Acasa/

/

Confesiunile unui om de pricing

Autor:
Confesiunile unui om de pricing - Hermann Simon, Costin Ciora - HUMANITAS
Detalii:
Confesiunile unui om de pricing. Cum influenteaza preturile totul Aceasta este cea mai buna carte despre problemele practice legate de stabilirea preturilor. – Philip Kotler Hermann Simon, cel mai important expert global in strategia de…
Categorie
Editura
Autor

57

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2023
ISBN:
9789735080327
Recenzii
5/5

Descriere

Confesiunile unui om de pricing. Cum influenteaza preturile totul Aceasta este cea mai buna carte despre problemele practice legate de stabilirea preturilor.
– Philip Kotler Hermann Simon, cel mai important expert global in strategia de pricing, ne arata in confesiunile sale cum functioneaza acest proces misterios si cum, prin intermediul preturilor, putem sa maximizam valoarea atat pentru companie, cat si pentru clienti. De-a lungul unei cariere remarcabile ca profesor, antreprenor si consultant in management pentru companii mari si mici din intreaga lume, Hermann Simon a invatat de la laureati ai Premiului Nobel si de la experti de renume in domeniul managementului si a ajutat numerosi manageri si executivi de top sa foloseasca pricingul ca modalitate de a crea piete noi, de a-si dezvolta afacerile si de a obtine un avantaj competitiv pe termen lung.
In aceasta carte, adresata atat consumatorilor, cat si oamenilor de afaceri, Hermann Simon ne dezvaluie secretele practicilor de pricing si ne impartaseste din intelepciunea sa, care ne va schimba pentru totdeauna modul in care privim preturile. Hermann Simon este un model de succes profesional de lunga durata, iar Costin Ciora ii calca pe urme.
Ambii combina excelent teoria si practica intr-un domeniu care ne implica pe toti. Confesiunile unui om de pricing ne duce in culisele mecanismelor comerciale si ne ajuta sa luam decizii mai bune, indiferent de care parte a pretului ne aflam.
– Octavian Pantis, antreprenor, autor, consultant Hermann Simon este „The Pricing Man” si o figura de referinta in acest domeniu. Cu peste 40 de ani de experienta in cercetarea si practica preturilor, colaborand cu companii din intreaga lume si din toate do­meniile importante, el detine cunostintele necesare pentru a ajuta organizatiile mari, medii si mici sa-si imbunatateasca abilitatile in materie de pricing.
– Kevin Mitchel, presedinte al Societatii Profesionale de Pricing Traducere din limba engleza de Costin Ciora.

Ar putea să îți placă și…

  • Catalizatorul

    De

    Editura

    Catalizatorul.Cum poti schimba opiniile oricui Fiecare doreste sa schimbe ceva. Comerciantii doresc sa modifice preferintele cumparatorilor si liderii vor sa schimbe organizatiile. Firmele debutante urmaresc sa modifice industrii, iar organizatiile nonprofit vor sa schimbe lumea….

    Pret:

    59 LEI
  • Arata-le ce poti!

    De

    Editura

    Arata-le ce poti! Traieste momentul, gaseste un scop si schimba-ti viata Neil Patel, Patrick Vlaskovits si Jonas Koffler, trei antreprenori si consultanti de succes din Statele Unite, au scris aceasta carte pentru a ne invata…

    Pret:

    34.9
    17.45 LEI
  • Redreseaza-ti nava!

    De

    Editura

    In majoritatea organizatiilor, leadershipul se refera la cum sa controlezi oameni. Cea mai mare parte din ceea ce este studiat, invatat si practicat astazi in termeni de leadership urmeaza structura de lider-subordonat. Chiar daca acest…

    Pret:

    34 LEI
  • O lume iesita din minti

    De

    Editura

    O lume iesita din minti. Revolutia creativa a educatie i. Traim un paradox. Majoritatea copiilor se considera a fi foarte creativi, majoritatea adultilor, nu. Ce se schimba pe masura ce crestem? Organizatii de pretutindeni concureaza…

    Pret:

    52.98 LEI
  • Marja ta zilnica de profit

    De

    Editura

    Marja ta zilnica de profit. Strategii cu impact garantat asupra cresterii eficientei din fiecare zi Sper sa consideri aceasta carte un instrument util pentru a obtine mai mult de la viata. Folosind aceste strategii, vei…

    Pret:

    49.9 LEI
  • Liber arbitru

    De

    Editura

    Genial si plin de duh, Sam Harris ne arata ca poate spune in 13 000 de cuvinte mai mult decat zic altii in 100 000. – Oliver Sacks Credinta in existenta liberului-arbitru se regaseste in…

    Pret:

    30
    28.5 LEI
  • Excelenta in afaceri

    De

    Editura

    Jim Collins – Expert de renume mondial in evolutia companiilor durabile, Jim Collins a consiliat sute de lideri aflati la conducerea marilor firme din intreaga lume. In cartea Excelenta in afaceri , el pune sub…

    Pret:

    52
    49.4 LEI
  • Startup de 100 $

    De

    Editura

    Startup de 100 $. Reinventeaza felul in care iti castigi existenta, fa ceea ce-ti place si creeaza-ti un viitor nou De-a lungul calatoriilor si cercetarilor sale, Chris a descoperit 1.500 de indivizi asemenea lui care…

    Pret:

    55 LEI
  • Presentation Zen

    De

    Editura

    Presentation Zen.Idei simple despre designul si sustinerea prezentarilor.Editia a II-a Garr Reynolds, autorul bestsellerului despre designul si sustinerea prezentarilor, cu peste 150 000 de copii vandute, se intoarce cu editia revizuita a cartii sale clasice,…

    Pret:

    119 LEI
  • Impactul practicilor de neuromanagement asupra cresterii performantelor organizatiilor din Romania

    De

    Editura

    Romania are nevoie de un ecosistem antreprenorial puternic si competitiv pentru a putea prospera, iar pentru consolidarea acestuia sunt necesare strategii coerente si reforme semnificative, care sa faciliteze fructificarea oportunitatilor, sa elimine gradual lacunele existente…

    Pret:

    87 LEI
  • Trusa esentiala de coaching. 108 carduri pentru Focus si Transformare

    De

    Editura

    Acest set de carduri contine intrebari, ilustratii, scheme si fotografii care iti faciliteaza sesiuni de coaching eficace, structurate si creative, cu rezultate garantate! Creatorii acestui set de carduri: • Intrebari, ilustratii si scheme: Dr. Irina…

    Pret:

    595 LEI
  • Competitia pentru viitor

    De

    Editura

    Din Competitia pentru viitor , managerii afla cum pot schimba domeniile in care-si desfasoara activitate. Gary Hamel di C.K. Prahalad reusesc sa-i arate cititorului ce trebuie sa faca firma lui in prezent pentru a putea…

    Pret:

    47.2 LEI