Acasa/

/

Chemarea mall-ului

Autor:
Chemarea mall-ului - Paco Underhill - BRANDBUILDERS GRUP
Detalii:
Chemarea mall-ului. Geografia shopping-ului In lucrarea Chemarea mall-ului, Paco Underhill, recunoscut ca fiind unul dintre cei mai competenti specialisti in marketing din Statele Unite, face o caracterizare inteligenta, ironica, amuzanta si corecta a mall-ului, vazut…
Categorie
Editura
Autor

36.61

38.54
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2007
ISBN:
6422545000255
Recenzii
5/5

Descriere

Chemarea mall-ului. Geografia shopping-ului In lucrarea Chemarea mall-ului, Paco Underhill, recunoscut ca fiind unul dintre cei mai competenti specialisti in marketing din Statele Unite, face o caracterizare inteligenta, ironica, amuzanta si corecta a mall-ului, vazut ca un simbol al societatii de consum.
Lucrarea contine informatii deosebit de interesante legate de psihologia cumparatorului, despre existenta si structura mall-ului in general si mai ales despre provocarile cu care se confrunta retailerii in prezent, acestia avand misiunea grea de a remobiliza un public avid de shopping, dar din ce in ce mai greu de satisfacut. Este o lucrare despre ideea de centru comercial ca ideal al culturii comerciale si sociale, locul in care tinerii gusta pentru prima data libertatea si in care oamenii, in general, se studiaza reciproc.
Chemarea mall-ului examineaza maniera in care se frecventeaza mall-ul, ce reprezinta acesta, din ce cauza cateodata functioneaza, iar alteori, nu. Underhill are acea abilitate nefireasca a sociologului de a descrie exact ceea ce se afla in fata ochilor nostri cu o luciditate care transforma activitatile cotidiene de cumparare, vanzare, consum si plimbare prin magazine in ceva absolut fascinant.
Imaginea pe care ne-o lasa este surprinzator de provocatoare… Lucrurile bune si lucrurile proaste caracteristice mall-ului si modalitatea prin care trebuie sa se adapteze ori, altfel, sa isi dezvaluie secretele se regasesc in aceasta cercetare amuzanta si neconventionala. – The Boston Globe Paco Underhill este fondatorul si directorul executiv al companiei Envirosell, Inc..
Printre clientii sai se regasesc nume precum Saks Fifth Avenue, Gap, ExxonMobil, Compania americana de posta, Wal-Mart, Citibank si Starbucks. Este un colaborator permanent al Postului National de Radio, dar si al publicatiilor The Wall Street Journal si The New York Times.
Cartea sa precedenta, Why we buy , a fost un bestseller international si a fost tradusa in peste douazeci si trei de limbi.

Ar putea să îți placă și…

  • Aspecte teoretice si practice pentru o guvernanta corporativa eficienta

    De

    Editura

    Lucrarea Aspecte teoretice practice pentru o guvernanta corporativa eficienta se adreseaza studentilor mei care vor sa descopere structura guvernantei corporative la nivelul unei organizatii publice sau private, precum si practicienilor care sunt implicati in dezvoltarea…

    Pret:

    25 LEI
  • Vizionar

    De

    Editura

    Vizionar. Cum luam deciziile care conteaza cel mai mult De nenumarate ori, deciziile importante, care iti schimba viata, conteaza mai mult decat cele banale, de zi cu zi, si sunt mai greu de luat: unde…

    Pret:

    39 LEI
  • Dezvoltarea economica a Chinei si implicatiile in lume

    De

    Editura

    Desi a luat parte la runda precedenta de globalizare economica, China nu este un factor de decizie. In noua runda anticipata de globalizare, China trebuie si va juca un rol de conducere mai important, devenind…

    Pret:

    94.5 LEI
  • Primii pasi in recrutare

    De

    Editura

    O carte despre ce ne motiveaza si despre cat de mult conteaza sa ne IUBIM MESERIA. Este o carte practica cu exemple si modele care au oferit rezultate pozitive, in cadrul procesetor de recrutare si…

    Pret:

    63 LEI
  • Cat costa un magazin online si de ce

    De

    Editura

    Cat costa un magazin online si de ce. Ghid practic de dezvoltare pentru afacerea ta. Peste 80 de ponturi pentru a creste profitul magazinului tau online. Cartea descrie intr-un limbaj usor de inteles provocarile deschiderii…

    Pret:

    67 LEI
  • Managementul in institutiile de invatamant preuniversitar

    De

    Editura

    Aceasta carte vine in intampinarea nevoilor managerilor noi sau chiar a celor cu experienta. Lucrarea se adreseaza insa unui public larg de la cadre didactice, formatori, consilieri, directori, inspectori la autoritati implicate in educatie. Cartea…

    Pret:

    54
    43.2 LEI
  • Inteligenta financiara

    De

    Editura

    Inteligenta financiara. Ghidul managerului pentru intelegerea adevaratei semnificatii a cifrelor • Inclusa in100 Best Business Books of All Time Aceasta carte-fenomen a fost inclusa in lista 100 Best Business Books of All Time. Managerii care…

    Pret:

    77 LEI
  • Drumul catre libertatea financiara

    De

    Editura

    Drumul catre libertatea financiara / The Road to Financial Freedom de Bodo Schafer este in primul rand o carte de educatie financiara si in al doilea rand un ghid pentru a deveni milionar, sau, cel…

    Pret:

    49 LEI
  • De la idee la bani. Pentru secolul 21

    De

    Editura

    Pentru majoritatea, bogatia doar un vis care dispare la fel cum a aparut, lasand loc frustrarii. Pentru a nu se intampla asta, afirma Napoleon Hill, orice vis trebuie sustinut de o dorinta puternica, de tenacitate…

    Pret:

    59 LEI
  • Expertiza contabila. Teorie si practici specifice

    De

    Editura

    Una dintre activitatile de baza ale expertilor contabili, desfasurata pe parcursul a peste 100 de ani de existenta a profesiei contabile din Romania, o constituie efectuarea expertizelor contabile dispuse de organele judiciare si civile ori…

    Pret:

    47 LEI
  • Managementul portofoliului de proiecte

    De

    Editura

    Managementul portofoliului de proiecte. Optimizarea deciziei de investitii in proiecte sustenabile Lucrarea cu titlul Managementul portofoliului de proiecte. Optimizarea deciziei de investitii in proiecte sustenabile cuprinde principalele rezultate ale proiectului de cercetare stiintifica derulat cu…

    Pret:

    42 LEI
  • Principiile vanzarilor + CD-Rom

    De

    Editura

    Principiile vanzarilor. Prin servicii bune obtineti clienti pe viata Charles Futrell combina regula de aur cu vanzarea fara intermediar. Aceasta abordare ofera cititorului informatii cheie pentru a deveni un agent de vanzari de succes, agent…

    Pret:

    33.72 LEI