Acasa/

/

Comportamentul clientilor

Autor:
Comportamentul clientilor - Daniel Gherasim, Adrian Gherasim - PRO UNIVERSITARIA
Detalii:
Fiind conceputa ca unul dintre suporturile posibile pentru cursul universitar Comportamentul consumatorilor, cartea de fata este adresata in primul rand studentilor si dascalilor de la specializarile Marketing si Economia Comertului, Turismului si Serviciilor (dar nu…
Categorie
Editura
Autor

78

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2024
ISBN:
9786062616045
Recenzii
5/5

Descriere

Fiind conceputa ca unul dintre suporturile posibile pentru cursul universitar Comportamentul consumatorilor, cartea de fata este adresata in primul rand studentilor si dascalilor de la specializarile Marketing si Economia Comertului, Turismului si Serviciilor (dar nu numai), precum si tuturor celor interesati in studierea si cunoasterea comportamentului oamenilor aflati in fata actului de cumparare a marfurilor. Prin urmare, de continutul sau pot beneficia nu doar marketerii, ci si alti specialisti (teoreticieni sau practicieni) din domeniul psihologiei, sociologiei, stiintelor juridice, comunicarii, esteticii industriale etc.
implicati in realizarea unor astfel de studii. Fara a insista prea mult asupra disputei legate de subiectul supus atentiei in studiile comportamentale (omul in general, cumparatorul, consumatorul, incitatorul, platitorul etc.), autorii au considerat ca acesta este clientul firmei interesate sa-i satisfaca nevoile, dorintele si cererea, privit in compania tuturor celor care-i pot influenta comportamentul (incitatatori, informatori, decidenti si lideri de opinie, sefi, critici etc.).
De aceea a fost preferat pentru carte titlul de Comportamentul clientilor .

Ar putea să îți placă și…

  • Managementul resurselor umane. Noi abordari

    De

    Editura

    Managementul resurselor umane constituie un santier vast explorat insuficient. Managerii se multumesc inca prea adesea sa se limiteze la stricta administrare a personalului: gestiunea platilor, a absentelor, a concediilor, a pensionarilor si a mobilitatii. Cu…

    Pret:

    39.9
    37.91 LEI
  • Cultura serviciilor superioare

    De

    Editura

    Cultura serviciilor superioare. Metoda confirmata prin care sa va incantati clientii, colegii si pe toti cei care va ies in cale Ron Kaufman ne poarta intr-o calatorie in noua lume a serviciilor. Prin intermediul unor…

    Pret:

    69 LEI
  • Pitch de mare succes

    De

    Editura

    “Pitch de mare succes” (Pitching and closing) a autorilor Alexander Taub si Ellen Dasilva, un nou titlu disponibil la ACT si Politon este un ghid util care se adreseaza atat antreprenorilor cu experienta cat si…

    Pret:

    39 LEI
  • Europiata cercetarii, dezvoltarii si inovarii

    De

    Editura

    Europiata cercetarii, dezvoltarii si inovarii. Insertia Romaniei Volumul trateaza un subiect de mare interes si actualitate, cu implicatii teoretice, dar si de ordin strategic, politic si practic. Interesul pentru aceasta tema este peren, fiind justificat…

    Pret:

    38.54 LEI
  • Cum sa ajungi manager

    De

    Editura

    Linda Hill a fost desemnata in 2012 de catre Harvard Business Review unul dintre cei mai influenti manageri, ocupand locul 16 in topul Thinkers50 . Lucrarea de fata, editata de Harvard Business Press, surprinde dificultatile…

    Pret:

    30.83 LEI
  • Training creativ. Sociodrama si consolidarea echipei

    De

    Editura

    O carte practica pentru cei care vor ca trainingul lor sa fie unul eficient, plin de imaginatie si energie, lucrarea lui Ron Wiener analizeaza cum este important sa fie conduse trainingurile, ce este de facut…

    Pret:

    28.8 LEI
  • Puterea aprecierii

    De

    Editura

    Puterea aprecierii. Concentraza-te pe lucrurile bune Mike Robbins, autorul acestei lucrari, ne explica modul in care un simplu act de recunostinta ne poate schimba intreaga viata. Traim intr-o cultura care se axeaza pe „lucrurile rele”….

    Pret:

    35
    33.25 LEI
  • Criza zonei euro si viitorul Europei

    De

    Editura

    Pe linga consecintele economice dramatice, recesiunea din 2007-2009 a avut si un alt efect important, evidentiind minusurile institutionale si de politici de fond ale proiectului euro. Aparut in 2014 la bine-cunoscuta editura Palgrave Macmillan, volumul…

    Pret:

    9.99
    9.49 LEI
  • Raspunsul lor… Da!

    De

    Editura

    „Cartea lui Roger Fisher, William Ury, Bruce Patton a constituit inca de la prima aparitie o revelatie pentru toti cei care analizau procesele de negociere in general si procesele de vanzare in special, devenind, in…

    Pret:

    42 LEI
  • Cum sa devii o persoana cu influenta

    De

    Editura

    In fiecare zi intram in contact cu o multime de oameni: rude, prieteni, colegi, cunostinte intamplatoare. Tot ceea ce facem sau ce spunem influenteaza intr-o forma sau alta pe toti cei din jurul nostru. Dar…

    Pret:

    39
    37.05 LEI
  • Cum ajungi in varf. Tehnici de vanzare eficiente

    De

    Editura

    Cu ajutorul exemplelor detaliate si al anecdotelor pline de haz atat din viata profesionala a autorului, cat si din cea personala, vei descoperi cum sa iti intelegi mai bine potentialii clienti, astfel incat sa le…

    Pret:

    49 LEI
  • Capital Social Si Valori Democratice In Romania

    De

    Editura

    Din cuprins: Capital social : definitii, masuri si functii sociale; Democratizare , valori democratice si cultura politica; Participare politica si dezvoltarea societatii civile; Efectele politice ale participarii civice: efecte interne si efecte externe; Rolul capitalului…

    Pret:

    33.72 LEI