Acasa/

/

Contabilitatea si gestiunea instrumentelor financiare

Autor:
Contabilitatea si gestiunea instrumentelor financiare - Vasilica Vilcu - PRO UNIVERSITARIA
Detalii:
Pietele de capital constituie un complex de activitati care, potrivit opiniei unanime a specialistilor din domeniu, se situeaza pe un trend continuu de dezvoltare, instrumentele financiare specifice tind catre diversificare, iar mecanismele de tranzactionare a…
Categorie
Editura
Autor

50

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2019
ISBN:
9786062611125
Recenzii
5/5

Descriere

Pietele de capital constituie un complex de activitati care, potrivit opiniei unanime a specialistilor din domeniu, se situeaza pe un trend continuu de dezvoltare, instrumentele financiare specifice tind catre diversificare, iar mecanismele de tranzactionare a lor devin tot mai sofisticate. In context, o alta mutatie majora vizeaza maniera in care contabilitatea, in conditiile utilizarii unui referential contabil global, raspunde acestor schimbari de „substanta”, astfel incat, prin intermediul informatiilor pe care le furnizeaza sa contribuie la fundamentarea unei palete largi de decizii specifice, ale caror efecte favorabile sa fie preconizate, iar riscurile, la randul lor, gestionate in cunostinta de cauza.
O atare Imprejurare de fapt sustine oportunitatea abordarii, in cadrul acestei lucrari, a problematicii complexe ce priveste Contabilitatea si gestiunea instrumentelor financiare , demers in realizarea caruia aspectele de interes (delimitari privind instrumentele financiare; recunoasterea, derecunoasterea, evaluarea, reflectarea in contabilitate si raportarea acestora; rentabilitatea si riscul investitional; volatilitatea titlurilor financiare; eficienta pietei de capital si pretul tranzactiilor; indicii bursieri si utilitatea lor; politica de dividend; tranzactiile bursiere; diversificarea portofoliului, strategii de gestionare si analiza, inclusiv metode de evaluare a performantei specifice) s-au reliefat din perspectiva teoretica, precum si din aceea a realitatii practice, respectiv prin intermediul unui studiu aplicativ in mediul celor care actioneaza efectiv in domeniul pietei de capital. In ipoteza descrisa si pentru conturarea unei imagini complete asupra problemelor de aceasta natura s-a efectuat o analiza comparativa a lor in viziune nationala si internationala, in tari precum: Statele Unite ale Americii, Marea Britanie si Franta.
Oricum am privi lucrurile, este evident ca adoptarea deciziei de investitii in instrumente financiare se axeaza pe corelatia dintre consumul actual si beneficiile viitoare, de unde transpare nevoia de informatii adecvate si relevante, pe care entitatile, indeosebi cele cotate la Bursa, trebuie sa le aduca la cunostinta publicului larg.

Ar putea să îți placă și…

  • Tata bogat, Tata sarac. Editie de colectie

    De

    Editura

    Tata bogat, Tata sarac. Editie de colectie. Educatia financiara in familie Bestseller international, tradus in numeroase limbi, cartea ne dezvata de ideea de a lucra pentru bani si ne invata cum sa punem banii sa…

    Pret:

    70
    66.5 LEI
  • Mina de cascaval

    De

    Editura

    Este povestea aproape adevarata a doua pisicute siameze rautacioase si a doi soricei inteligenti care au incheiat un parteneriat inedit, ce a dus la crearea unei conspiratii existentiale. Planul lor secret se constituia din ideea…

    Pret:

    13.48
    12.81 LEI
  • De la Zero la Sens

    De

    Editura

    De la Zero la Sens. Principiile sanatoase pe care trebuie sa ti le insusesti inainte de a incepe o afacere. Sfaturile unui tanar antreprenor despre drumul catre succes. In aceasta carte, iti voi impartasi nu…

    Pret:

    69.3 LEI
  • Urmatoarele tale cinci mutari

    De

    Editura

    Urmatoarele tale cinci mutari. Stapaneste arta strategiilor de afaceri / Your Next Five Moves: Master the Art of Business Strategy de Patrick Bet-David cu Greg Dinkin face o analogie intre sah si afaceri si te…

    Pret:

    57 LEI
  • Principiile succesului

    De

    Editura

    Daca vrem sa avem succes in viata, increderea in sine este absolut esentiala. in fond, daca nu credem in noi insine, cu siguranta ca nimeni altcineva nu va crede. – Dale Carnegie Dale Carnegie avea…

    Pret:

    39.9
    31.92 LEI
  • Start in antreprenoriat

    De

    Editura

    Start in antreprenoriat sau Calatoria antreprenorului de la a sti la a avea inspre a deveni de Cristian Onetiu este o carte pentru antreprenori, nu despre antreprenori, adresandu-se deopotriva celor care isi doresc o afacere…

    Pret:

    49 LEI
  • Experienta Apple

    De

    Editura

    Reinventeaza-ti afacerea astfel incat sa le oferi clientilor tai satisfactie si experiente memorabile Magazinele Apple obtin profituri mai mari pe metru patrat decat orice alt retailer. La baza succesului si a loialitatii iesite din comun…

    Pret:

    37.57
    35.69 LEI
  • Tenacitatea mentala

    De

    Editura

    Doug Strycharczyk este CEO al AQR Ltd, unul dintre cei mai importanti si mai dinamici producatori de teste psihometrice din lume. Principalele domenii vizate de el sunt cel ocupational, cel social, al educatiei, al sportului…

    Pret:

    59 LEI
  • Realitatea in afaceri

    De

    Editura

    Antreprenor, venture capitalist, blogger si guru in afaceri, Guy Kawasaki a abordat timp de mai bine de un sfert de secol, notiunea de afaceri, intr-o maniera mai putin conventionala. Trendurile indoielnice, teoriile superficiale, jargonul excentric,…

    Pret:

    47.2
    44.84 LEI
  • Cum cresc brandurile

    De

    Editura

    Cum cresc brandurile: ceea ce specialistii in marketing nu stiu Cum cresc brandurile / How Brands Grow de Byron Sharp este o carte pe care specialistii din marketing vor dori sa o citeasca, nu doar…

    Pret:

    47 LEI
  • Strategia oceanului albastru

    De

    Editura

    Strategia oceanului albastru argumenteaza ca o concurenta pe viata si pe moarte nu duce decat la un ocean rosu insangerat, in care rivalii se lupta pentru un profit in scadere. Bazat pe o analiza a…

    Pret:

    59 LEI
  • Comunicare organizationala

    De

    Editura

    Intr-un mediu din ce in ce mai concurential, comunicarea organizationala devine un instrument strategic pentru manageri. Din punct de vedere strategic, managerii manifesta interes pentru alege- rea unor sisteme de pilotare a activitatilor care asigura…

    Pret:

    68
    61.2 LEI