Acasa/

/

Cine i-a gatit cina lui Adam Smith?

Autor:
Cine i-a gatit cina lui Adam Smith? - Katrine Marcal - PUBLICA
Detalii:
Atunci cand a scris ca toate actiunile noastre izvorasc din interesul egoist si ca lumea se invarte animata de castigul financiar, Adam Smith i-a dat viata „omului economic“. Egoist si cinic, omul economic ne-a dominat…
Categorie
Editura
Autor

39

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2016
ISBN:
9786067222043
Recenzii
5/5

Descriere

Atunci cand a scris ca toate actiunile noastre izvorasc din interesul egoist si ca lumea se invarte animata de castigul financiar, Adam Smith i-a dat viata „omului economic“. Egoist si cinic, omul economic ne-a dominat de atunci incoace gandirea, iar influenta lui s-a raspandit din domeniul pietei pana la modul in care facem cumparaturi, muncim si iubim.
Si totusi, in fiecare seara, mama lui Adam Smith avea grija sa-i puna pe masa cina, nu manata de interesul egoist, ci de iubire. In prezent, teoria noastra economica se axeaza pe interesul egoist si exclude toate celelalte motivatii.
Nesocoteste munca neplatita a femeilor care isi cresc copiii, le poarta de grija celor care au nevoie de asistenta, fac curat si gatesc. Insista ca daca femeile sunt platite mai putin, atunci asta se explica prin faptul ca munca lor valoreaza mai putin – cum ar putea sa fie altfel?
Teoria economica ne-a spus o poveste despre modul in care functioneaza lumea si noi am inghitit-o. A venit vremea sa schimbam povestea.
In aceasta curajoasa zugravire a dezordinii in care ne aflam, Katrine Marcal ataca cel mai mare mit al epocii noastre si ne invita sa-l alungam pe omul economic o data pentru totdeauna.

Ar putea să îți placă și…

  • Factorul impuls

    De

    Editura

    In lucrarea Factorul Impuls, Nick Tasler transforma un concept greu de inteles intr-o uimitoare explorare a felului in care functionam si actionam. Din povestile extraordinare pe care le relateaza, el scoate la lumina rolul avut…

    Pret:

    28.91
    27.46 LEI
  • Lean Manufacturing. Lucreaza intr-un mod inteligent, nu din greu!

    De

    Editura

    Lean Manufacturing este o filozofie de fabricatie, care vizeaza scurtarea timpului intre comanda clientiilor si transport, prin eliminarea nonvalorii actiunilor adaugate. Practic: Lean Manufacturing vizeaza reducerea timpului de procesare (Lead Time reduction) prin eliminarea pierderilor….

    Pret:

    55 LEI
  • Gestiunea fortei de vanzare

    De

    Editura

    Pe fondul dinamismului economic-social, ce a caracterizat sfarsitul secolului XX si inceputul secolului XXI, au avut loc transformari majore, ireversibile, atat in plan sociopolitic cat si in cel informatic si informational, in domeniul productiei si…

    Pret:

    31 LEI
  • Parteneriatul NATO-UE. Abordari conceptuale si concretizari operationale

    De

    Editura

    Definirea si structurarea relatiei de cooperare intre NATO si UE reprezinta elemente esentiale ale oricarui studiu privind evolutiile mediului de securitate international din ultimele decenii. Procesele asociate celor doua dimensiuni au evoluat gradual catre o…

    Pret:

    33 LEI
  • Einstein si arta de a naviga

    De

    Editura

    Einstein si arta de a naviga. O explorare a leadershipului modern Un om privea odata, la un fluture care incerca din r asputeri sa se elibereze din cocon, ca sa p atrunda in lume cu…

    Pret:

    45 LEI
  • 1 milion photoshop

    De

    Editura

    Un Milion din Photoshop: Ai incredere, si tu poti face asta! Da, am castigat un milion de dolari din Photoshop. De fapt, suma este mai mare, dar pragul acesta mi s-a parut interesant, de aici…

    Pret:

    39 LEI
  • Antrenamentul de marketing. Devino un marketer de performanta

    De

    Editura

    Pot fi comparati marketerii cu sportivii de performanta? loan-Calin Biris a scris aceasta carte cu scopul de a te antrena sa devii un profesionist de marketing care castiga „campionatele” anuale. Cartea este utila atat antreprenorilor,…

    Pret:

    59 LEI
  • Companie de mare viteza

    De

    Editura

    Companie de mare viteza: Actiune imediata si dezvoltare intr-o cultura a nanosecundei / The High-Speed Company: Creating Urgency and Growth in a Nanosecond Culture de Jason Jennings (cu Laurence Haughton) este o carte pentru proprietarii…

    Pret:

    38 LEI
  • Cum sa vinzi. Modul in care vor sa cumpere clientii tai

    De

    Editura

    Scopul tau adevarat este sa ii devii consilier, sa stii sa-i explici de ce are nevoie de un anumit produs ori serviciu si cu ce ii va imbunatati viata. Mai important decat semnarea unui contract…

    Pret:

    57 LEI
  • Primele 90 de zile. Strategii pentru liderii viitorului

    De

    Editura

    Intr-o era in care joburile de azi s-ar putea sa nu mai existe maine, aceasta carte iti ofera abilitatea de a folosi schimbarile in avantajul tau. Fie ca Inteligenta Artificiala transforma industria ta, fie ca…

    Pret:

    54.9 LEI
  • Paradoxul prosperitatii

    De

    Editura

    Paradoxul prosperitatii.Cum pot inovatiile sa scoata popoarele din saracie Autori:Clayton M. Christensen si colaboratorii Efosa Ojomo si Karen Dillon Saracia globala este una dintre cele mai suparatoare probleme ale lumii. Decenii intregi am presupus ca…

    Pret:

    55 LEI
  • Mamutul banilor

    De

    Editura

    Mamutul banilor: Valorifica puterea psihologiei financiare pentru a-ti dezvolta mentalitatea despre bani, pentru a evita disparitia pecuniara si a-ti atinge obiectivele financiare Mamutul banilor: Valorifica puterea psihologiei financiare pentru a-ti dezvolta mentalitatea despre bani, pentru…

    Pret:

    49 LEI