic actual trebuie creata aceasta incredere exceptionala in relatia cu clientii care detin mai mult ca oricand numeroase…

    Pret:

    34.9
    31.41 LEI
  • Blythe Masters

    De

    Editura

    Blythe Masters – Femeia care a inventat armele finaciare de distrugere in masa! Care sunt cauzele crizei, consecintele ei din prezent si ce ne rezerva viitorul: o adevarata apocalipsa financiara. Blythe Masters este astazi femeia…

    Pret:

    34 LEI
  • Cum se fac lucrurile mari

    De

    Editura

    Cum se fac lucrurile mari. Factorii surprinzatori care determina soarta oricarui proiect, de la renovarea casei pana la explorarea spatiului cosmic si toate cate sunt intre ele Nimic nu este mai insufletitor decat o viziune…

    Pret:

    69 LEI
  • Magnatii

    De

    Editura

    Magnatii. Cum au inventat Andrew Carnegie, John D. Rockefeller, Jay Gould si J.P. Morgan supereconomia americana Oamenii care si-au pus amprenta asupra economiei ce a influentat decisiv soarta lumii Economia americana moderna este creatia a…

    Pret:

    49.9
    39.92 LEI
  • Cum conducem? Intre amatorism si profesionalism

    De

    Editura

    Managementul este, indiscutabil, cel mai important factor de success pentru organizatii (intreprinderi publice si private, institutii publice) si economia nationala din care fac parte; calitatea, eficienta si eficacitatea acestuia sunt dependente de calitatea factorului uman,…

    Pret:

    75 LEI
  • Secrete de la Capra Chicotitoare

    De

    Editura

    Secrete de la Capra Chicotitoare. Cum o turma de capre mi-a salvat familia si a dus la fondarea unei afaceri ce a devenit un fenomen de sanatate naturala Secrete de la Capra Chicotitoare / Secrets…

    Pret:

    48 LEI
  • Restaurantul digital in era delivery

    De

    Editura

    Restaurantul digital in era delivery. Harta ta catre viitorul industriei foodservice Este timpul ca fiecare restaurant sa evolueze dincolo de cei patru pereti ai sai. Sandland si Orsbourn explica de ce consumatorii cer un confort…

    Pret:

    72.45 LEI
  • Investitii. Evaluarea investitiilor

    De

    Editura

    Investitii. Evaluarea investitiilor. Teorie. Studii de caz. Monografie contabila Autori: Teodor Hada, Iulia Iuga, Luminita Deaconu, Diana Vicol, Mihai Carut…

    Pret:

    77 LEI
  • Automatizarea clientilor

    De

    Editura

    Automatizarea clientilor. Cum sa creezi o companie pe baza de abonament in orice domeniu. Editia 2 Automatizarea clientilor / The Automatic Customer de John Warrillow se adreseaza antreprenorilor si celor care doresc sa se alature…

    Pret:

    42 LEI